marcin445 Zgłoś #21 Napisano 5 Października 2010 wszytko od pompy do smoka w baku wydmuchane tylko że na powrocie z pompy czasami zaczyna się pienić ropa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabes Zgłoś #22 Napisano 5 Października 2010 wszytko od pompy do smoka w baku wydmuchane tylko że na powrocie z pompy czasami zaczyna się pienić ropa A dolot,egr,kolektor ssący? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #23 Napisano 5 Października 2010 przewody podciśnienia szczelne tylko nie sprawdziłem tego co idzie do turbo icek i cały dolot szczelny a egr na vagu wychodził dobry nawet ściągałem przewód z podciśnienia i dalej nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek19 Zgłoś #24 Napisano 5 Października 2010 wszystko działa a jak z pompom wtryskową może coś nie halo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabes Zgłoś #25 Napisano 5 Października 2010 A dolot,egr,kolektor ssący? Marcin chodziło mi o to, czy nie masz zapchanego kolektora ssącego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #26 Napisano 5 Października 2010 Aż dziwne że do tematu się nikt nie przyczepił Możesz podmieniać wszystko po kolei, możesz też po prostu zrobić logi i wrzucić na forum... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rabes Zgłoś #27 Napisano 5 Października 2010 Aż dziwne że do tematu się nikt nie przyczepił Możesz podmieniać wszystko po kolei, możesz też po prostu zrobić logi i wrzucić na forum... Tomku podpowiedz mu jakie logi ma zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #28 Napisano 5 Października 2010 jutro sprawdzę jak pisałem wyżej jak bym był na tyle obcykany z vagiem to bym te logi zrobił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #29 Napisano 5 Października 2010 Stawiam że nie działa regulacja kąta wtrysku lub nie dostaje paliwa, bo nawet na padniętej przepływce auto na postoju zamknie obrotomierz. czyli grupa 004 w szczególności. Najlepiej komplet http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #30 Napisano 5 Października 2010 TOMKU ja nie mam dostępu do vag com tylko do vag 2,9 lub vag 4,5 dzięki za podpowiedź nie wiem czym te programy się różnią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #31 Napisano 5 Października 2010 to ściągnij lepszego vaga zaloguj 003 008 011 a paliwo w powrocie nie powinno pienić się jest to oznaka lewego powietrza w pompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIOTR_FOTO Zgłoś #32 Napisano 17 Października 2010 Sprawdź zawór regulacji doładowania turbiny najlepiej przez podmianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #33 Napisano 17 Października 2010 jutro jadę do takiego magika od vw bo w serwisach rozkładają ręce jeden twierdzi ze pompa padła a w tym serwisie boscha co robili pompe to twierdza że jest ok tylko coś innego padło ale mogą mi go zrobić dopiero za 2 tygodnie a kasują prawie jak w aso vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #34 Napisano 18 Października 2010 i okazało sie ze jednak zaciera się nastawniki pompy może któryś z forumowiczów przerabiał ten problem czy obejdzie się bez kolejnej regeneracji pompy ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawciol Zgłoś #35 Napisano 18 Października 2010 i okazało sie ze jednak zaciera się nastawniki pompy może któryś z forumowiczów przerabiał ten problem czy obejdzie się bez kolejnej regeneracji pompy ??? Skoro robili pompę, to powinni i zrobić nastawnik, więc do reklamacji i niech naprawiają w ramach poprzedniej regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #36 Napisano 18 Października 2010 (edytowane) a n75 sprawdzałeś?podmieniałes żeby zobaczyć czy lepiej?bo to szarpanie to raczej nastawnik pompy ,jeśli ci raz szarpnie i idzie normalnie tzn.że złapał awaryjny(notlauf) wtedy n75 do wymiany a jeśli szarpie cały czas to na 90% nastawnik do czyszczenia i potem VAG ,dawka itd. a na biegu jałowym obrotu ci nie falują? Edytowane 18 Października 2010 przez robol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin445 Zgłoś #37 Napisano 19 Października 2010 jeżeli chodzi o czujniki i elektrozawory łącznie z sterownikiem silnika wszystko sprawne pompa jak sie zagrzeje to zaczyna się zacierać po zlaniu pompy zimną wodą wszystko ok .Po sprawdzeniu elektryki kumpel wysłał do pompiarza i on mi to szybko wytłumaczył i wycenił naprawę na jakieś 800zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #38 Napisano 19 Października 2010 Jeśli to nastawnik się blokuje, to nastawnik na allegro kosztuje 300 zł. czyszczenie od 100 w górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meister666 Zgłoś #39 Napisano 19 Października 2010 Witam:) Może i ja sie podepnę, mam pytanie odnośnie kąta wtrysku i jego wpływu na osiągi. Jak dzisiaj zbadałem kąt wtrysku (silnik 1z) wacha się pomiędzy 42-45. Czyli w sumie nie ma dużego odchyłu od normy. Innych błędów na VAGU nie znalazłęm, wymieniłem ostatno IC, ponieważ stary był nieszczelny, tryb awaryjny się nie włącza, na 4 idzie powyzej 120, jak była dziura w IC, szedł do maks 115.Ale jednak nie czuje aby zbierał sie tak jak powinien, od 2000 obr. nie czuć większego przyśpieszenia, tylko słychać buczenie. W związku z tym, mam pytanie czy nastawienie kąta wtrysku może w tym przypadku pomóc?? Z góry dziekuje za odpowiedz:) Piotr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robol Zgłoś #40 Napisano 20 Października 2010 zrób sobie bajpasa żeby zobaczyć czy n75 jest sprawny aha kąt wtrysku powinien być 50-65 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach