Skocz do zawartości
Pustack

na LPG bierze PB

Rekomendowane odpowiedzi

No więc mam LPG od czerwca i cały czas jak jeżdże na LPG bierze mi też PB. Dlaczego? Byłem u gazownika i pooglądał podpięcie gazu powiedział że ok, wymienił komputer na nowy i powiedział że jak to nie pomoże to żeby sprawdzić wtryski czy się wszystkie "zamykają" po przełączeniu na LPG, po wizycie u mechanika mówi że wtryski ok... Co może być przyczyną?

 

Dodam że to sekwencja

Edytowane przez Pustack

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego podejrzewam że silnik podpiera się benzyną, mówiąc po Polsku źle ustawiona instalacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego podejrzewam że silnik podpiera się benzyną, mówiąc po Polsku źle ustawiona instalacja

I "wyłącz przy pierwszym".Totalny nieudacznik,bądź jakis feler reduktora,gdyz jakiego by nie wstawił do tego silnika to powinien dac radę.Jednak sądzę że ma to związek z spadkiem ciśnienia.Na początek jeżeli jest centrala Stag,zaznaczyć wyłącz przy pierwszym,a nastepnie w drogę z "butem".Zapewne wtedy przełączy się na Pb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy piszą - pewnie podpiera się benzyną przy dużych obciążeniach, a może na wolnych obrotach też? Kto wie... Jeśli masz instalkę na gwarancji to jedź i niech robią tak, żeby było dobrze, jeśli nie umie to możesz pojechać do innego zakładu (tylko dobrego) - wystawią rachunek na zakład który montował instalacje.

Edytowane przez pszemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki koledzy. Pojadę do gazmana i ma mi to zrobić. poazdawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To też zależy ile cie bierze tej benzyny??? Czy tak na równo z gazem czy raczej mniej, no bo przecież zapalasz na benzynie i dopiero po nagrzaniu przełącza się na gaz, a teraz robi się coraz zimnie to i silnik nagrzewa się dłużej, a co za tym idzie dłużej pali na PB to i więcej spala benzyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy : trzeba zacząć od pytania jaka instalacja ? Ja kiedyś w Mondeo miałem BRC kosztowała ok 3tys a były oferty za 1,5tys . Przekonał mnie gość który wyjaśnił mi " o co biega " . Nie żałowałem nigdy większego wydatku , ot było zamontowane wszystko co potrzeba. Na trasie przy 90-100km/h schodził poniżej 7l LPG w mieście i zimą nie wziął więcej niż 10l Nie miałem problemów z PB .Zrobiłem na gazie grubo ponad 100tys bez żadnych problemów Dziś mam DIESLA :) ale coś tam o gazie wiem . Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MARIANEX62Brc dobrze przereklamowana instalacja,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale coś tam o gazie wiem

Na przykład co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy przereklamowana . Ja NIGDY nie narzekałem na nią a spotkałem się wśród znajomych z negatywami na temat np. LOVATO . Celowo nie podałem nazwy zakładu który mi ją montował. A co wiem ? To , że regularnie wymieniałem filtry od gazu , że trzeba mieć sprawną instalację elektryczną - kable wysokiego , świece . Gdy "gaziarz" na stacji LPG dobijał do równego rachunku trzeba ZAREAGOWAĆ - takie dobicie na Śląsku skończyło się uszkodzeniem zaworu iglicowego w butli ; dobrze , że miałem jeszcze PB i mogłem wrócić do domu. A najważniejsze to : Ile gotówki i autko do pełna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MARIANEX62
Dobicie do pełna nic nie psuje więc nie opowiadaj bzdur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co zrobic,jezeli sie nie posiada kabli WN?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co zrobic,jezeli sie nie posiada kabli WN?

Dbać o cewki żeby były w należytym stanie i jeśli są wymienne końcówki cewki co wchodzą na świece to je wymieniać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taka była ponoć przyczyna - zawór iglicowy miał się ponoć przy tym uszkodzić. Co mogło być zatem powodem awarii skoro ujawniła się przy "próbie" NASTĘPNEGO tankowania ? W serwisie padło pytanie właśnie o sposób tankowania. Zazwyczaj gaziarz po "odbiciu" wyłączał dystrybutor a ten pomimo "trzeszczenia" dobijał do równego rachunku. Ja nie mam zamiaru doktoryzować się z gazownictwa a jedynie dzielę się swoimi DOŚWIADCZENIAMI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MARIANEX62
Widzisz troszku jeźdzę i powiem ci że np,we Włoszech zawsze tak tankują że zmniejszają ciśnienie i leją do równego rachunku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kamil_gadzet

Witam wszystkich :)

Mam problem z instalacją stag 4 w swoim passacie 1,6 AHL który wygląda następująco:

gdy silnik jest zimny i odpalam samochód instalacja nie chce się przełączyć na gaz pomimo to że sygnalizuje prace na gazie mino to pracuje na benzynie przy czym moment przełączenia następuje strasznie szybko, silnik na pewno nie osiąga jeszcze 30 stopni bo nie wydaje mi się aby przy obecnych temperaturach po minucie pracy na luzie osiągną odpowiednią temperaturę. Natomiast gdy silnik jest ciepły instalacja pracuje normalnie przełącza się bez problemu, silnik pracuje równo. Problem jest tylko na zimnym silniku. W warsztacie w którym założyłem gaz powiedziano mi że zatankowałem gaz z wodą i mam do wymiany reduktor, listwę i wielozawór, koszt około 1200 zł instalacja ma rok. Nie wiem co o tym myśleć proszę o waszą opinie.

Opis instalacji:

reduktor lavato

zawór gazowy lavato

wielozawór to masetto

jednostka sterująca stag4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz źle wyregulowaną instalację, a cena za którą chcą wymienić ci graty jest mocno przesadzona, proponuję zmienić warsztat lub kupić sobie kabelek i wyregulować samemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam nie chce zakładać nowego tematu więc dołączam się do tego,Czy jest możliwe a jeśli tak to w jaki sposób passat b4 1.8 90KM ADZ mógł spalić około 10 litrów benzyny na 800 km jadąc na lpg,(instalacja 2 generacji sterownik bingo m) paliwo sprawdzałem nie widać nigdzie wycieków,paliwo ginie mi już od dłuższego czasu ale dopiero teraz wiem w jakiej ilosci ponieważ miałem uszkodzony plywak.silnik pracuje w miare normalnie spalanie gazu tez w normie,sprawdzałem wtrysk po przełaczeniu na gaz teoretycznie nie podaje paliwa ale zauważyłem dziwny naciek na pokrywie od wtrysku? prosze o pomoc z góry dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam ten sam silnik na gazie i prawda jest taka ze wina jest zlej regulacji gazu! Podjedz do innego gazownika a przekonasz sie ze on da sobie z tym rade i skonczy sie Twoj problem!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności