bedin Zgłoś #1 Napisano 18 Sierpnia 2010 hej, szybkie pytanie, czy da sie sprawdzic vagiem czy auto bylo chipowane ? sprawdzalem Nm i mi wyszlo wiecej niz norma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bedin Zgłoś #2 Napisano 19 Sierpnia 2010 odswierzam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #3 Napisano 19 Sierpnia 2010 Na Nm nie patrz. Sprawdź grupy 003, 008 i 011. Wartości tam wyświetlane powinny być wyższe niż na serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bedin Zgłoś #4 Napisano 19 Sierpnia 2010 a co to sa za grupy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #5 Napisano 19 Sierpnia 2010 Odpal Vag i sprawdź. 003 - powietrze, 008 - paliwo i ograniczenie dymienia, 011 - praca turbiny i N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bedin Zgłoś #6 Napisano 19 Sierpnia 2010 Select Engine-01 Meas. Blocks 08 , taka sciezka do tego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #7 Napisano 19 Sierpnia 2010 Select Engine-01 Meas. Blocks 08 , taka sciezka do tego ? Tak, a później masz 3 rządki i w każdym możesz zalogować jedną grupe (wybierasz strzałkami góra dół). A później Log "nazwa pliku.CSV" Start Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bedin Zgłoś #8 Napisano 20 Sierpnia 2010 (edytowane) okej, dzisiaj jak sie uda zrobie to, i dam znac jak wyszlo. jakies screeny tez probobie. ok zrobione, oto screeny i takie jakies logi zrobilem niby na 003, 008, 011 http://vaglog.rtnet.pl/maciej2vip_20214.html Edytowane 20 Sierpnia 2010 przez bedin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #9 Napisano 20 Sierpnia 2010 i takie jakies logi zrobilem niby na 003, 008, 011http://vaglog.rtnet.pl/maciej2vip_20214.html Zrób logi dynamiczne (tzn silnik nagrzany, prosta droga, 3ka i gaz od 1500 do 4500 obr). Wszystko masz opisane na forum, wystarczy poczytać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #10 Napisano 21 Sierpnia 2010 3ka Daron, kolega ma w podpisie 6bieg to 4ka:!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kropeck Zgłoś #11 Napisano 30 Sierpnia 2010 Ludzie .... ale kombinujecie ... czemu raz nie przeczytacie instrukcji VCDS'a/VAG'a: Select Engine-01 Advanced ID-1A Tam jest informacja o tym czy i ile razy był flashowany sterownik (czyli ile razy był wgrywany program) oraz ile razy skutecznie a ile błędnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #12 Napisano 2 Września 2010 Ludzie .... ale kombinujecie ... czemu raz nie przeczytacie instrukcji VCDS'a/VAG'a:Select Engine-01 Advanced ID-1A Kombinujecie, nie kombinujecie... Żeby funkcja Advanced ID-1A była aktywna, trzeba mieć lepszy kabelek z programem niż zwykły KKL z 311.2.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kropeck Zgłoś #13 Napisano 9 Września 2010 Ach... takie buty... No to ja nie wiedziałem - mam oryginalny kabel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #14 Napisano 14 Września 2010 Cytat:Napisał kropeck Ludzie .... ale kombinujecie ... czemu raz nie przeczytacie instrukcji VCDS'a/VAG'a: Select Engine-01 Advanced ID-1A Kombinujecie, nie kombinujecie... Żeby funkcja Advanced ID-1A była aktywna, trzeba mieć lepszy kabelek z programem niż zwykły KKL z 311.2.... Poza tym tunerzy opanowali już dawno metodą flashowania tak, aby nie było inkrementacji licznika programowań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach