janekg16 Zgłoś #21 Napisano 22 Kwietnia 2018 (edytowane) przed lpg też tak miał? bo jeżeli nie tzn że coś podczas montażu źle podłączyli albo coś uszkodzili jak pompa reaguje po zgaśnięciu silnika, po przekręceniu stacyjki odzywa się? sprawdzić może ciśnienie paliwa a jak u ciebie z temperaturą na silniku, sprawdzałeś może vcsdem?, ile czasu potrzebuje silnik żeby się nagrzał Edytowane 22 Kwietnia 2018 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucas93 Zgłoś #22 Napisano 22 Kwietnia 2018 Właśnie przed założeniem instalacji silnik chodził idealnie. Później padła cewka, ale po wymianie był spokój do czasu jak zaczęły się obecne problemy. Po przekręceniu stacyjki na zapłon pompę słychać bardzo dobrze. Samochód gaśnie tak samo na LPG jak i na benzynie więc chyba pompa nie będzie miała nic z tym wspólnego, jak myślisz? Jeżeli chodzi o temperaturę silnika to łapie 90* po przejechaniu ok 3km (piszę to na podstawie wskaźnika temperatury, bo VCDS'em tego nie sprawdzałem), więc też chyba dobrze. Zastanawiam się teraz nad modułem zapłonowym, kostką przy stacyjce, ew. nad którymś z przekaźników Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #23 Napisano 23 Kwietnia 2018 (edytowane) dobrze by było podmienić tą cewkę na jakąś inną i sprawdzić, ze szrotu by było chyba najtaniej chyba że masz kogoś znajomego z tym silnikiem albo jak nie chce odpalić to wyciągnąć świece, do masy i sprawdzić czy masz iskrę Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucas93 Zgłoś #24 Napisano 23 Kwietnia 2018 (edytowane) Nowa cewka uległaby uszkodzeniu tak szybko? Komputer wyrzuca błędy związane z nią czy raczej nie? A i jeszcze jeżeli przy sprawdzaniu czy jest iskra, kiedy samochód zgaśnie jej nie będzie, to wtedy problem leży po jakiej stronie? [edit] Sprawdzałem przed chwilą VCDS'em błędy... Wyskoczył taki: 00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez lucas93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #25 Napisano 24 Kwietnia 2018 No to widisz znalazłeś przyczyne, styk od wolnych obrotów ma zwarcie w przepustnicy, rozebrać sprawdzić a jak nie chcesz się z nim bawić to przepustnica do wymiany, chyba ze masz jeszcze za mocno linke na przpustnicy naciągniętą i stad problem musi mieć mały luz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lucas93 Zgłoś #26 Napisano 3 Maja 2018 Przepustnica została wymieniona na kolejną jednak nadal problem został nierozwiązany. Rozwiązaniem problemu był padnięty moduł zapłonowy. Po jego wymianie na oryginalny wszystko wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tyszek Zgłoś #27 Napisano 2 Czerwca 2018 Dla zainteresowanych, problem rozwiązany - winowajcą okazał się czujnik położenia wałka rozrządu. Po wymianie wszystko ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach