arturw77 Zgłoś #421 Napisano 23 Października 2014 (edytowane) ztymi zamkami to troche lipa , niebardzo maja co wspulnego chyba z pompka paliwa , umnie chodzi bo ja slychac jak pompuje po przekreceniu kluczyka , a zreszta jak odpale po paru godzinach od zgaszenia to ladnie pali , chyba ze postoi z 8 godzin to juz jak w temacie ciezka sprawa z obrotami przez pierwsza minute strasznie nierowna praca i chce zgasnac sinik , koledzy a moze to silniczek krokowy od wolnych obrotow przy przepustnicy , jak myslicie . Pozdrawiam :papa - - - - - aktualizacja - - - - - Edytowane 23 Października 2014 przez arturw77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkb Zgłoś #422 Napisano 24 Października 2014 Witam , od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem w swoim aucie no nie w passacie lecz w Audi A4 z silnikiem 1,8 ARG . Kiedy wsiadam rano do auta po nocnym postoju i normalnie zaczynam jechać , dodaję gazu a auto takie moje odczucie jakby podszarpywało , przerywało delikatnie, najbardziej czuć to w zakresie miedzy 2- 3 tys obrotów . Dzieje sie tak gdzieś przez kilka kilometrów , szczególnie czuć te zjawiska przy przyspieszaniu dopóki auto nie złapie około 60 - 70 stopni temperatury. Bardzo proszę o sugestie i ewentulanie co sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #423 Napisano 24 Października 2014 A gaz jest w aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkb Zgłoś #424 Napisano 24 Października 2014 tak jest gaz w aucie , isnatalacja stag 4 eco i wtryski valtek czerwone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #425 Napisano 24 Października 2014 tak jest gaz w aucie , isnatalacja stag 4 eco i wtryski valtek czerwoneNa benzynie tez szarpie?Pojezdzij pare dni na beznynie nie wlaczajac gazu i zobacz jaki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian_k Zgłoś #426 Napisano 1 Listopada 2014 Jako, że to mój pierwszy post witam wszystkich serdecznie. Mam podobny problem - po nocy odpala dobrze, po czym potrafi zgasnąć i trzeba dłużej pokręcić, jak się trochę rozgrzeje to już jest OK. Uporałem się już z brakiem iskry na pierwszym cylindrze (przerwany przewód sterujący cewki) i jest lepiej, ale problem nadal występuje. Jedyny błąd jaki się pojawia to czujnik/włącznik świateł stopu (już zamówiony). Niestety zdjęć nie udało mi się obejrzeć - czy mógłby ktoś wrzucić zdjęcia jeszcze raz lub wskazać na które przewody podciśnieniowe zwrócić uwagę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturw77 Zgłoś #427 Napisano 2 Listopada 2014 Witam , problem nieusuniety vag bledow niepokazuje , silnik dalej nierowno pracuje i gasnie jak zimny przez pierwsze 2-3 minuty , zauwazylem ze jak puszcza ssanie to przez chwile faluja obrotu od 500 do 1500 na pb i lpg i zaraz jest ok jakies 900 . Cos moze doradzicie co ztym fantem robic , mechanikom koncza sie pomysly . Raz mowia ze to przepustnica , puzniej sonda ,a jeszcze puzniej przeplywomierz albo jakies odmy . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #428 Napisano 2 Listopada 2014 Witam , problem nieusuniety vag bledow niepokazuje , silnik dalej nierowno pracuje i gasnie jak zimny przez pierwsze 2-3 minuty , zauwazylem ze jak puszcza ssanie to przez chwile faluja obrotu od 500 do 1500 na pb i lpg i zaraz jest ok jakies 900 . Cos moze doradzicie co ztym fantem robic , mechanikom koncza sie pomysly . Raz mowia ze to przepustnica , puzniej sonda ,a jeszcze puzniej przeplywomierz albo jakies odmy . PozdrawiamZnalezc kogos w okolicy z tym samym motorem i na chwile podmienic przeplywke.Ewentualnie odepnij przeplywke i wtedy obserwuj zachowanie sie motoru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturw77 Zgłoś #429 Napisano 3 Listopada 2014 Znalezc kogos w okolicy z tym samym motorem i na chwile podmienic przeplywke.Ewentualnie odepnij przeplywke i wtedy obserwuj zachowanie sie motoru. Mam znajomych ale wszyscy maja diesla a ieden inny motor pb+lpg , jak odepne i niebedzie ruznicy to pewnie przeplywka padla a jak bedzie ruznica to szukac dalej masie rozumiec . A czy nowy czujnik temperatury ( niebieski 4 piny ) moze dobrze podawac temperature na wskaznik a zle na komputer , bo jak pochodzi nierowno 2 minutki noge trzymam na gazie i puzniej puszcze to sie obroty normuja powoli tak jakby lapal temperature . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #430 Napisano 3 Listopada 2014 " A czy nowy czujnik temperatury ( niebieski 4 piny ) moze dobrze podawac temperature na wskaznik a zle na komputer ". Moze. "jak odepne i niebedzie ruznicy to pewnie przeplywka padla a jak bedzie ruznica to szukac dalej ". Niekoniecznie. Jak odpinasz przeplywke to komp bierze domyslne wartosci. Jesli bez niej bedzie dzialal OK, albo stare objawy znikna a pojawia sie inne to bym sie blizej wlasnie jej przygladnal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturw77 Zgłoś #431 Napisano 5 Listopada 2014 " A czy nowy czujnik temperatury ( niebieski 4 piny ) moze dobrze podawac temperature na wskaznik a zle na komputer ". Moze."jak odepne i niebedzie ruznicy to pewnie przeplywka padla a jak bedzie ruznica to szukac dalej ". Niekoniecznie. Jak odpinasz przeplywke to komp bierze domyslne wartosci. Jesli bez niej bedzie dzialal OK, albo stare objawy znikna a pojawia sie inne to bym sie blizej wlasnie jej przygladnal. Witam , mechanik po czyszczeniu moze zle adaptacje przeprowadzil , albo faktycznie nowy czujnik walniety i psuje robote , bo po jego wymianie zero poprawy bylo , ostatnio zauwazylem ze zaraz po odpaleniu jak zdejme noge z gazu to cos jakdy strzelalo w kolektorze chyba , tak jak w starych fiatach walilo w gaznik , tylko przez jakas minute a obroty spadaja do okolo 400 moze albo i nizej asz zgasnie i tak jakby ssania niebylo odrazu tylko po jakiejs minucie dopiero podnosi obroty do okolo 1200 i tak trzyma asz pusci chyba termostat ( tez nowy ) . Nastepne odpalenia niedluzej niz 7-8 godzin puki dobrze niewystygnie juz ok za pierwszym razem ruwno pracuje silnik Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
8472Ragnarok Zgłoś #432 Napisano 15 Listopada 2014 Przerabiam ten sam temat... U mnie było: 1. Przepływomierz (ewidentnie uszkodzony, zwarcie przy okazji przestrzegam... ręce precz od HANS-PRAIS vel. TOPRAN rozleciał sie juz po m-cu) Po wymianie zdecydowana poprawa ale nie do końca. Pozostało lekkie falowanie obrotów zanim sie silnik nagrzeje, i czasem odpala na 2-2.5 tysiaca obrotów. Po dalszych poszukiwaniach 2. Uszkodzony przewód odpowietrzania skrzyni korbowej (a w zasadzie jego brak i dosztukowany z VW Transporter 96r... SiC!) 3. Uszkodzone kolanko zintegrowane z zaworem podciśnienia, rozsypał sie zaworek... (eżektor?!?) 4. Podciśnieniowy serwomotor klap kolektora ssącego... pękła plastikowa dźwigienka - tymczasem jadę do wiosny na patencie (oczko z drutu) I coś czego szukam ale nie mogę znaleźć... znów albo dosztukowane z innego auta albo tak stare że brak numeru OEM... 5. Sparciały przewód gumowy za trójnikiem z podłączonym do niego zaworkiem? Czy ktoś kto przerabiał temat przewodów podciśnienia jest mi w stanie podać jego numer OEM? Lub poprawna nazwę czego szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturw77 Zgłoś #433 Napisano 15 Listopada 2014 Witaj kolego 8472Ragnarok ja niedawno to przerabialem znajomy w sklepie sprawdzal mi te przewody w etce , niedostepne oprucz serwisu ito na zamuwienie , ja dorobilem z przewodow olejowych ze sklepu motoryzacyjnego nawet przekroje dalo sie dobrac , ze szrotow sprawdzalem kilka tez poparciale i zaraz sie pokleja w srodku , umnie tez rozsypany zaworek w kolanku ( zaco odpowiada ten zaworek ) noi umnie delikatnie faluje i gasnie jak zimny . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
8472Ragnarok Zgłoś #434 Napisano 19 Listopada 2014 Moja strzała uzdrowiona... Wymienione: Przepływomierz (dwukrotnie, Topran się rozleciał po dwu tygodniach... teraz Magneti Marelli) Odma ( 058103213 ) Oring Odmy ( 037121142A ) Oring Odmy ( N90467301 ) Kolanko z zaworem podciśnieniowym ( 058133356D ) Łączniki kolektora dolotowego 4szt ( 06B133299A ) Dwa przewody podciśnienia sparciałe od oleju, nie kupowałem oryginalnych... dobrane w sklepie moto pod odpowiedni przekrój. Polecam w pierwszej kolejności sprawdzić łączniki kolektora, czy nie są rozerwane i puszczają lewe powietrze... Wredne elementy bo po przy-gazowaniu zostają na chwilę ściśnięte gdy silnik się poruszy od momentu obrotowego i uszczelniają się, a gdy obroty spadną a silnik "sie ułoży" znów się rozszczelnią... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturw77 Zgłoś #435 Napisano 22 Listopada 2014 Witam umnie nadal zero poprawy , dzis znowu na kompa moze wkoncu jakies bledy wywali . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkb Zgłoś #436 Napisano 27 Listopada 2014 ja też ostatnio u siebie posprawdzałęm wszystkie wężyki podciśnienia i auto zaczęło jakby mniej przerywać na zimnym silniku więc może problem leży w podciśnieniowych wężykach a wiecie może jak sprawdzić ten ezektor czy jest sprawny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksys Zgłoś #437 Napisano 28 Listopada 2014 ezektor jak dmuchniesz to w przy wszystkich kombinacjach oprócz jednej ma przechodzić powietrze. jedno ma być zablokowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkb Zgłoś #438 Napisano 29 Listopada 2014 ezektor jak dmuchniesz to w przy wszystkich kombinacjach oprócz jednej ma przechodzić powietrze. jedno ma być zablokowane. a w które otwory jak będę dmuchał to będzie przelatywać powietrze a w których nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #439 Napisano 30 Listopada 2014 a w które otwory jak będę dmuchał to będzie przelatywać powietrze a w których nie https://www.google.pl/search?q=ezektor&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=hup6VOa7Iau1ygP434HAAQ&ved=0CCgQsAQ&biw=1152&bih=644#facrc=_&imgdii=_&imgrc=bF0uU-hGwFFrGM%253A%3Bacm5LZzcXQgQMM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages37.fotosik.pl%252F712%252F58c5f1b6ccdf124bmed.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.audiklub.org%252Fforum%252Fviewtopic.php%253Ff%253D27%2526t%253D109470%3B500%3B342 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturw77 Zgłoś #440 Napisano 2 Grudnia 2014 Witam , dalej zero poprawy adaptacja zrobiona , z bledow to tylko przepustnice pokazuje , co dalej z tym robic , moze wymienic na uzywke ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach