Skocz do zawartości
deratus

Montaż żarników Xenon -HID -komunikat o przepalonych żarówkach

Rekomendowane odpowiedzi

Czy po zamontowaniu ksenonów lub hid-ów w miejsce standardowych H7 komputer pokazuje komunikat o spalonych żarówkach lub np. odcina napięcie ? (bardziej interesuje mnie opcja przetwornice Denso AC85V,35W + oryginalne żarniki D2S)

Edytowane przez deratus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy po zamontowaniu ksenonów lub hid-ów w miejsce standardowych H7 komputer pokazuje komunikat o spalonych żarówkach lub np. odcina napięcie ? (bardziej interesuje mnie opcja przetwornice Denso AC85V,35W + oryginalne żarniki D2S)

Nic takiego nie ma miejsca.

Takie rzeczy to tylko w nowszych autach (lub w ERZE ;-) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśi fabrycznie masz zamontowany układ czujnika żarówek to powodzenia w oszukaniu tego. Montowałem ostatnio znajomemu w golfie 6-ce taki gotowy układ do oszukiwania czujnika żarówek i na nic się to zdało. Dla mnie to była lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzić czy moje auto takowy czujnik żarówek posiada?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak sprawdzić czy moje auto takowy czujnik żarówek posiada?

 

Wyjmij żarówkę od świateł mijania i włącz zapłon. Jeśli nie zapali się kontrolka w kształcie żaróweczki to nie masz takiego ustrojstwa i możesz śmiało montować HID-y czy jakie tam chcesz. Ja mam HID-y i powiem jedno - rewelacja się jeździ i nikogo nie oślepiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyjmij żarówkę od świateł mijania i włącz zapłon. Jeśli nie zapali się kontrolka w kształcie żaróweczki to nie masz takiego ustrojstwa i możesz śmiało montować HID-y czy jakie tam chcesz. Ja mam HID-y i powiem jedno - rewelacja się jeździ i nikogo nie oślepiam.

 

No to dlaczego HID-y są zabronione skoro nie oślepiają jak piszesz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy można VAG-iem wyłączyć sprawdzanie żarówek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to dlaczego HID-y są zabronione skoro nie oślepiają jak piszesz ?

 

Żadne xenony nie są zabronione jeśli tylko posiadają magiczną formę zwaną HOMOLOGACJĄ . Wszystko co ma ów czarodziejskie słowo lub symbol HOMOLOGACJI w nazwie bądź w symbolu jest legalne. Jeśli NAWET dana rzecz, część, element, podzespół wpływająca/cy na bezpieczeńswo jazdy posiada certyfikat CE ale nie posiada homologacji jest w świetle prawa nielegalna. Xenony i całe ustrojstwo typu lampy itp. z tym związane muszą mieć ODPOWIEDNI znak homologacji aby mogły być dopuszczone do eksploatacji na drogach. I TYLE. Ma być HOMOLOGACJA bo jak nie ma to lipa. Nie ma tłumaczenia, że nie stważa zagrożenia. Znak CE to tylko i wyłącznie informacja, że dana rzecz została WYKONANA ZGODNIE Z WYTYCZNYMI UNII. Bez Homologacji w motoryzacji praktycznie nie ma racji bytu.

 

A czy można VAG-iem wyłączyć sprawdzanie żarówek?

 

No tego akurat to nie wiem ale myślę, że można.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B5 nigdy nie było kontroli przepalonej żarówki (co dla mnie jest dziwne bo w Omedze '98 miałem to). Oczywiście można samemu zrobić, adaptując przekaźnik z Audi np i uruchamiając to w liczniku, ale to już zabawy trochę jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to możliwe,ale wyciągnąłem żarówkę od mijania i zapaliła się na zestawie wskaźaników żółta kontrolka z symbolem właśnie żarówki .Skoro jak pisze Partick można to włączyć to czy można to wyłączyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie-od takich dyskusji są odpowiednie wątki-chyba z pięć ich jest...Tam sobie podyskutujcie.Niedawno rozmawialiśmy z Łysym na temat zakładania nowych wątków,z resztą niepotrzebnych-co ma miejsce w tym przypadku i jest powielaniem takiego samego tematu,który był już wielokrotnie poruszany...

 

P.S. Dodam że raportowanie działa :hyhy

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jak to możliwe,ale wyciągnąłem żarówkę od mijania i zapaliła się na zestawie wskaźaników żółta kontrolka z symbolem właśnie żarówki .Skoro jak pisze Partick można to włączyć to czy można to wyłączyć?

Piszesz o aucie, które masz w podpisie? Jeśli tak, to albo ktoś sobie sam to dołożył, albo jesteś pierwszym, który ma to fabrycznie:zeco a o raczej mało prawdopodobne, ale nie mówię, że nie możliwe...

Tu masz o tym:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38404

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zrób fotkę jak Ci się to świeci na liczniku bo jesteśmy ciekawi co tam masz.

A jeżeli faktycznie to masz to można wyłączyć vagiem zmieniając kodowanie licznika, konkretnie odejmujemy od istniejącej liczby - 08000.

Ale najlepiej podaj aktualne kodowanie licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy można VAG-iem wyłączyć sprawdzanie żarówek?

 

 

Udało się komuś znaleźć jak to wyłączyć? Proszę o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstaw oryginalne xenony i wtedy właczysz funkcje w sterowniku ze one sa.

System LKM odczytuje brak obciazenia oporowego jakim jest zwykła zarowka i wyzuca bład przepalonych swiateł.

Znak CE nie jest homologacja, reflektory na zarowki zwykłe maja symbol HR jezeli jest xenon to wowczas HL i cała tajemnica dla policji w razie kontroli.

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Oznaczenie_CE poczytajcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale baje piszesz... Po pierwsze to nie sprawdza oporu a płynący prąd, po drugie homologacja na żarówkę to HC na krótkie i HR długie a DC to xenon. Tak na marginesie.

 

Wyłączyć się da albo kodowaniem albo podpiąć 2 piny z licznika do masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tych oznaczen to nigdy nie pamietałem, napisałem tak z tego co kojazyłem, nie stosuje takich przeróbek a na marginesie to pomiar pradu wynika z oporu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu się zgodzę, ale mniejsza o to, już nie będziemy się kłócić że chodzi o spadek napięcia:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności