damcar Zgłoś #1 Napisano 2 Września 2010 (edytowane) Koledzy na dzien dzisiejszy poruszam sie B6 i co do zawieszenia jestem bardzo zadowolony - zero awaryjności (nie jak wielowahaczówka w b5) Mam pytanko bo mysle nad kupnem Passata CC TDI 170PS czy tam także jest to samo zawieszenie co w B6? pozdrawiam Damian //Edit by tony_w: Temat wydzielony z Forum dla nowych. EDIT2: Zredagowałem tytuł - przyszłościowo, można pytać o inne elementy/części/układy, etc... Edytowane 2 Września 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #2 Napisano 2 Września 2010 Mam pytanko bo mysle nad kupnem Passata CC TDI 170PS czy tam także jest to samo zawieszenie co w B6? Tak. Passat CC ma taki sam zawias jak B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolsosno Zgłoś #3 Napisano 2 Września 2010 nie jak wielowahaczówka w b5 W B6 z tyłu też masz wielowahaczowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertkamyk Zgłoś #4 Napisano 3 Września 2010 Passat CC to zwykła B6 tylko ma zmienioną karoserię a pozostałe elementy są takie same poza drobnostkami jak np. obicie drzwi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #5 Napisano 3 Września 2010 Technicznie tak ale jednak inne. Jest lżejsze, CC ma też zdaje się inny rozstaw kół. A co do awaryjnosci zawieszenia w B5 to jakaś bajka mam jeszcze B5 po FL, 180 tys i nic. Wcześniej miałem Audi A6 '98/99 zawieszenie tej samej konstrukcji co w B5 i pierwsze części były wymieniane po 190tys km. To gdzie tu awaryjność? Jedyna sugestia używać oryginalnych lub sprawdzonej jakości części. Mój kolega w tak zawieszeniowo zachwalanym Mondeo co 40-60 tys wymienia jakies graty bo tłucze! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #6 Napisano 3 Września 2010 (edytowane) Passat CC to zwykła B6 tylko ma zmienioną karoserię a pozostałe elementy są takie same poza drobnostkami jak np. obicie drzwi. Kolego nie wprowadzaj innych w blad. CC do B6 dzieli wielka przepasc - acykolwiek elementy wkonczenia sa podobne. CC jest podobne bardzej do A5. Dlaa mnie jest to zupelnie nowe auto z rodziny VW, z elementani wykonczenia od B6 A5 http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,47/rev/186/rse/1/__Nadwozia-Audi-A5-dynamika-i-elegancja.html CC http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,47/rev/231/rse/1/__Nadwozia-Volkswagen-Passat-CC-%E2%80%93-trzeci-w-rodzinie.html Edytowane 3 Września 2010 przez turbojajko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #7 Napisano 3 Września 2010 A ja mam B6 od 1.5 roku i juz nigy nie odwiedze salonu VW- chyba, że z kolejna reklamacją, nie ma takiej siły która by mnie zmusiła do kupna VW. Przez pierwszy rok jak auto było ubezpieczone na 100% marzyłem, zeby ktoś go skoił- ale nie stety problem pozostał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #8 Napisano 4 Września 2010 A ja mam B6 od 1.5 roku i juz nigy nie odwiedze salonu VW- chyba, że z kolejna reklamacją, nie ma takiej siły która by mnie zmusiła do kupna VW. Przez pierwszy rok jak auto było ubezpieczone na 100% marzyłem, zeby ktoś go skoił- ale nie stety problem pozostał. Troche nie na temat. Ja mam za to rocznik 2006, 180kkm przebiegu i jestem megazadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaswu Zgłoś #9 Napisano 4 Września 2010 Na czym ta przepasc polega, ogladalem, jezdzilem i nie zauwazylem? Naprawde nie dajmy sie zwariowac. Dla mnie roznica polega na tym, ze do CC ze wsiadaniem i wysiadaniem maja problemy osoby w starszym wieku- trzeba sie po prostu schylic . Swoja droga nie mialem okazji korzystac z tego auta, zima. Jak otwiera sie to auto jak popada marznaca mrzawka? -- luk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarex Zgłoś #10 Napisano 5 Września 2010 Kolego masz dobry gust. Passat cc ma lepsze zawieszenie, ponieważ z tyłu ma dwa amortyzatory dlatego lepiej pokonuje zakręty czy ronda. Mam Passata CC i z zawieszenia jestem bardzo zadowolony. Natomiast b6 z tyłu ma tylko jeden amortyzator. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #11 Napisano 5 Września 2010 (edytowane) Natomiast b6 z tyłu ma tylko jeden amortyzator. Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, ale w CC jest na jedną stronę (tył) jeden amortyzator i jedna sprężyna czyli tak samo jak w B6. Edytowane 5 Września 2010 przez Michał2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #12 Napisano 6 Września 2010 Może CC 3.6 ma dwa amorki. Jarex gratuluję sprzęta sam się zastanawiam nad zamianą b6 na właśnie takie mocarne CC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarex Zgłoś #13 Napisano 6 Września 2010 Kolego polecam z Passata cc z tym silnikiem. Przed Passatem CC miałem b6 z tym samym silnikiem co masz 2,0 tfsi 200km. Jeśli chodzi o moment wyprzedzania no to różnica jest spora. Naprawdę szczerze polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #14 Napisano 6 Września 2010 No wiadomo v6 i cztery buty to robi roznice . Gdzie ty kolego znajdujesz kawlek prostej aby sie tym rozpedzic ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarex Zgłoś #15 Napisano 6 Września 2010 Wlecę na autostradę i gaz do dechy. Jak jadę na zwykłej drodze, chwila moment i już wyprzedziłem samochód. Tak mignę że nawet policja mnie nie zdąży zauważyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrZi Zgłoś #16 Napisano 6 Września 2010 Ja rowniez polecam CC, moze nie koniecznie V6 , TDI wg mnie jest godny polecenia. Fajnie sie prowadzi, przyciaga uwage przechodni i napewno szybko jego design sie nie opatrzy :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #17 Napisano 6 Września 2010 Szkoda tylko, że CC ma "jednakową" z b6 deskę. Samochód usportowiony powinien mieć bardziej sportowy design no i trochę lipa, że b6 ma ledy, a CC żarówy w tylnych lampach. Co do TDI to IMO, profanacja w samochodzie tak wyglądającym z takim charakterem. 3,6 V6 to jedyna opcja jaka mnie interesuje no chyba, że wejdzie 2.0TFSI 4Motion. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #18 Napisano 6 Września 2010 2.0TFSI 4Motion. jest już taka opcja ale nie na polski rynek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #19 Napisano 6 Września 2010 poczekaj na b7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #20 Napisano 6 Września 2010 poczekaj na b7 b7 bedzie dopiero za 2-3 lata więc nie wiem czy koledze chce się aż tyle czekać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach