Pustack Zgłoś #1 Napisano 27 Września 2010 (edytowane) No więc mam LPG od czerwca i cały czas jak jeżdże na LPG bierze mi też PB. Dlaczego? Byłem u gazownika i pooglądał podpięcie gazu powiedział że ok, wymienił komputer na nowy i powiedział że jak to nie pomoże to żeby sprawdzić wtryski czy się wszystkie "zamykają" po przełączeniu na LPG, po wizycie u mechanika mówi że wtryski ok... Co może być przyczyną? Dodam że to sekwencja Edytowane 27 Września 2010 przez Pustack Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #2 Napisano 28 Września 2010 Kolego podejrzewam że silnik podpiera się benzyną, mówiąc po Polsku źle ustawiona instalacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #3 Napisano 28 Września 2010 Kolego podejrzewam że silnik podpiera się benzyną, mówiąc po Polsku źle ustawiona instalacja I "wyłącz przy pierwszym".Totalny nieudacznik,bądź jakis feler reduktora,gdyz jakiego by nie wstawił do tego silnika to powinien dac radę.Jednak sądzę że ma to związek z spadkiem ciśnienia.Na początek jeżeli jest centrala Stag,zaznaczyć wyłącz przy pierwszym,a nastepnie w drogę z "butem".Zapewne wtedy przełączy się na Pb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #4 Napisano 28 Września 2010 (edytowane) Tak jak koledzy piszą - pewnie podpiera się benzyną przy dużych obciążeniach, a może na wolnych obrotach też? Kto wie... Jeśli masz instalkę na gwarancji to jedź i niech robią tak, żeby było dobrze, jeśli nie umie to możesz pojechać do innego zakładu (tylko dobrego) - wystawią rachunek na zakład który montował instalacje. Edytowane 28 Września 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pustack Zgłoś #5 Napisano 28 Września 2010 dzięki koledzy. Pojadę do gazmana i ma mi to zrobić. poazdawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jack0211 Zgłoś #6 Napisano 30 Września 2010 To też zależy ile cie bierze tej benzyny??? Czy tak na równo z gazem czy raczej mniej, no bo przecież zapalasz na benzynie i dopiero po nagrzaniu przełącza się na gaz, a teraz robi się coraz zimnie to i silnik nagrzewa się dłużej, a co za tym idzie dłużej pali na PB to i więcej spala benzyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANEX62 Zgłoś #7 Napisano 30 Września 2010 Koledzy : trzeba zacząć od pytania jaka instalacja ? Ja kiedyś w Mondeo miałem BRC kosztowała ok 3tys a były oferty za 1,5tys . Przekonał mnie gość który wyjaśnił mi " o co biega " . Nie żałowałem nigdy większego wydatku , ot było zamontowane wszystko co potrzeba. Na trasie przy 90-100km/h schodził poniżej 7l LPG w mieście i zimą nie wziął więcej niż 10l Nie miałem problemów z PB .Zrobiłem na gazie grubo ponad 100tys bez żadnych problemów Dziś mam DIESLA ale coś tam o gazie wiem . Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #8 Napisano 30 Września 2010 MARIANEX62Brc dobrze przereklamowana instalacja, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #9 Napisano 30 Września 2010 ale coś tam o gazie wiem Na przykład co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANEX62 Zgłoś #10 Napisano 5 Października 2010 Nie wiem czy przereklamowana . Ja NIGDY nie narzekałem na nią a spotkałem się wśród znajomych z negatywami na temat np. LOVATO . Celowo nie podałem nazwy zakładu który mi ją montował. A co wiem ? To , że regularnie wymieniałem filtry od gazu , że trzeba mieć sprawną instalację elektryczną - kable wysokiego , świece . Gdy "gaziarz" na stacji LPG dobijał do równego rachunku trzeba ZAREAGOWAĆ - takie dobicie na Śląsku skończyło się uszkodzeniem zaworu iglicowego w butli ; dobrze , że miałem jeszcze PB i mogłem wrócić do domu. A najważniejsze to : Ile gotówki i autko do pełna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #11 Napisano 5 Października 2010 MARIANEX62Dobicie do pełna nic nie psuje więc nie opowiadaj bzdur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #12 Napisano 5 Października 2010 A co zrobic,jezeli sie nie posiada kabli WN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #13 Napisano 5 Października 2010 A co zrobic,jezeli sie nie posiada kabli WN? Dbać o cewki żeby były w należytym stanie i jeśli są wymienne końcówki cewki co wchodzą na świece to je wymieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANEX62 Zgłoś #14 Napisano 8 Października 2010 Taka była ponoć przyczyna - zawór iglicowy miał się ponoć przy tym uszkodzić. Co mogło być zatem powodem awarii skoro ujawniła się przy "próbie" NASTĘPNEGO tankowania ? W serwisie padło pytanie właśnie o sposób tankowania. Zazwyczaj gaziarz po "odbiciu" wyłączał dystrybutor a ten pomimo "trzeszczenia" dobijał do równego rachunku. Ja nie mam zamiaru doktoryzować się z gazownictwa a jedynie dzielę się swoimi DOŚWIADCZENIAMI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #15 Napisano 8 Października 2010 MARIANEX62Widzisz troszku jeźdzę i powiem ci że np,we Włoszech zawsze tak tankują że zmniejszają ciśnienie i leją do równego rachunku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kamil_gadzet Zgłoś #16 Napisano 14 Października 2010 Witam wszystkich Mam problem z instalacją stag 4 w swoim passacie 1,6 AHL który wygląda następująco: gdy silnik jest zimny i odpalam samochód instalacja nie chce się przełączyć na gaz pomimo to że sygnalizuje prace na gazie mino to pracuje na benzynie przy czym moment przełączenia następuje strasznie szybko, silnik na pewno nie osiąga jeszcze 30 stopni bo nie wydaje mi się aby przy obecnych temperaturach po minucie pracy na luzie osiągną odpowiednią temperaturę. Natomiast gdy silnik jest ciepły instalacja pracuje normalnie przełącza się bez problemu, silnik pracuje równo. Problem jest tylko na zimnym silniku. W warsztacie w którym założyłem gaz powiedziano mi że zatankowałem gaz z wodą i mam do wymiany reduktor, listwę i wielozawór, koszt około 1200 zł instalacja ma rok. Nie wiem co o tym myśleć proszę o waszą opinie. Opis instalacji: reduktor lavato zawór gazowy lavato wielozawór to masetto jednostka sterująca stag4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #17 Napisano 14 Października 2010 Masz źle wyregulowaną instalację, a cena za którą chcą wymienić ci graty jest mocno przesadzona, proponuję zmienić warsztat lub kupić sobie kabelek i wyregulować samemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antos491 Zgłoś #18 Napisano 24 Sierpnia 2011 Witam nie chce zakładać nowego tematu więc dołączam się do tego,Czy jest możliwe a jeśli tak to w jaki sposób passat b4 1.8 90KM ADZ mógł spalić około 10 litrów benzyny na 800 km jadąc na lpg,(instalacja 2 generacji sterownik bingo m) paliwo sprawdzałem nie widać nigdzie wycieków,paliwo ginie mi już od dłuższego czasu ale dopiero teraz wiem w jakiej ilosci ponieważ miałem uszkodzony plywak.silnik pracuje w miare normalnie spalanie gazu tez w normie,sprawdzałem wtrysk po przełaczeniu na gaz teoretycznie nie podaje paliwa ale zauważyłem dziwny naciek na pokrywie od wtrysku? prosze o pomoc z góry dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lipa369 Zgłoś #19 Napisano 15 Września 2011 Witam! Mam ten sam silnik na gazie i prawda jest taka ze wina jest zlej regulacji gazu! Podjedz do innego gazownika a przekonasz sie ze on da sobie z tym rade i skonczy sie Twoj problem! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach