Skocz do zawartości
rafal102

Wymiana pompy w AFN na 11mm. Problem z rozruchem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jestem po wymianie pompy w AFN na pompę 11mm . Po wymianie autko nie chce zapalić. Rozrząd ustawiony na znaki. Paliwo na wtryski idzie. A auto jak nie paliło tak nie pali.

 

Po długim kręceniu z 15 sekund autko zaczyna łapać łapie wkręca się do 900 obr i gaśnie..

 

Czy może być to spowodowane źle przerobioną wtyczką..??

Czy pompa może być do dupy...??!!

 

Posiada może ktoś wykres jak należy przerobić wtyczkę pompę.. ??

 

 

 

Bardzo proszę o pomoc..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem identycznie ze stara pompa. Jak ''sie juz skonczyla'', to wlasnie tak robila jak piszesz wyzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega z forum A4 wymieniał i z 10mm na 11mm i coś tam opisał, cytuje co pisał o wtyczce:

 

"problem spotkamy również po stronie instalacji elektrycznej, nie będzie pasować ponieważ pompa 11 ma wtyczkę 10pin a my przeważnie posiadamy 2 wtyczki 8pin(7 kabli i 1pin pusty) oraz mniejszą 3pin, można przerobić instalację silnika na wtyczkę 10pin w następujący sposób

 

wtyczka 10pin przy instalacji silnika - kolory kabli

pin1 - zielony z czerwonym paskiem

pin2 - brązowy z czerwonym paskiem

pin3 - zielony z żółtym paskiem

pin4 - brązowy z białym paskiem

pin5 - czerwony z zielonym paskiem

pin6 - czerwony z żółtym paskiem

pin7 - czerwony z niebieskim paskiem

pin8 - czarny z fioletowym paskiem

pin9 - niebieski

pin10 - czerwony z białym paskiem

 

uwaga na pin 1 i 5 bo kable są podobne trzeba je rozróżnić który to zielony z czerwonym paskiem a który to czerwony z zielonym paskiem !!!

(ja miałem tak w silniku ahu ale możliwe że przy innych instalacjach kolory są takie same)"

 

więcej tu (trzeba się zarejestrować): http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=123495.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę że temat nie aktualny :P

 

P.S.

Seba z A4 nie zmieniał na 11tkę :P tylko na 10tkę :P

Edytowane przez jarucki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak problem już rozwiązany. Wtyczka była dobrze przerobiona.. po prostu była za mała dawka paliwa i dlatego nie chciał odpalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności