lopee Zgłoś #1 Napisano 14 Listopada 2010 Witam, czy pompa z Golfa 4 podejdzie do Passata 3? Wygladaja tak samo, chyba ze roznia sie cisnieniami bo z tego co wyszukalem to sa 72, 90 i 100Bar, lub mocowaniem. Orientuje sie ktos? Dzieki z gory za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 14 Listopada 2010 z tego co wyszukalem to sa 72, 90 i 100Bar Dawaj linki bo ja jakos w te ciśnienia nie wierzę (musiałby być albo wiekszy cylinder w pompie albo sam nie wiem co. Twój rocznik auta powinien mieć TAKĄ. Co najwyżej osadzenie pisty jest niskie jak na fotce ale gdy piaste zdejmiey i założymy odwrotnie to otrzymujemy wysokie osadzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #3 Napisano 14 Listopada 2010 (edytowane) musiałby być albo wiekszy cylinder w pompie albo sam nie wiem co. Inne parametry zaworu przelewowego. Pompa z mk4 może pasować mechanicznie, ale ma inne parametry, ja bym nie wsadził tej pompy do b3. Jak ma większe ciśnienia to szybko rozszczelni maglownicę. Edytowane 14 Listopada 2010 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #4 Napisano 14 Listopada 2010 Tutaj znalazalem te cisnienia ktore sa napisane na naklejkach: http://allegro.pl/ibiza-cordoba-polo-golf-aroza-pompa-wspomagania-i1289511009.html Dobierajac pompe z odpowiednim cisnieniem chyba dalo by rade, glownie chodzi mi o to ze ceny pomp sa porownywalne a mlodsza to zawsze ma mniej przejechane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #5 Napisano 14 Listopada 2010 (edytowane) Z tego co wyczytałem w WKŁ to w passkach B3 pompy miały wydajność od 72 do 82 MPa. Oczywiście pompy z linku są takie same jakie były w B3, więc tylko od Ciebie zależy czy weźmiesz słabszą czy mocniejszą, ja bym łyknął tą najmocniejszą. No ale skoro Jak ma większe ciśnienia to szybko rozszczelni maglownicę. Nie powinno być aż takiej tragedii gdy wydajność większa, ciśnienie przecież nie wali non stop na magiel ,gdy nie kręcimy kierą ciśnienie krąży tylko w pompie. Ale niestety czasem tak jest że głupia naklejka potrafi wpłynąć na ludzką psychiką i daje do myślenia. Gdyby np. wszystkie te pompy były tak styrane że po naklejkach nie było by śladu to i nie było by dylematu którą brać ,a tak.... Edytowane 14 Listopada 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #6 Napisano 14 Listopada 2010 To jeszcze ja się zapytam czy do auta w profilu podejdzie pompa wspomagania od audi80 b4 2,0 8v silnik wyglądający podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MsKondri Zgłoś #7 Napisano 14 Listopada 2010 To jeszcze ja się zapytam czy do auta w profilu podejdzie pompa wspomagania od audi80 b4 2,0 8v silnik wyglądający podobnie ponawiam, a co jeszcze pod silnik by podchodziło z mlodszych modelów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #8 Napisano 14 Listopada 2010 Przegladajac wczesniej aukcje spotkalem sie tylko z 90 i 100Bar ale nigdy z 72 dlatego dziwi mnie ze tyle jest do wyboru, na aukcjach pompa z Golfa 4 wydaje sie byc bardzo podobna do tej z "naszych" B3. Musze jeszcze pogmerac w temacie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 15 Listopada 2010 Patrzyłem w katalogu IC, znalazłem pompy 80,90 i 100 bar czyli 3 rodzaje 2 rodzaje tych pomp było montowane w Golfie 4 także można powiedzieć że pompa z golfa raczej podejdzie, musisz tylko kupić odpowiedni model. Oprócz ciśnień różnica polega na kierunku w którym wychodzi króciec i miejscu w którym umieszczony jest gwint pod śrubę drążoną... najlepiej jak sobie porównasz najpierw na oko, a potem dodatkowo sprawdzsiz numery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach