Skocz do zawartości
marcin445

Problem z pasatem b4 1,9tdi

Rekomendowane odpowiedzi

wszytko od pompy do smoka w baku wydmuchane tylko że na powrocie z pompy czasami zaczyna się pienić ropa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszytko od pompy do smoka w baku wydmuchane tylko że na powrocie z pompy czasami zaczyna się pienić ropa
A dolot,egr,kolektor ssący?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przewody podciśnienia szczelne tylko nie sprawdziłem tego co idzie do turbo icek i cały dolot szczelny a egr na vagu wychodził dobry nawet ściągałem przewód z podciśnienia i dalej nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko działa a jak z pompom wtryskową może coś nie halo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dolot,egr,kolektor ssący?
Marcin chodziło mi o to, czy nie masz zapchanego kolektora ssącego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż dziwne że do tematu się nikt nie przyczepił :P

Możesz podmieniać wszystko po kolei, możesz też po prostu zrobić logi i wrzucić na forum...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aż dziwne że do tematu się nikt nie przyczepił :P

Możesz podmieniać wszystko po kolei, możesz też po prostu zrobić logi i wrzucić na forum...

Tomku podpowiedz mu jakie logi ma zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro sprawdzę jak pisałem wyżej jak bym był na tyle obcykany z vagiem to bym te logi zrobił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam że nie działa regulacja kąta wtrysku lub nie dostaje paliwa, bo nawet na padniętej przepływce auto na postoju zamknie obrotomierz. czyli grupa 004 w szczególności. Najlepiej komplet http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TOMKU ja nie mam dostępu do vag com tylko do vag 2,9 lub vag 4,5 dzięki za podpowiedź nie wiem czym te programy się różnią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ściągnij lepszego vaga zaloguj 003 008 011 a paliwo w powrocie nie powinno pienić się jest to oznaka lewego powietrza w pompie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź zawór regulacji doładowania turbiny najlepiej przez podmianę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro jadę do takiego magika od vw bo w serwisach rozkładają ręce jeden twierdzi ze pompa padła a w tym serwisie boscha co robili pompe to twierdza że jest ok tylko coś innego padło ale mogą mi go zrobić dopiero za 2 tygodnie a kasują prawie jak w aso vw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i okazało sie ze jednak zaciera się nastawniki pompy może któryś z forumowiczów przerabiał ten problem czy obejdzie się bez kolejnej regeneracji pompy ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i okazało sie ze jednak zaciera się nastawniki pompy może któryś z forumowiczów przerabiał ten problem czy obejdzie się bez kolejnej regeneracji pompy ???

Skoro robili pompę, to powinni i zrobić nastawnik, więc do reklamacji i niech naprawiają w ramach poprzedniej regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a n75 sprawdzałeś?podmieniałes żeby zobaczyć czy lepiej?bo to szarpanie to raczej nastawnik pompy ,jeśli ci raz szarpnie i idzie normalnie tzn.że złapał awaryjny(notlauf) wtedy n75 do wymiany a jeśli szarpie cały czas to na 90% nastawnik do czyszczenia i potem VAG ,dawka itd. a na biegu jałowym obrotu ci nie falują? Edytowane przez robol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o czujniki i elektrozawory łącznie z sterownikiem silnika wszystko sprawne pompa jak sie zagrzeje to zaczyna się zacierać po zlaniu pompy zimną wodą wszystko ok .Po sprawdzeniu elektryki kumpel wysłał do pompiarza i on mi to szybko wytłumaczył i wycenił naprawę na jakieś 800zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to nastawnik się blokuje, to nastawnik na allegro kosztuje 300 zł. czyszczenie od 100 w górę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

Może i ja sie podepnę, mam pytanie odnośnie kąta wtrysku i jego wpływu na osiągi. Jak dzisiaj zbadałem kąt wtrysku (silnik 1z) wacha się pomiędzy 42-45. Czyli w sumie nie ma dużego odchyłu od normy. Innych błędów na VAGU nie znalazłęm, wymieniłem ostatno IC, ponieważ stary był nieszczelny, tryb awaryjny się nie włącza, na 4 idzie powyzej 120, jak była dziura w IC, szedł do maks 115.Ale jednak nie czuje aby zbierał sie tak jak powinien, od 2000 obr. nie czuć większego przyśpieszenia, tylko słychać buczenie.

W związku z tym, mam pytanie czy nastawienie kąta wtrysku może w tym przypadku pomóc??

Z góry dziekuje za odpowiedz:)

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób sobie bajpasa żeby zobaczyć czy n75 jest sprawny aha kąt wtrysku powinien być 50-65

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności