trequ Zgłoś #181 Napisano 9 Sierpnia 2012 Od kilku miesięcy pojawiły się zamienniki pompowtryskiwaczy, tzn. z innymi literkami na końcu. Do sil. 2.0 TDI 16V BKP 140 KM były stosowane SIEMENS VDO - 03G 130 073 D lub DX NOWY NUMER; 03G 130 073 S lub SX Do sil. 2.0 TDI 16V BMR 170 KM SIEMENS VDO o nr. 03G 130 073 M lub MX NOWY NUMER: 03G 130 073 T lub TX jak jak wygląda sprawa z zamianą jednego uszkodzonego na literę np 3 by były SX a jeden (wymieniany na S) analogicznie DX i D? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #182 Napisano 19 Października 2012 Moj passat ma silnik BKP wlasnie czekam na odbior z ASO gdzie w ramach akcji wymieniaja pompki. Otrzymalem telefon ze zostana wymienione 3 pompki poniewaz jedna jest nowej generacji. tak sei zastanawiam co to za nowa generacja? to juz jest poprawiony od wad? ale nadal siemens? z tego co wiem to teraz montuja continentale... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #183 Napisano 19 Października 2012 Jak ogłosili akcje serwisową na pompowtryki siemens to i ceny regeneracji spadły!!!! 299zł http://moto.allegro.pl/pompowtryskiwacz-siemens-naprawa-wtryskiwacz-2-0-i2660516385.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobus Zgłoś #184 Napisano 19 Października 2012 heheh bo kazdy woli jechac do serwisu i miec nowe za friko to tez cena musi spasc choc kazdy to nie kazdy sie pasek lapie niestety na akcje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozef76 Zgłoś #185 Napisano 19 Października 2012 heheh bo kazdy woli jechac do serwisu i miec nowe za friko to tez cena musi spasc choc kazdy to nie kazdy sie pasek lapie niestety na akcje Tyle że nie każdy czyta to forum i wielu jest nieświadomych że taka akcja jest i kupuje na allegro lub regeneruje a ci co to naprawiaja to pewnie o darmowej wymianie wiedza lecz klientom nic nie mówią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #186 Napisano 25 Marca 2013 Tyle że nie każdy czyta to forum i wielu jest nieświadomych że taka akcja jest i kupuje na allegro lub regeneruje a ci co to naprawiaja to pewnie o darmowej wymianie wiedza lecz klientom nic nie mówią Czy coś się zmieniło w akcjach serwisowych Passata, odnośnie pompowtrysków? Dzisiaj to mnie dopadło. (2006 r, 105 tyś, BMP, 2.0 TDI) Auto zgasło na trasie. Zjechałem na lawecie, na razie do mechanika. Odczytał tylko blokadę silnika. Podejrzewa pompowtrysk. Na razie nawet nie wiem czy to Bosch czy siemens. Mechanik podejrzewa, że to Siemens. Bez rozkręcania podobno nie można zidentyfikować. Wiedząc o akcji wymiany pompek w ASO dzwonie, podaje VIN, no i niestety informacja, że ten model się nie łapie na akcje serwisową . FATALNIE. Szukam na alledrogo, regeneracja Siemensa podobno już od 200 zł. Ale wypowiedzi we wcześniejszych postach o regenerowanych nie są zbyt pozytywne (nierówna praca silnika, itp). Jednak regeneracja kusi ceną. Co w takim wypadku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #187 Napisano 25 Marca 2013 Czy coś się zmieniło w akcjach serwisowych Passata, odnośnie pompowtrysków?Dzisiaj to mnie dopadło. (2006 r, 105 tyś, BMP, 2.0 TDI) Auto zgasło na trasie. Zjechałem na lawecie, na razie do mechanika. Odczytał tylko blokadę silnika. Podejrzewa pompowtrysk. Na razie nawet nie wiem czy to Bosch czy siemens. Mechanik podejrzewa, że to Siemens. Bez rozkręcania podobno nie można zidentyfikować. Wiedząc o akcji wymiany pompek w ASO dzwonie, podaje VIN, no i niestety informacja, że ten model się nie łapie na akcje serwisową . FATALNIE. Szukam na alledrogo, regeneracja Siemensa podobno już od 200 zł. Ale wypowiedzi we wcześniejszych postach o regenerowanych nie są zbyt pozytywne (nierówna praca silnika, itp). Jednak regeneracja kusi ceną. Co w takim wypadku? W BMP montowano tylko wytrzymalszego Bosha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #188 Napisano 26 Marca 2013 Jest to jakieś pocieszenie. Jeśli nawet jest to Bosch to co zrobić dalej? Regenerować? (ewentualnie gdzie?) Kupić używkę? Poszukać nowego? Pytanie poza marginesem- dlaczego w serwisach nie wiedzą że w silnikach BMP był tylko Bosch? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #189 Napisano 26 Marca 2013 Bo odmian silników VW jest tak wiele, że musieliby się dokształcać co tydzień. Na pewno masz BMP, czy może po prostu auto jeszcze się na akcję nie łapie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarlosgienek Zgłoś #190 Napisano 26 Marca 2013 Jest to jakieś pocieszenie.Jeśli nawet jest to Bosch to co zrobić dalej? Regenerować? (ewentualnie gdzie?) Kupić używkę? Poszukać nowego? Pytanie poza marginesem- dlaczego w serwisach nie wiedzą że w silnikach BMP był tylko Bosch? Kolego jeżeli masz silnik BMP to myślę że postój auta i laweta nie jest od awarii wtrysku ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #191 Napisano 26 Marca 2013 Bo odmian silników VW jest tak wiele, że musieliby się dokształcać co tydzień. Na pewno masz BMP, czy może po prostu auto jeszcze się na akcję nie łapie? Na 200% mam BMP. Tak jest w książce. Tak odczytał mechanik z samochodu. Przedzwoniłem do dwóch większych serwisów Autopremium i Krotoski (Poznań) Akcja wymiany nadal jest prowadzona, ale z jakiegoś powodu (nikt nie podał jakiego) moje auto nie kwalifikuje się do akcji. Po nr Vin została przeprowadzona weryfikacja. Dodam, że w ramach innej akcji miałem wymieniany (darmowo) wąż od Turbo. Teraz coś muszę zrobić z pompkami, auto martwe, Na razie nie kazałem wykręcać bo miałem nadzieje, że załapie się na akcje serwisową. ---------- Dodano o 08:22 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:18 ---------- Kolego jeżeli masz silnik BMP to myślę że postój auta i laweta nie jest od awarii wtrysku ... Bazuje na wypowiedzi mechanika. Jedyne co odczytał z kompa to Blokada silnika. Stąd prawdopodobnie wywnioskował, że to wtryski. Twierdzi, że są połączone szeregowo i jak jeden wysiądzie to pozostałe są odłączane. To samo potwierdził Serwisant VW ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarlosgienek Zgłoś #192 Napisano 26 Marca 2013 Na 200% mam BMP.Tak jest w książce. Tak odczytał mechanik z samochodu. Przedzwoniłem do dwóch większych serwisów Autopremium i Krotoski (Poznań) Akcja wymiany nadal jest prowadzona, ale z jakiegoś powodu (nikt nie podał jakiego) moje auto nie kwalifikuje się do akcji. Po nr Vin została przeprowadzona weryfikacja. Dodam, że w ramach innej akcji miałem wymieniany (darmowo) wąż od Turbo. Teraz coś muszę zrobić z pompkami, auto martwe, Na razie nie kazałem wykręcać bo miałem nadzieje, że załapie się na akcje serwisową. Akcja serwisowa jest tylko na wtryski simens bo z nimi są największe problemy , dlatego Ciebie nie obowiązuje. Mechanik musi na 100 % dojść czy to wina wtrysku, Tylko że przy awarii wtrysku Boscha auto nie powinno całkiem zgasnąć i to jest dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #193 Napisano 26 Marca 2013 Sprawdziłbym pompę paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #194 Napisano 26 Marca 2013 co oznacza "blokada silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #195 Napisano 26 Marca 2013 co oznacza "blokada silnika? Może silnik zablokowany przez immobiiser, to też częsta przypadłość passatów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #196 Napisano 26 Marca 2013 co oznacza "blokada silnika? Nie mam pojęcia. Takie mam informację od mechanika. Kolega wyżej może mieć rację odnośnie pompy paliwa. Podobny efekt miałem po wymianie filtra paliwa. Zanim nie zaciągnął paliwa, podobnie "kręcił silnik" ---------- Dodano o 08:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:44 ---------- Tylko wtedy powinien zaświecić się kluczyk- kontrolka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #197 Napisano 26 Marca 2013 Przede wszystkim to błędy powinny wyskoczyć, może niech mechanik poza "blokada silnika" odczyta kod błędu albo podepnijcie auto pod inny komputer, bo może ten co on ma nie czyta wszystkich błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idol23 Zgłoś #198 Napisano 26 Marca 2013 Twierdzi, że są połączone szeregowo i jak jeden wysiądzie to pozostałe są odłączane. To samo potwierdził Serwisant VW ASO. Jak wysiądzie wtrysk Bosh to auto można zapalić i nawet dojechać do serwisu. W simensach jest to bardziej połączone i tam jak pali na ,,trzy gary'' to gaśnie i nie jedzie czego konsekwencją jest laweta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magnum666 Zgłoś #199 Napisano 27 Marca 2013 Wracając do tematu pompy, Dość pilny temat dlatego pozwalam sobie pisać tutaj. Okazuje się, że po "wstrząsach" pompa zaczęła działać, auto odpaliło. Teraz pytanie czy od razu ją wymieniać czy jeździć aż nie padnie? Kolejne pytanie czy to może nie być wina pompy a czegoś pośredniego? Jakiś czujnik, sterownik który włącza pompę? Przypomnę, że auto zgasło podczas jazdy, przy włączaniu kluczykiem stacyjki nie było słychać pompy paliwa, po ostukaniu wstrząsie pompy zadziałała. Co w takiej sytuacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #200 Napisano 27 Marca 2013 Wracając do tematu pompy,Dość pilny temat dlatego pozwalam sobie pisać tutaj. Okazuje się, że po "wstrząsach" pompa zaczęła działać, auto odpaliło. Teraz pytanie czy od razu ją wymieniać czy jeździć aż nie padnie? Kolejne pytanie czy to może nie być wina pompy a czegoś pośredniego? Jakiś czujnik, sterownik który włącza pompę? Przypomnę, że auto zgasło podczas jazdy, przy włączaniu kluczykiem stacyjki nie było słychać pompy paliwa, po ostukaniu wstrząsie pompy zadziałała. Co w takiej sytuacji? Na co tu czekac, wymieniac i to juz. Zadna przyjemnosc jak padnie gdzies w trasie. Ja wymienialem u siebie sam wklad. Zaczelo sie od tego ze przy odpalaniu buczala niemilosiernie, potem juz nawet w czasie jazdy. Ale po tym jak raz nie moglem odpalic go rano a pompka juz nie wydawala zadnych dzwiekow musialem ja wymienic. Od tamtej pory (jakos 2,5 roku temu) nie mam zadnych problemow z nia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach