Buniek Zgłoś #1 Napisano 3 Września 2010 Witam. Mam do wymiany wentylator chłodnicy w swoim B3 1.8 RP. Upatrzyłem coś na allegro i porozsyłałem maile z zapytaniem o numer na silniku. Mój to 191 959 455 Q, natomiast znalazłem wentylator z takim samym numerem, lecz z inną literką, M. Czy to ma znaczący wpływ na działanie, czy spokojnie mogę go kupić? Dodam, ze Passat nie ma klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 3 Września 2010 wg etki sam wentylator elektryczny ma nr 165 959 455T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #3 Napisano 3 Września 2010 wedlug mojej wersji etki jest tak: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek Zgłoś #4 Napisano 3 Września 2010 Niezły dylemat. Poszedłem zmierzyć wiatrak i ma coś koło 280mm właśnie, tylko te numery nie dają mi spokoju. Nie chcę wydać niepotrzebnie pieniędzy. Może uda mi się od sprzedającego wyciągnąć info jakie kolory miały przewody przy kostce do silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gosu25 Zgłoś #5 Napisano 3 Września 2010 A masz może książkę sam naprawiam tam jak się nie myle były opisane wszystkie rodzaje pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek Zgłoś #6 Napisano 3 Września 2010 Niestety nie posiadam tej książki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #7 Napisano 3 Września 2010 mysle ze nie ma sie co rozwodzic tylko kupic ten 280mm, dwubiegowy jesli taki masz i tyle (3 przewody we wtyce od wiatraka), te litery w oznaczeniach widze ze zamieszanie wprowadzaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek001 Zgłoś #8 Napisano 3 Września 2010 Literka po numerach oznacza przy jakiej temp czujnik podaje do komputera ze wentylator ma sie zalaczyc i przez jaki czas ma chodzic by schlodzic uklad, tylko tyle, a kable i kosti beda to samo Pozdrowka, ja zalozylem do b3 chlodnice od b4 i dziala jak znalazl ---------- Post added at 22:35 ---------- Previous post was at 22:33 ---------- a jezeli nie jestes pewien kupna uzywanego wentylatora to sprawdz na allegro nowke sztuke do jakich silnikow pasują i wtedy po klopocie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek Zgłoś #9 Napisano 4 Września 2010 Bartek, a orientujesz się jakie są różnice w tych temperaturach załączania? Czyli mogę kupić taki z inną literką i nie będę miał kłopotów z jego pracą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #10 Napisano 4 Września 2010 Jak chcesz to wpadnij do mnie to Ci kopsne za dobre piwo wentylator... a nawet i chłodnice... mam całe b3 1.8 rp sedan na części... nowy rozrząd i zawieszenie przód (2000km) autko 2 miechy stoi nieużywane z urwaną półosią... jak coś to PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 5 Września 2010 Literka na końcu nie ma nic do temperatury załączania... Różnica jest w mocy poszczególnych biegów i ich liczbie. Możesz zamontować praktycznie każdy wentylator, bo korpus ma taki sam kształt. Ważne żeby kostka pasowała. Śmigło w razie czego też można przełożyć ze starego. fabrycznie powinien być 200W/120W bez klimy, słabszy też da sobie radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek Zgłoś #12 Napisano 5 Września 2010 Dziękuję ormowiec za konkretną odpowiedź. kobylak2206, da radę pocztą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach