wojtek1987 Zgłoś #61 Napisano 29 Kwietnia 2011 U mnie było to samo płyn z przodu auta, okazało się że leje na połączeniach węży gumowych tych co idą do takiej jakby chłodnicy ( taka rurka przed chłodnicą wody na dole) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #62 Napisano 30 Kwietnia 2011 obsti88 mialem tak samo.... powodem wyciekania plynu byla objemka zaciskajaca waz przy samej pompie, koszt groszowy, plyn kupilem oryginalny w aso koszt 40 zl podrobka febi chyba tyle samo kosztowala, uwazaj tylko aby lac taki sam kolor... zielony to mineral a czerwony syntetyk ( o ile dobrze pamietam) a poza tym masz kod plynu na zbiorniczku, pompa jak ma za malo plynu wlasnie tak pracuje jakby gumy sie tarly. zrob jak najszybciej bo przy tych temp teraz plyn szybciej bedzie wyciekal niz np zima. a szkoda pozniej kase wywalac na pompe , jak widac wyciek to dobrze , gorzej jakby gdzies plyn wsiakal to wieksze koszta wtedy sa. napisz co bylo przyczyna, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TEDEI Zgłoś #63 Napisano 1 Maja 2011 ta sa klijeci z lodzi http://moto.allegro.pl/audi-a4-passat-b5-b6-przekladnia-maglownica-24-mc-i1555394971.html czy robil ktos juz u nich albo kupywal maglownice? czytalem w dziale polecam ze jest jakis dobry zaklad w lodzi ale czy to oten chodzi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszekfr Zgłoś #64 Napisano 30 Października 2011 Witam Mam krótkie pytanko. Mój płyn od wspomagania to G00200 mineralny (kolor żółty) zastąpiony został kilka lat temu płynem G004000M2 syntetyk (kolor zielony). Czy mogę zrobić dolewkę czy muszę wymieniać cały płyn ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach