corleone Zgłoś #101 Napisano 25 Sierpnia 2011 wiec postanowiłem ze na dzien dobry poleci wydech przelocik na dzien dobry jak przyjedzie juz moj psssat do PL zrobie temat z nim i zadam wszystkie pytania jakie beda mnie męczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
corleone Zgłoś #102 Napisano 3 Grudnia 2011 Kat wycięty... ale to nie ten efekt... znowu wiem po kolegach ze po zrobieniu TOTAL przelotu w samochodzie nie idzie wysiedziec.. pierdzi buczy , masakra jakas. Efekt chcialbym taki zeby nie bylo glosno i zeby było "psiuuuu" . Usłyszalem ostatnio na spocie we wrocławiu pod MM ze mozna wyciac wszystko i wstawić tylko jedna strumienicę i wtedy bedzie cicho i bedzie psiu... czy ktos zrobil tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszmol Zgłoś #103 Napisano 28 Grudnia 2011 Witam, ja również pokusiłem się na wycinkę.Pojechałem do gości co zajmują się układami wydechowymi i tu również pochlebne opinie co do kata w Pasku.Robota zrobiona i teraz moje pierwsze odczucia: 1.Usunięto a raczej wybito ze środka to co po nim zostało. 2.Turbinka z lekka głośniej świszcze-to fakt. 3.Na spalaniu czy dynamice to jutro sprawdzę w trasie czy coś się zmieniło.Dam znac. Natomiast zauważyłem przy przegazówce lekkie bujanie budą i jakiś przydżwięk jakby metaliczny takie leciutkie dzwonienie jakby jakieś resztki w środkowym tłumiku?! Czy to przestanie czy nie... Natomiast buczenie zostało...może buczec turbina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #104 Napisano 28 Grudnia 2011 Witam, ja również pokusiłem się na wycinkę.Pojechałem do gości co zajmują się układami wydechowymi i tu również pochlebne opinie co do kata w Pasku.Robota zrobiona i teraz moje pierwsze odczucia:1.Usunięto a raczej wybito ze środka to co po nim zostało. 2.Turbinka z lekka głośniej świszcze-to fakt. 3.Na spalaniu czy dynamice to jutro sprawdzę w trasie czy coś się zmieniło.Dam znac. Natomiast zauważyłem przy przegazówce lekkie bujanie budą i jakiś przydżwięk jakby metaliczny takie leciutkie dzwonienie jakby jakieś resztki w środkowym tłumiku?! Czy to przestanie czy nie... Natomiast buczenie zostało...może buczec turbina? jesli cos brzeczy i wpada w rezonans to na pewno dobrze ci nie wykonali tej roboty. cos zostalo w srodku jeszcze i niestety ale raczej na pewno bedziesz to mial az znowu nie zdejmiesz wydechu. a co do bujania, dziwne troszke, na peno pojawilo sie to wlasnie po wycieciu kata??moze wczesniej nie zauwazyles?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #105 Napisano 29 Grudnia 2011 robertAVF ma racje Robili to partacze Porzadne fachowcy to rozcinaja kata,wywalaja bebechy i spowrotem zespawuja Ja tak zrobilem i nic nie brzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maszmol Zgłoś #106 Napisano 29 Grudnia 2011 Tak więc byłem dziś z powrotem i zwróciłem na to uwagę szefowi.Jesteśmy umówieni po Nowym Roku w pierwszy wolny pasujący mi termin.Nie robił problemu.Będzie poprawka. Mam natomiast pytanie czy mogły się dostac drobinki tłuczenia z kata np do środkowego tłumika? Czy to one mogą właśnie tak pobrzękiwac? Ten efekt raz jest raz chyba nie,to tak jakby zależało jak to się gdzieś tam poukłada... Szef twierdzi ,że to resztki ceramiki i że może się to wypali... Możliwe ,że tak? A co do spalania to nie ma różnicy natomiast auto trochę żywiej teraz jeżdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #107 Napisano 29 Grudnia 2011 W dieslach nie ma zadnej ceramiki mozliwe ze drobinki sie dostaly ale predzej zatrzymia sie w tlumiku koncowym. srodkowy jak sie nie myle jest przepustowy na wprost A silnik napewno lzej sobie wchodzi na obroty:roza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #108 Napisano 18 Marca 2012 witam panowie , tak z innej beczki zapytam co to jest za listewka ? zdjecie autora wątku, pytam dlatego ze ostatnio byłem w kanale i czegoś takiego nie mam, ale mam za to wyrwaną śrubę z lewej strony a a prawej jest wkręcona. Czy to jest bardzo potrzebne? tak to wygląda u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #109 Napisano 18 Marca 2012 Jak Ci się wydech urwie to na tym wisi:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan613 Zgłoś #110 Napisano 18 Marca 2012 Jak Ci się wydech urwie to na tym wisi:) OK. Dziękuje mam nadzieje ze nie jest to jakiś element usztywniający budę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #111 Napisano 18 Marca 2012 No w tym miejscu na pewno nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maroo12 Zgłoś #112 Napisano 6 Lutego 2013 Odkopując stary temat chciałbym prosić was o dokładne wymiary tej rury (które są potrzebne przy zakupie) chciałbym zrobić tak jak kolega robert tyle ze w silniku afn (wywalenie wnętrza kata i wbicie rury) dlatego potrzebne mi są dokładne wymiary i mniej wiecej koszta takiej rury. Bo nie znam się na tym I czy Rura ma być stalowa czy chromowana? Bądź jeszcze jakaś inna? Z góry dzięki za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar_kuch Zgłoś #113 Napisano 26 Marca 2013 witam panowie jest może ktoś w warszawie co by zrobił taki zabieg bo dzisiaj byłem u jakiegoś rzeźnika to nie potrafił nawet śrub przy turbinie odkręcić niby tłumiki tam robią ale w ogóle nie miał pojęcia więc zabrałem maszynę i odjechałem a właśnie zależało by mi żeby to zrobić przed sobotą mam u siebie uniwersalny kat czy filtr cząstek OBERLAND MANGOLD i jest większy niż ten oryginalny ale jakoś go tam włożyli:D Mam nadzieje że w stolicy jest ktoś kto pomoże bo już mi się strasznie muli pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #114 Napisano 30 Marca 2013 Co nam daje taki zabieg? 4 KM więcej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #115 Napisano 31 Marca 2013 Odkopując stary temat chciałbym prosić was o dokładne wymiary tej rury (które są potrzebne przy zakupie) chciałbym zrobić tak jak kolega robert tyle ze w silniku afn (wywalenie wnętrza kata i wbicie rury) dlatego potrzebne mi są dokładne wymiary i mniej wiecej koszta takiej rury. Bo nie znam się na tym I czy Rura ma być stalowa czy chromowana? Bądź jeszcze jakaś inna? Z góry dzięki za odpowiedz. I jak poradziłeś sobie.? Ja chce u siebie zrobić to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #116 Napisano 3 Kwietnia 2013 I jak poradziłeś sobie.? Ja chce u siebie zrobić to samo. ale sobie robote utrudniacie jakies rurki itp naprosciej kata rozciac na pol (podobnie jak nieboszyka na sekcji) wywalic bebechy i spowrotem zaspawac dluzej zajmuje odkrecenie tej rury niz w/w zabieg aha za te bebechy placa w skupach katalizatorow wiec jeszcze cos na plyn % zostanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez Zgłoś #117 Napisano 4 Kwietnia 2013 ja jak zrobi sie cieplej zamierzam zajac sie wyczyszczeniem zaworu egr i kolektora ssacego,z nagaru i odrazu mam zamiar wyspawac sobie z kwasoweczki rurke ktora idzie od turbo do wydechu,pozbywajac sie w ten sposob kata,zobacze jaki to da efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #118 Napisano 7 Kwietnia 2013 ja jak zrobi sie cieplej zamierzam zajac sie wyczyszczeniem zaworu egr i kolektora ssacego,z nagaru i odrazu mam zamiar wyspawac sobie z kwasoweczki rurke ktora idzie od turbo do wydechu,pozbywajac sie w ten sposob kata,zobacze jaki to da efekt. jesli juz robisz to wszystko, to nie zapomnij o intercolerze przy lewym przednim kole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASIMIERZ Zgłoś #119 Napisano 8 Kwietnia 2013 za te bebechy placa w skupach katalizatorow wiec jeszcze cos na plyn % zostanie no właśnie, sprzedawał ktoś "to" ile za to dają, bo z tego co wiem to za dieslowskie katalizatory płacą dużo lepiej niż za benz (benz ok 100-150zł) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartez Zgłoś #120 Napisano 9 Kwietnia 2013 jesli juz robisz to wszystko, to nie zapomnij o intercolerze przy lewym przednim kole Wiem o tym,ale dzieki za rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach