xpamer Zgłoś #1 Napisano 23 Listopada 2010 Jadę sobie dzisiaj do pracy za autem które skutecznie chlapało mi po szybie i wszystko było ok. Wycieraczki działały jak trzeba. Próba ponownego uruchomienia i lipa. Już nie zadziałały. Pomyślałem że to bezpiecznik , ale nie. Macie możne jakieś pomysły ? Od jutra ma u nas padać śnieg z deszczem. Już się boje o jazdę do pracy o 5 rano Pomóżcie proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #2 Napisano 23 Listopada 2010 (edytowane) Obstawiam przekaźnik. W zależności od wersji albo nr 19, albo nr 99. Spróbuj go wyciągnąć. Może zaśniedziały styki, albo masz zimny lut wewnątrz. Pozdrawiam. Edytowane 23 Listopada 2010 przez wroobelek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #3 Napisano 23 Listopada 2010 przekaźnik sprawdziłeś?? edit: na pozycji 8 się znajduje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xpamer Zgłoś #4 Napisano 23 Listopada 2010 Jutro o ile dojadę do pracy. Rozbiorę go i sprawdzę. Mam nadzieje ze sobie poradzę. Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #5 Napisano 23 Listopada 2010 Wycieraczki przestały dzialać, przód i tył .. A ja bym jednak obstawiał przełącznik ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xpamer Zgłoś #6 Napisano 23 Listopada 2010 poszedłem do auta i wyciągnąłem ten przekaźnik. Oto i on... wydaje się być w bardzo dobrym stanie technicznym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #7 Napisano 23 Listopada 2010 To nie ten przekaźnik....;( Tamten ma wielki nr 19 lub 99. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xpamer Zgłoś #8 Napisano 23 Listopada 2010 nie ma takiego przekaźnika 19 lub 99 . W miejscu nr.8 gdzie powinien się znajdować ów przekaźnik był właśnie ten przekaźnik ze zdjecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #9 Napisano 23 Listopada 2010 Zwracam honor. Gdzieś na niemieckiej stronie znalazłem, że jest to programowalny przekaźnik wycieraczek. Najlepiej by go było sprawdzić w innym pasku/audi, lub pożyczyć inny przekaźnik (19 lub 99) Tylko jeżeli on jest sprawny, to pozostaje Ci przełącznik zespolony. A tam już miazga. Obudowa kierownicy, poduszka i kierownica do ściągnięcia. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #10 Napisano 23 Listopada 2010 To nie ten przekaźnik....;( i dla mnie wydał się dziwny ale może ktoś taki założył.. powinien być ori taki: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #11 Napisano 23 Listopada 2010 A ja bym jednak obstawiał przełącznik ... Ja też... Na pewno w każdej pozycji wycieraczki nie działają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xpamer Zgłoś #12 Napisano 23 Listopada 2010 kompletna cisza w każdej pozycji, tak przód jak i tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #13 Napisano 23 Listopada 2010 koledzy rozwiązujcie problem kolegi xpamer a ja zadam pytanie które mnie do dzisiaj nurtuje, mimo iż autem nie jeżdżę.. W poprzednim pasku (sedan) działały tylko wycieraczki jak się przełączyło na najszybszy bieg i to też z niepełną prędkością. Czasówek i I biegu nie było. Co wykluczyłem: - silniczek: założyłem inny - przekaźnik: w golfie mk2 działa, z golfa włożony do pasia nie działa - przełącznik przy kierownicy: wymieniony na nowy - przewody pomiędzy skrzynką bezpieczników i ze skrzynki do przełącznika: sprawdzone, wszystkie mają przejście Co o tym sądzicie?? Auto pchnąłem ale do dzisiaj tak kumpel nim jeździ z nierozwiązanym problemem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #14 Napisano 24 Listopada 2010 kompletna cisza w każdej pozycji, tak przód jak i tył A spryskiwacze? Bo może po prostu nie dochodzi prąd do manetki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JVC Zgłoś #15 Napisano 24 Listopada 2010 19 to wydaje mi się na 99,9% że odpowiada on za świece żarowe montowano go bodajże tylko przez rok i jest żadkością. też obstawiał bym przekażnik ewentualnie poszukać w włączniku wycieraczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #16 Napisano 24 Listopada 2010 19 to wydaje mi się na 99,9% że odpowiada on za świece żarowe montowano go bodajże tylko przez rok i jest żadkością. Właśnie. wydaje Ci się. 19 i 99 na pozycji 8 odpowiadają za pracę wycieraczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #17 Napisano 24 Listopada 2010 Co do numerów przekaźników: Generalnie Etka pokazuje 2 przekaźniki,191955531 - przekaźnik automatycznej regulacji pracy wycieraczki. (19) num er kat. z ETKA 3B0955531 - sterownik częstotliwości pracy wycieraczki. (197) numer kat. z ETKA 357955531 - przekaźnik z numerem 99 wycofany w 2001 roku na zamiennik z numerem 197. Znalezione na necie i sprawdzone w ETKA I cały wątek z fotkami rozebranej manetki http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=56576&highlight=przeka%BC%2A+wycieracz%2A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #18 Napisano 24 Listopada 2010 Co o tym sądzicie?? W poprzednim pasku (sedan) działały tylko wycieraczki jak się przełączyło na najszybszy bieg i to też z niepełną prędkością. Czasówek i I biegu nie było. W silniku a dokładniej w przekładni napędzajacej wycieraczki są tzw. ścieżki-blaszki które odpowiadaja za przerywaną pracę wycieraczek , po latach wyciera sie albo ściecha albo to coś co po nich jeżdzi iw wycieraczki albo sie nie zatrzymuja tam gdzie trzeba albo żyją własnym życiem....miałem tak w innym aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #19 Napisano 24 Listopada 2010 ale silniczek też wymieniłem... z całym mechanizmem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #20 Napisano 24 Listopada 2010 Coś podobnego zauważyłem jak kiedyś rozbierałem wszystkie wtyczki przy włacznikach przy kierze, na którejś odłączonej jak właczyłem wycieraczki to chodziy bez trybu przerywanego i chyba ten sam bieg był na wszystkich pozycjach, tylko ze u mnie prze kierze jest chyba z jedenaście wtyczek -tempomat-MFA plus standardy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach