xpamer Zgłoś #21 Napisano 25 Listopada 2010 I sprawa się wyjaśniła. Nawet bym się nie spodziewał ze coś takiego może się przydarzyć. Sprawdzałem każdy bezpiecznik i wszystko było ok. Wczoraj coś mnie natchnęło i powyciągałem jeszcze raz bezpieczniki od wycieraczek. Okazało się ze bezpiecznik był uszkodzony. Nie przepalił się do kona i powstał na przepaleniu mały węglik który owszem, przewodził prąd jak to węgiel, ale nie na tyle żeby przekaźnik prawidłowo zadziałał. Dobrze ze się sprawa rozwiązała bo dzisiaj miałem na dachu pierwszy śnieg .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #22 Napisano 25 Listopada 2010 Cytat:Napisał qdlik Zobacz post W poprzednim pasku (sedan) działały tylko wycieraczki jak się przełączyło na najszybszy bieg i to też z niepełną prędkością. Czasówek i I biegu nie było. W silniku a dokładniej w przekładni napędzajacej wycieraczki są tzw. ścieżki-blaszki które odpowiadaja za przerywaną pracę wycieraczek , po latach wyciera sie albo ściecha albo to coś co po nich jeżdzi iw wycieraczki albo sie nie zatrzymuja tam gdzie trzeba albo żyją własnym życiem....miałem tak w innym aucie. A tu się z Tobą Włodek nie zgodzę. Jest to na 100% wina przekaźnika. Jak mi manetka paliła bezpiecznik, to wyciągnąłem przekaźnik i wycieraczki działały mi dokładnie w taki sam sposób. Zresztą opisywałem to w linku który wcześniej podesłałem. ---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:36 ---------- I sprawa się wyjaśniła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #23 Napisano 25 Listopada 2010 A tu się z Tobą Włodek nie zgodzę. Jest to na 100% wina przekaźnika. J przecież napisałem: - przekaźnik: w golfie mk2 działa, z golfa włożony do pasia nie działa i dodam że zakładałem przekaźnik z mojego obecnego auta (w którym wycieraczki działają bez zarzutów) i to jeszcze 99 czy li ten lepszy i też nic nie drgnęło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #24 Napisano 25 Listopada 2010 ...tylko ze u mnie prze kierze jest chyba z jedenaście wtyczek -tempomat-MFA plus standardy. To czym Ty jeździsz? Może to był jakiś F-16 po dzwonie, trochę szpachli i zrobili Passata Standardowo są chyba 4 wtyczki, MFA i tempo to kolejne dwie, ewentualnie kolejna jedna to poduszka... A reszta...? witam wszystkich... Mam taki problem: w moim passku b4 1,9TD 75Km mam skrzynię CHA i ma strasznie krótkie biegi i chciałbym w nim zmienić skrzynie na CTN lub ASD od b4 1,9TDi 90Km,pytanie czy będzie któraś z tych skrzyni pasować bez większych kłopotów? To chyba nie o tym temat kolego PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #25 Napisano 25 Listopada 2010 Może to był jakiś F-16 po dzwonie ...Chyba Zygmunta , i nie F16 tylko Airbus A380... No dobra ...może przesadziłem ale następnym razem policzę dokładnie ale siedem powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach