Skocz do zawartości
polonez15

Wymiana pompowtryskiwacza - porady, doświadczenia...

Rekomendowane odpowiedzi

Stopka nie opiera się o głowicę. Urwałeś nową śrubę?

 

Czyli wychodzi na to że śruba musiała być już na maksa wkręcona?

Śruba była stara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śruby zawsze się wymienia na nowe, masz odpowiedź. stare są przeciągnięte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dzisiaj nowe śruby ale dalej nie mogę dokręcić pompek. Zostaje szpara jak na zdjęciu a wydaje mi się że tak raczej być nie powinno.

Dalej dokręcać śrubę się boje bo podejrzewam że szlag ją trafi. Otwory odsączone z oleju, nowe uszczelniacze posmarowane, gniazda wyczyszczone. Nie mam za bardzo pomysłu w jaki sposób przyłożyć odpowiednią siłę żeby pompowtrysk wszedł do końca w gniazdo

20141210_164950.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śruba wystaje z otworu na jakieś 46mm przy zamocowanej pompce a wkręcona sama bodajże wystawała na 39-40mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czego Ty tam szukasz? Pompka siadła na swoje miejsce i tyle, to NIE MA PRAWA dojść do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w jaki sposób się zmienia tą fasolkę ?? która jest w zestawie naprawczym z oringami. Czy trzeba zdjąć górną sprężynę żeby ta fasolkę zmienić czy jest wciskana i zaskoczy proszę o podpowiedzi jak już ktoś miał doczynienie z wymianą tejże fasolki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pociągnij mocno powinna wyjść bez problemu.

Jeśli zmieniasz na nową z zestawu naprawczego będziesz potrzebował śruby regulacyjnej nowego typu z kulistym zakończeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś napisać momenty dokręcania śrub podczas montażu pompek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śruba mocująca pompowtrysk 12 Nm + 270"

Dźwignia popychająca pompkę 20 Nm + 90"

Nakrętka kontrująca na dźwigni 30 Nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy podpowie ktos. Regenerowałem pompki. Wczoraj je zamontowałem sam. Na suwmiarke i z czujnikiem zegarowym. Śruby nowe i dokręcane momentem jak pisaliście. Nowe oringi. Ustawiłem je na 180 stopni. Auto odpala idealnie, jest moc, tylko korekcje na 1 pompce 1.60 na plusie a 4 pompka 1.85 na minusie. 2 i 3 blisko zera. Zostawić i jeździć jak auto dobrze chodzi czy coś grzebać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie 4 regenerowałeś? Jakie korekcje były przed regeneracją? Spaliny nie smierdzą?

Strasznie duże te rożnice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie 4 regenerowałem. Sprawdze potem jakie miały. Spaliny nie śmierdza. Regenerowałem bo 2,3 i 4 miały bipy po 127 i 2 i 3 wywalał bład i miały korekcje po 2.99. Nie wiem czy mogłem je źle ustawić. Mogą sie uszkodzic jak Mają takie korekcje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może gniazda w głowicy już wywalone w kosmos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mechanika gniazda są ok. Jedynie co mi podpowiedział żebym teraz patrzył czy oleju nie przybywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Śruba mocująca pompowtrysk 12 Nm + 270"

Niestety, ale te wartości co podałeś wielokrotnie kończą się wyrwaniem gwintu z głowicy lub urwaniem śruby.

12Nm i 90' jest właściwym momentem.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Zostawić i jeździć jak auto dobrze chodzi czy coś grzebać?

Zmierz kompresję na każdym z cylindrów. Przy słabej kompresji wtrysk będzie podlewał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Puki co to jestem zadowolony, bo auto ładnie odpala. I widzę, że spalanie spadło, i jakoś płynniej reaguje na gaz. Teraz wracałem to tak na postoju 1. -1.20 2.0.20 3.0.16 4.+1.75 a w czasie jazdy to czasem 1. nawet -2.50 a 4.+2.20 a 2 i 3 idealne. Nigdy nie robiłem takich rzeczy to mam nadzeję, że nic nie spratoliłem. Chciałem żeby mi wymienił pompki mechanik to jak mu powiedziałem o suwmiarce i czujniku zegarowym to mnie wyśmiał. Więc postanowiłem sam to zrobić. Chyba, że jest ktoś na forum z okolic Kielc kto by sprawdził mi te pompki czy dobrze zamontowałem oczywiście nie za free ;)

Edytowane przez karol6376

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności