Andrzej70GK Zgłoś #21 Napisano 7 Marca 2008 Filtr paliwa wymieniam zawsze razem z filtrem oleju tj.przeważnie co rok.Jeżdżę na paliwie V-power i myślę,że można okres między wymianami wydłużyć,ale robię to od czasu gdy innym autem z dizlem będąc w drodze ledwo doczołgałem się do warsztatu,z powodu zanieczyszczonego filtra paliwa.Pozdrawiam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #22 Napisano 7 Marca 2008 ale ja mam VIN 3B.Y.321.....wiec nizszy niz 3B.Y.350001 wiec powinien miec taki co sugerujesz dla krzysiek201, a mam inny. Twoj opis jest zgodny z katalogiem, bo kazdy sprzedawca po moim nr VIN chce sprzedac mi wkrecany filtr wg katalogu, a ja mam inny, wiec katologi katalogami, a czujnosc zawsze wskazana Z którego miesiąca jest Twój Passacior?Mój z końca lipca.Ja ma numer VIN 3B..Y..414....,więc chyba mamy inne filtry? Mam jeszcze jedno pytanie,jak często wymieniać filtr powietrza.Robię ok.30tys.km.rocznie,przeważnie na trasie,jestem z małego miasta.Olej wymieniam co 10tys.km.i wymieniam filtr powietrza co drugą wymianę oleju,czyli co 20tys.km.Dobrze robię?Dzięki za odpowiedzi! Scaliłem 2 posty i usunąłem kolory. Używaj opcji 'edytuj'. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #23 Napisano 7 Marca 2008 Różne są zdania co do częstotliwości wymian. Ja wymieniam wszystkie filtry (oleju, paliwa, powietrza, kabiny) przy wymianie oleju tzn. co 12-15 tys. km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #24 Napisano 8 Marca 2008 Te nowe filtry z trzema, a właściwie z czterema króćcami nie wymagają podgrzewaczy - do filtra wraca paliwo "nadmiarowe" ogrzane w pompie wtryskowej lub przez pompowtryski i ono ogrzewa paliwo w filtrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iti1 Zgłoś #25 Napisano 20 Marca 2009 ma ktos moze instrukcję i fotki wymiany filatra paliwa w 1.9 tdi z 2002 silnik 130 KM AWX, jakies fotki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #26 Napisano 21 Marca 2009 (edytowane) Po co ci instrukcja? Zdejmujesz górną pokrywę silnika. I masz filtry na wierzchu. Na tym rysunku masz 2 króćce do których dochodzą przewody gumowe i je odłączasz następnie wyjmujesz zawleczkę (na rys.) nr. 4 wyciągasz zawór (nr.2) z przewodami podłączonymi do niego i jednocześnie wymieniasz oringi (nr.3). Odkręcasz śrubę (nr. 9) i tak uwolniony filtr (nr.1) wyjmujesz i zamieniasz go na drugi, podłączając wszystko w odwrotnej kolejności. Następnie kilkakrotnie włączasz zapłon w aucie (pompka napompuje paliwa do filtra). Potem odpalasz auto i cieszysz się z jazdy. Edytowane 21 Marca 2009 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlekon Zgłoś #27 Napisano 27 Maja 2009 filtr oleju to tzw wkład. miesci sie pod ta duza czarna nakretka widniejaca na zdjeciu wyzej u J@cka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Platek Zgłoś #28 Napisano 25 Sierpnia 2009 A może ktoś napisać szybka instrukcję wymiany filtra w 1,9 TDI ATJ? Trzeba tam na cos uważać? bo tych rurek to sporo dochodzi do tego filtra. nic sie tam nie rozleci jak zacznę to rozbierać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #29 Napisano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) Według rysunku masz filtr przykręcany na srubę imbusową. Odkręcasz śrubę i filtr wyjmujesz odkręcając uchwyt trzymający filtr. Nie ma żadnej filozofii. Rurki i węże zostawiasz w spokoju. Świeży (nowy) filtr zalewasz paliwkiem i zakładasz w odwrotnej kolejności. Potem odpalasz auto. Gdy jest zapowietrzony odpowietrzasz śrubą odpowietrzającą nr. 6. Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #30 Napisano 21 Grudnia 2013 Witam. Mam pewien problem. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza i kabinowy. Auto odpaliłem i pochodziło chwilę i przy ruszeniu zgasło. Sprawdziłem filtr cały zalany. Podczas przytrzymania kluczyka w stacyjce wyskakuje czerwona kontrolka na fisie z 3 sygnałami. Co jest nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #31 Napisano 21 Grudnia 2013 Jaka czerwona kontrolka ? Mam zgadywać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #32 Napisano 21 Grudnia 2013 Przepraszam, wydawało mi się że napisałem. Jest to kontrolka od smarowania: https://www.google.pl/search?q=kontrolka+smarowania&tbm=isch&source=iu&imgil=jUk-9EZ2Ci_-5M%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcTz8PlfIo_xLv4UeVkS4SLSP2oWGqn4h8MoyO0oxfCIs5H9k2QwUQ%253B365%253B270%253BSEeBKyfvJjrJuM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.strefatestow.pl%25252Fobsluga-okresowa-pojazdu%25252F&sa=X&ei=C6S1UoLSMYqatQbn3YGwCA&ved=0CDgQ9QEwAQ&biw=1366&bih=673#facrc=_&imgrc=jUk-9EZ2Ci_-5M%3A%3BSEeBKyfvJjrJuM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.strefatestow.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F09%252F11.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.strefatestow.pl%252Fobsluga-okresowa-pojazdu%252F%3B365%3B270 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #33 Napisano 21 Grudnia 2013 nie rozłączyłeś przypadkiem obwodu czujnika ciśnienia oleju podczas wymiany filtrów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #34 Napisano 21 Grudnia 2013 nie rozłączyłeś przypadkiem obwodu czujnika ciśnienia oleju podczas wymiany filtrów ? A jak mogłem to zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach