Skocz do zawartości
Wasz3k1

Długo kreci 1.8t

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem jest kiedy odpalam na benzynie czyli za kazdym razem dlugo kreci zanim odpali, na gazie (bo mam taka mozliwosc) kreci normalnie i odpala elegancko! jedyny bład jaki vag pokazał to

17658 Czujnik poziomu paliwa - sygnał za mały zwarcie do innego wyjścia

ale to było w zeszlym tygodniu a teraz problem istnieje dalej a bledow zadnych !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to będzie miało coś wspólnego z tym, ale jak u mnie miałem problemy zeszłej zimy z odpalaniem na gazie bądź benzynie, to okazał się czujnik halla do wymiany, no ale na VAG'u mi pokazało, że ma jakieś błędy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy po 1 min od zgaszenia,również ciężko sie go odpala?Są trzy możliwości:

1)Wtryskiwacze lpg ,bądź reduktor puszcza podciśnieniem do kolektora;

2)Czujnik temperatury cieczy

3)Czujnik położenia wału.

P.S Pozdrawiamy Koszalin :P

Edytowane przez karol27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Karol za pozdro :)

tak problem jest za kazdym razem nawet po 10s choć dzisiaj jeden raz odpalił odrazu bez zadnego problemu nie wiem juz o co chodzi !!

czujnik temp. w tym roku wymienialem na nowy czujnik polozenia walu to penie na vag by pokazal

wiec moze te wtryskiwacze puszczaja musze podjechac do gaz niech posprawdza ... dzieki !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jest jeszcze możliwość że pompa paliwa się kończy,przejedź się na PB przeciągając go na wyższych obrotach,może zacznie szzarpać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wasz3k1, nie musisz do gazowników jechać. Po prostu zapal, przełącz na LPG, zakręć kurek gazu w butli i daj autu zgasnąć samodzielnie z braku paliwa (wyssiesz cały gaz z przewodów), a później zostaw w takim stanie samochód na noc. Rano odpalisz bez najmniejszych problemów na benzynie (jeśli problemem jest cieknący reduktor lub wtryski LPG).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marku,niestety to nie jest tak do końca.Odcina na elektrozaworze bo ciśnienie na reduktorze jest zbyt małe,a w przewodach do wtryskiwaczy cos zostaje i sączy.Ja sie rownież o tym przekonałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz o tej metodzie kiedys slyszalem chcialem dzisiaj wlasnie tak zrobi zeby spokojnie do jutra postal ale rano jak wsiadlem do auta a tu wszystko gra ... Naprawde sam juz zgupiałem ! no i cały dzien bez problemu ! aaa moze to cos byc od filtra paliwa bo ostanio wymieniłem na org. :/

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniałeś,to może łapie powietrze,gdzieś przy obejmie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nooo to cholerny problem, też go kiedyś miałem w golfie i sugestia była taka:

- po przejechanej trasie na gazie zatrzymać autko, przełączyć na PB poczekać chwilkę i zgasić silnik.... nie miało to znaczenia czy 10s. 2 min. czy 10 min odpalał od razu, niby gdzieś się cofało paliwo ale gdzie co i jak nie wiem ale pomagało. Jak próbowałem odpalić od razu bez przełaczenia to zawsze długo kręcił. Dziwne jest to że auto miałem 4 lata a takie cuda działy się dopiero po trzech :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeże troche temat bo od kilku dni mam ze swoim passatem to sam. Jak odpalam to długo kręci i po chwili dopiero łapie. Mam też w aucie LPG więc możliwe że to tego wina ale u gaziarzy jeszcze niebyłem. Miałem też błąd odnośnie podgrzewacza sondy lambda i dzwoniłem do serwisu VW aby się dopytać czy to może być tym spowodowane więc oni stwierdzili, że tak. Sąde dzisiaj wymieniłem na BOSCH'a ale nadal jest to samo błędu niebyło już jak wykasowałem, jutro jeszcze odpepne akumulator, żeby się cały komputer zrestartował i zobaczymy. Czy wam udało się ustalić co było przyczyną tego długiego kręcenia przy odpalaniu? A może ktoś ma jeszcze jakieś rady albo sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wam udało się ustalić co było przyczyną tego długiego kręcenia przy odpalaniu? A może ktoś ma jeszcze jakieś rady albo sugestie?

jeszcze raz:

Wasz3k1, nie musisz do gazowników jechać. Po prostu zapal, przełącz na LPG, zakręć kurek gazu w butli i daj autu zgasnąć samodzielnie z braku paliwa (wyssiesz cały gaz z przewodów), a później zostaw w takim stanie samochód na noc. Rano odpalisz bez najmniejszych problemów na benzynie (jeśli problemem jest cieknący reduktor lub wtryski LPG).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Napisał bari88pl Zobacz post

Czy wam udało się ustalić co było przyczyną tego długiego kręcenia przy odpalaniu? A może ktoś ma jeszcze jakieś rady albo sugestie?

jeszcze raz:

Cytat:

Napisał marecek Zobacz post

Wasz3k1, nie musisz do gazowników jechać. Po prostu zapal, przełącz na LPG, zakręć kurek gazu w butli i daj autu zgasnąć samodzielnie z braku paliwa (wyssiesz cały gaz z przewodów), a później zostaw w takim stanie samochód na noc. Rano odpalisz bez najmniejszych problemów na benzynie (jeśli problemem jest cieknący reduktor lub wtryski LPG).

 

nie wyssie całego gazu z przewodów, z powodu niskiego ciśnienia na przełączy się na pb,

zakręć zawór gazu i zdejm przewód z filtra fazy lotnej ot cała filozofia

Edytowane przez kserkses

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór gazu zakręcony, wężyk od filtra fazy lotnej wyjęty i wszystko pali od kopa ;] Jutro dzwonie do gaziarzy i zobaczymy co to jest, jak będe coś wiedział to się podziele informacjami. Dzięki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daję głowę sobie urwać że to zalewający wtrysk gazu (znaczy przepuszcza, nie domyka się, czy też może jest zanieczyszczony)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepne sie do tematu. u mnie jest troche inaczej niż u wszytskich. u mnie zeby odpalic auto trzeba dosc dlugo krecic rozrusznikiem. nie wazne czy cieply czy zimny. wymieniona przeplywka, filtr paliwa, pompka pompuje paliwo po przekreceniu kluczyka i juz nie mam pomysłu co dalej. moze ktos cos poradzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Nawstepie chcialem zaznaczy ze jestem nowy i nie krzyczcie jesli nie tu to wpisuje mianowicie:

POsiadam od niedawna paska kombi 1.8t z lpg 99r poruszam sie nim po hamburgu caly czas i mam od jakiegos czasu mam problemy z odpalaniem tzn za kazdym razem jak go odpalam musze krecic go ze 4 5 sekund zeby odpalil i jak odpali to strasznie kopci pozniej na cieplym silniku jest ok przy odpalaniu lapie jak by chcial a nie mogl co moze byc tego objjawem? nastepny problem nie dziala mi temperatura czy to moze miec jakis zwiazek? dodam jeszcze ze jak chcialem go sprawdzic na autobanie totak nie zaszybki sie zbiera a jak mu zredukuje i dam gazu na maxa to szarpie na plg i paliwie takze odkad go kupilem to wedlog mnie nie ma takiej mocy jak powinien a i bym zapomnial mam zalany olej 10w60 castrola ale po zrobieniu 4000km od wymiany dolalem juz pol litra i niepokoi mnie jego spalanie po miesci nigdy mu nie cisne spala 14 15 lpg czy to normalne na trasie 12 13 a jak jezdze czasami na paliwie to wskazowka maleje w oczach wymienilem wszystkie filtry i swiece pomocykoledzy bardziej doswiadczeni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wina leżała po stronie pompy paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności