Danek75 Zgłoś #21 Napisano 25 Kwietnia 2014 A nie macie filtra pod podłogą w pobliżu baku? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #22 Napisano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) W FSI i w TFSI - Nie ma filtra paliwa obsługowego, z filtrów tylko olejowy i kabinowy oraz powietrza są filtrami wymiennymi. Edytowane 25 Kwietnia 2014 przez Doran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #23 Napisano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) Rysieeek ja to rozumiem. miałem na myśli ze w książce mam rubryke wymiana paska mimo że jest łańcuch(1,6 zaznaczam). to samo z wymianą filtra mimo że ten filtr jest w zbiorniku i nie podlega (chyba) wymianie. Te książki serwisowe to takie jakby uniwersalne robią... prawdopodobnie w 2,0 FSI jest taki sam filtr Edytowane 25 Kwietnia 2014 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #24 Napisano 25 Kwietnia 2014 Rysieeek ja to rozumiem. miałem na myśli ze w książce mam rubryke wymiana paska mimo że jest łańcuch(1,6 zaznaczam). to samo z wymianą filtra mimo że ten filtr jest w zbiorniku i nie podlega (chyba) wymianie. Te książki serwisowe to takie jakby uniwersalne robią...prawdopodobnie w 2,0 FSI jest taki sam filtr nie ma prawdopodobnie.... 2.0 i 1.6 (FSI) to są silniki zupełnie innej generacji, itd... chociażby jak sam piszesz, że masz łańcuch (w 2.0FSI bankowo jest pasek, 1.6 nie znam, nie widziałem więc się nie wypowiadam..), to zupełnie inne konstrukcje, więc nie ma analogi, że jak coś jest w 1.6 to będzie i w 2.0 (oznaczenie FSI może nieświadomie mylić)... według twojego toku rozumowania to wszystkie silniki oznaczone TDI przez ostatnie 15 lat jak nie więcej to konstrukcyjnie samo, a nie.............. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #25 Napisano 25 Kwietnia 2014 (edytowane) generacja jest ta sama, rożnią sie tylko pojemnością. czy rozrząd napędza pasek czy łańcuch to jest mniej istotne, tu mowa jest o filtrze paliwa dla silników FSI ! i jak pisałem wcześniej dowiem się za kilka dni jak to jest z ewentualną wymianą zarówno w 1,6 i 2,0 Edytowane 25 Kwietnia 2014 przez motocyklista Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #26 Napisano 25 Kwietnia 2014 w 2.0FSI nie ma filtra paliwa, naprawdę sprawdzone..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #27 Napisano 7 Czerwca 2015 w 1.8 tsi jak i w 2.0 tsi występuje filtr paliwa i jest zintegrowany z pokrywą pompy paliwa. temat który napisałem poniżej: http://forum.vw-passat.pl/threads/145387-pompa-paliwa-w-baku-1-8tsi-zbyt-niskie-ci%C5%9Bnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #28 Napisano 7 Czerwca 2015 czyli nie podlega wymianom ? chyba że się zapcha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #29 Napisano 7 Czerwca 2015 W 3.0 TFSi wymiana jest co ok. 180tys km, może w 2.0 podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasgwe Zgłoś #30 Napisano 10 Czerwca 2015 W 2.0 TFSI nie ma filtra paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach