masterunio Zgłoś #61 Napisano 5 Grudnia 2014 Stopka nie opiera się o głowicę. Urwałeś nową śrubę? Czyli wychodzi na to że śruba musiała być już na maksa wkręcona? Śruba była stara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #62 Napisano 6 Grudnia 2014 śruby zawsze się wymienia na nowe, masz odpowiedź. stare są przeciągnięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #63 Napisano 10 Grudnia 2014 Dostałem dzisiaj nowe śruby ale dalej nie mogę dokręcić pompek. Zostaje szpara jak na zdjęciu a wydaje mi się że tak raczej być nie powinno. Dalej dokręcać śrubę się boje bo podejrzewam że szlag ją trafi. Otwory odsączone z oleju, nowe uszczelniacze posmarowane, gniazda wyczyszczone. Nie mam za bardzo pomysłu w jaki sposób przyłożyć odpowiednią siłę żeby pompowtrysk wszedł do końca w gniazdo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #64 Napisano 10 Grudnia 2014 Śruba wystaje z otworu na jakieś 46mm przy zamocowanej pompce a wkręcona sama bodajże wystawała na 39-40mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #65 Napisano 11 Grudnia 2014 Czego Ty tam szukasz? Pompka siadła na swoje miejsce i tyle, to NIE MA PRAWA dojść do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #66 Napisano 18 Października 2015 A w jaki sposób się zmienia tą fasolkę ?? która jest w zestawie naprawczym z oringami. Czy trzeba zdjąć górną sprężynę żeby ta fasolkę zmienić czy jest wciskana i zaskoczy proszę o podpowiedzi jak już ktoś miał doczynienie z wymianą tejże fasolki . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #67 Napisano 18 Października 2015 Pociągnij mocno powinna wyjść bez problemu. Jeśli zmieniasz na nową z zestawu naprawczego będziesz potrzebował śruby regulacyjnej nowego typu z kulistym zakończeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #68 Napisano 20 Października 2015 A może ktoś napisać momenty dokręcania śrub podczas montażu pompek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #69 Napisano 20 Października 2015 Śruba mocująca pompowtrysk 12 Nm + 270" Dźwignia popychająca pompkę 20 Nm + 90" Nakrętka kontrująca na dźwigni 30 Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #70 Napisano 29 Października 2015 Koledzy podpowie ktos. Regenerowałem pompki. Wczoraj je zamontowałem sam. Na suwmiarke i z czujnikiem zegarowym. Śruby nowe i dokręcane momentem jak pisaliście. Nowe oringi. Ustawiłem je na 180 stopni. Auto odpala idealnie, jest moc, tylko korekcje na 1 pompce 1.60 na plusie a 4 pompka 1.85 na minusie. 2 i 3 blisko zera. Zostawić i jeździć jak auto dobrze chodzi czy coś grzebać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #71 Napisano 29 Października 2015 Wszystkie 4 regenerowałeś? Jakie korekcje były przed regeneracją? Spaliny nie smierdzą? Strasznie duże te rożnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #72 Napisano 29 Października 2015 Wszystkie 4 regenerowałem. Sprawdze potem jakie miały. Spaliny nie śmierdza. Regenerowałem bo 2,3 i 4 miały bipy po 127 i 2 i 3 wywalał bład i miały korekcje po 2.99. Nie wiem czy mogłem je źle ustawić. Mogą sie uszkodzic jak Mają takie korekcje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #73 Napisano 29 Października 2015 Może gniazda w głowicy już wywalone w kosmos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #74 Napisano 29 Października 2015 Według mechanika gniazda są ok. Jedynie co mi podpowiedział żebym teraz patrzył czy oleju nie przybywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #75 Napisano 29 Października 2015 Śruba mocująca pompowtrysk 12 Nm + 270" Niestety, ale te wartości co podałeś wielokrotnie kończą się wyrwaniem gwintu z głowicy lub urwaniem śruby. 12Nm i 90' jest właściwym momentem. - - - - - aktualizacja - - - - - Zostawić i jeździć jak auto dobrze chodzi czy coś grzebać? Zmierz kompresję na każdym z cylindrów. Przy słabej kompresji wtrysk będzie podlewał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #76 Napisano 29 Października 2015 (edytowane) Puki co to jestem zadowolony, bo auto ładnie odpala. I widzę, że spalanie spadło, i jakoś płynniej reaguje na gaz. Teraz wracałem to tak na postoju 1. -1.20 2.0.20 3.0.16 4.+1.75 a w czasie jazdy to czasem 1. nawet -2.50 a 4.+2.20 a 2 i 3 idealne. Nigdy nie robiłem takich rzeczy to mam nadzeję, że nic nie spratoliłem. Chciałem żeby mi wymienił pompki mechanik to jak mu powiedziałem o suwmiarce i czujniku zegarowym to mnie wyśmiał. Więc postanowiłem sam to zrobić. Chyba, że jest ktoś na forum z okolic Kielc kto by sprawdził mi te pompki czy dobrze zamontowałem oczywiście nie za free Edytowane 29 Października 2015 przez karol6376 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach