Gość shiverek Zgłoś #1 Napisano 7 Listopada 2006 Witam. jako, że gazownik wykrył niedomaganie sondy lambda( prawdopodobnie pierwszej, przed katalizatorem ) i stoi ona w zakresie 0,7 V a ma pracować od 0 do 1 V to jestem zmuszony ją wymienić na nową i pytałem już w volkswagenie i koszt tej przed katem to 450 złotych a tej za katem 550 złotych jak to usłyszałem to od razu pomyślałem o zamiennikach lub o tych sondach z allegro ( widziałem oryginalne ) . i teraz pytanie: czy znacie dokładnie oznaczenie sondy lambda do passata 1.8 Turbo 20V rocznik 2001 ? czy możecie to mi napisać no te palanty w Volkswagenie nie chcieli mi podać numeru referencyjnego tej części zjechałem ich , ale i tak nie uzyskałem nic. jak kupowałem auto to byli do rany przyłóż a teraz to się gnoje wypinają ! i jeszcze jedno czy podejdzie sonda uniwersalna ? co o tym myślicie ? pomóżcie coś proszę :wink: pozdrawiam, Michał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 7 Listopada 2006 Podaj kod silnika, 1.8 T nie był tylko jeden Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mpalusz Zgłoś #3 Napisano 9 Lipca 2007 Witam kuczlaw, a znasz oznaczenie sondy dla silnika AWT? Do reszty kolegów W ogóle to mam takie objawy: Tylko rano jak silnik zimny przy pierwszej próbie odpalenia silnik czasami nie chce wejść na obroty, pokrztusi sie w okilicy 500 i gaśnie. Druga próba od razu na 1200 (czyli tak jak powinno być) z początku praca trochę nierówna ale po kilku sekundach już dobrze i schodzi po mału do jałowych czyli w okolicy 800. Dzisiaj przy drugiej próbie wszedł na 1200 ale za szybko zszedl i zgasł, trzecia próba i już tak samo jak próba druga Mam błąd związany z ogrzewaniem sondy a mianowicie: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent i próbuję to powiązać ze sobą. Aha jeszcze jedna rzecz, błąd ten mam już w sumie kilka miesięcy, a problemy z rozruchem dopiero od kilku dni to może też coś wniesie do tematu. Zapomniałem też wspomnieć, że co jakiś czas zapalała się kontrolka czystości spalin, nieraz sam kasowałem błąd, a nieraz po jakimś czasie gasła sama. Wyczytałem, że ogrzewanie sondy psuje się od zbyt bogatej mieszanki. robi się na niej taki biały nalot. Ale czy to jest do naprawienia np. czyszcząc ją czy już usterka nieodwracalna. Również wyczytałem, że wykręcenie sondy w 1.8T jest nieco kłopotliwe, czy ktoś ma jakąś praktykę w tej kwestii. Jak wykręcę chciałbym móc wkręcić. A może od razu do mechanika i niech on sie męczy. W VAG-u pokazuje(tak mi się pamięta), że sonda pracuje i jest raczej dobra, jedynie obwód ogrzewania nawalił. Zastanawiam się więć, czy kupować od razu drugą, czy próbować wykręcić, przeczyścić, może ktoś miał podobną sytuację. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 9 Lipca 2007 a znasz oznaczenie sondy dla silnika AWT? Przed katalizatorem 06B 906 265D Za katalizatorem 058 906 265C 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent Obwód ogrzewania czujnika O2 (B1-S1) – wyjście za niskie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #5 Napisano 9 Lipca 2007 Koledzy ,a jak kupiłem do 1.8T AEB uniwersalną sonde lambde z BOSCH o numerze LS 5 0 258 986 505-02W to ona jest zamiennikiem czy gościu wcisnął mi pierwszą lepszą z tych serii? Samochód ma małe spalanie tylko czasami jak się zagrzeje delikatnie zrywa na postoju ,biegu jałowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 9 Lipca 2007 W VAG-u pokazuje(tak mi się pamięta), że sonda pracuje i jest raczej dobra, jedynie obwód ogrzewania nawalił. Przejrzyj instalację od sondy do kostki. Mi wariował, wymianiełam sondę a okazało się że przy kostce koło silnika uwaliło jeden z czterech przewodów. Nie patrz wzrokowo tylko porządnie poszarp, możliwe że trzyma się na izolacji a w środku jest przełamany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #7 Napisano 21 Marca 2011 witam przepraszam że odgrzebuje stare śmieci ale może tu mi ktoś pomoże mam w moim pasku taki problem, co chwile pojawia się mi błąd 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent wykasuje go, przejadę się do sklepu podłączam pod vag i znowu ten błąd mam 2 sondy, strzeliłem która wymienić i doszedłem do wniosku że tą przed katem, wymieniłem na nową i dalej to samo. to okazuje się że ta stara jest w porządku i teraz mam takie pytanie czy ta stara co była przed katem mogę zamienić z ta co jest za katem??? sprawdziłem że numery mają takie same tylko różnią się końcówka litery, ta przed katem ma oznaczxenie B a ta za katem C. można tak spróbować czy ma to jakąś różnicę?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #8 Napisano 31 Lipca 2016 posiada może ktoś schemat gdzie są rozmieszczone sondy lmabda w 1.8t AEB (zdjęcia albo nawet schemat z etka). Jedną za turbiną widzę bez problemu ale drugiej nie mogę znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #9 Napisano 31 Lipca 2016 Druga za katalizatorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #10 Napisano 31 Lipca 2016 AEB ma tylko jedną chyba, że to wersja USA... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcymek Zgłoś #11 Napisano 31 Lipca 2016 Druga za katalizatorem no właśnie za katalizatorem. obleciałem z tyłu jak się tylko dało i nie widzę jej dlatego proszę o zdjęcie gdzie jest przed katem i za AEB ma tylko jedną chyba, że to wersja USA... vag pokazuje dwie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #12 Napisano 1 Sierpnia 2016 Gdzie tak pokazuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guciu69 Zgłoś #13 Napisano 1 Sierpnia 2016 Witam, pokazał mi się błąd P0130, i niby to jest 1 sonda lambda. Pierwsza tzn. która dla komputera to jest patrząc od strony silnika? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #14 Napisano 1 Sierpnia 2016 1 - przed katalizatorem 2 - za katalizatorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guciu69 Zgłoś #15 Napisano 1 Sierpnia 2016 Łatwo się odkręca sondę, czy może są jakieś problemy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #16 Napisano 1 Sierpnia 2016 Sprawa indywidualna... jedną odkręcisz bez problemu, inna się uwali. Najlepiej na ciepło odkręcać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach