rafal102 Zgłoś #1 Napisano 26 Września 2010 Witam. Jestem po wymianie pompy w AFN na pompę 11mm . Po wymianie autko nie chce zapalić. Rozrząd ustawiony na znaki. Paliwo na wtryski idzie. A auto jak nie paliło tak nie pali. Po długim kręceniu z 15 sekund autko zaczyna łapać łapie wkręca się do 900 obr i gaśnie.. Czy może być to spowodowane źle przerobioną wtyczką..?? Czy pompa może być do dupy...??!! Posiada może ktoś wykres jak należy przerobić wtyczkę pompę.. ?? Bardzo proszę o pomoc.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #2 Napisano 7 Października 2010 Mialem identycznie ze stara pompa. Jak ''sie juz skonczyla'', to wlasnie tak robila jak piszesz wyzej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #3 Napisano 7 Października 2010 Kolega z forum A4 wymieniał i z 10mm na 11mm i coś tam opisał, cytuje co pisał o wtyczce: "problem spotkamy również po stronie instalacji elektrycznej, nie będzie pasować ponieważ pompa 11 ma wtyczkę 10pin a my przeważnie posiadamy 2 wtyczki 8pin(7 kabli i 1pin pusty) oraz mniejszą 3pin, można przerobić instalację silnika na wtyczkę 10pin w następujący sposób wtyczka 10pin przy instalacji silnika - kolory kabli pin1 - zielony z czerwonym paskiem pin2 - brązowy z czerwonym paskiem pin3 - zielony z żółtym paskiem pin4 - brązowy z białym paskiem pin5 - czerwony z zielonym paskiem pin6 - czerwony z żółtym paskiem pin7 - czerwony z niebieskim paskiem pin8 - czarny z fioletowym paskiem pin9 - niebieski pin10 - czerwony z białym paskiem uwaga na pin 1 i 5 bo kable są podobne trzeba je rozróżnić który to zielony z czerwonym paskiem a który to czerwony z zielonym paskiem !!! (ja miałem tak w silniku ahu ale możliwe że przy innych instalacjach kolory są takie same)" więcej tu (trzeba się zarejestrować): http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=123495.0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #4 Napisano 7 Października 2010 (edytowane) myślę że temat nie aktualny P.S. Seba z A4 nie zmieniał na 11tkę tylko na 10tkę Edytowane 7 Października 2010 przez jarucki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #5 Napisano 7 Października 2010 Tak problem już rozwiązany. Wtyczka była dobrze przerobiona.. po prostu była za mała dawka paliwa i dlatego nie chciał odpalić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach