Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

mozesz wrzucic jakiegos przykladowego linka do aukcji z analogiem i fotke jak wyglada twoj?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fotke mojego webasta to nie mam

reszta one wygladaje tak samo

analog/can rozni sie tylko plytka elektroniczna :fajny

jak chcesz pogadac to gg 11537176

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jeszcze sukasz jak ma być podpięte to webasto w klimatroniku to mogę pomóc bo mam w swoim ze sterownikiem T90 . Uruchamiane jest przez programator (zegar 1533) i na pilota (funkcje ON i OF ) , z tego co pamietam to do klimatronika idzie 1 kabelek , wszystko sprawne mam i na chodzie jak na razie . Po załaczniu sie webasta na klimatroniku pokazuje temperaturę i inne funkcje . Jak coś potrzeba to pisać .Pozdro .

Edytowane przez Maik78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam małe pytanko gdzie wpiąć się w układ wodny silnika (wiadomo zasilanie idzie do nagrzewnicy) ale nie wiem gdzie wpiąć powrót bo powinien być wpięty przed termostatem, ale w pasacie termostat jest w plastikowym króćcu zaraz przy silniku.Czy tam trzeba coś dokupić w serwisie.Oglądałem te zdjęcia z instrukcji montażu ale są one po niemiecku i nie bardzo je kumam ,jeżeli mógł bym was prosić o jakieś foty byłbym wdzięczny. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Webasto wpinasz w waz ktory idzie do nagrzewnicy.

Kolejnosc jest taka

1.ten waz co wychodzi z silnika(tam gdzie sa podlaczone ogrzewacze elektryczne) musi isc do wlotu webasta (w Webascie Thero... dolny kruciec)

2. Do gornego krocca laczysz z tym wezem co przedtem byl przy podgrzewaczach podlaczony

 

schematycznie to tak wyglada

Bez webasta

silnik>>> nagrzenica

Z webasto

silnim>>>webasto>>>nagrzewnica

 

Jedynie co musisz dokupic to w motoryzacyjnym lub innym plastikowe zlaczki zeby poloczyc waz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz tez zaopatrzylem sie w webasto, ale niestety sam piecyk. Teraz zaczynam szukac reszty gratow. Tlumik z webasta to jest jedno jaki kupie czy musi to byc jakis konkretny - chce go zamontowac w orginalnym miejscu gdzies za skrzynia biegow! I co z rura ssaca jest tam cos istotnego na co zwrocic uwage? Aha i najwazniejsze jaka pompka paliwa wystarczy zeby byla na 5kw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompka starczy

tlumika nie musisz kupowac,nic nie daje

rure wstaw i po klopocie,ja tak mam i jest cicho (chyba ze chcesz tlumik to sprzedam tobie moj uzywany )

rura ssaca to kup orginalna.W srodku jest tylko gabka jako filtr powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto jeszcze rozszerzyć wypowiedz kolegi kajos o taka informacje:

 

schemat polaczen:

-Bez webasta

silnik>>> nagrzenica

 

-Z webasto w trybie dogrzewacza

silnik>>>webasto>>>nagrzewnica

 

-Z webasto w trybie ogrzewania postojowego

silnik>>>pompa wody>>>webasto>>>nagrzewnica

 

Pompa wody jest o tyle istotna że w trybie ogrzewania postojowego kiedy silnik nie pracuje nie ma obiegu wody, bez tej pompy piec będzie się wyłączał po kilku minutach z powodu przegrzania.

Natomiast przy wariancie tylko jako dogrzewacz, pompka nie jest potrzebna gdyż pracuje już pompa wody w silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jesli mamy webasto w trybie dogrzewacza i powiedzmy podczas jego pracy zgasimy auto - nie zagotuje wody w samym webasto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zagotuje bo czujnik na to nie pozwoli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi raczej o to ze paliwo ktore zostanie wtloczone do webasta musi sie wypalic nawet po wylaczeniu zasilania (sterowania +12V) czy w tym czasie nie zagotuje wody bo silnik juz wylaczony czyli nie ma obiegu wody bo pompa stoi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie stanie

nad tym wszystkim czuwa wlasnie ta elektronika w piecu

zasilanie tam idzie stale wiec nawet jak wylaczysz sterowanie to i tak pobiera prad z stalego zasilania

co do pompowania paliwa to tam nie leci tzw ciurkiem tylko kilka kropel na kilka sekund

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy może ma ktoś z Was wymiary lub rysunek blachy do mocowania thermo top w b5 fl 1,9 tdi ,takiej jak na drugiej stronie w tym wątku (dzwoniłem do serwisu webasto ale tam cena tego mocowania jest astronomiczna 196,80 zł brutto).

prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blache dopasuj sobie idywidualnie

ja mialem jakams ale i tak musialem wycinac i spawac po swojemu

najwazniejsze zeby na te 3 sruby przykrecona byla do webaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale pomogłeś brrrrrrrrrrrrrrrrrrrawo!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomysl troche

po co tobie orginalna blacha?jest droga

a po za tym i tak trzeba poprzerabiac (bynajmniej ja tak mialem a byla podobno od Passata)

 

ale gdzies kiedys byly wymiary tej blachy:fajny

 

jak dobrze pamietam to na elektrodzie:bleble

tam poszukaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie mam problem ze swoim webasto, nic nie konkretnego w necie znaleźć nie mogę ani na forum więc postanowiłem że podpiąć się pod temat.

Kupiłem paska B5 z Webasto model thermo top C Diesel sterowane cyfrowo Timerem 1533, z tego co mi wiadomo piecyk był dołożony przez 2-go właściciela, Problem polega na tym że gdy włączę piecyk płomykiem po kilku minutach na wyświetlaczu zegara pojawia się F--, co oznacza błąd.Więc podłączyłem się pod piecyk kablem vag KKl i przeskanowałem Webasto thermo testem wyświetliły mi się takie błędy :

Za wczesne rozpoznanie płomienia i 2-gi błąd nieudane polecenie odświeżenie danych

po skasowaniu błędów problem znika na kilka dni po czym ponownie występuje a teraz jest nawet gorzej po załączeniu płomykiem wyłącza się tak jak wcześniej tyle że nie pokazuje nic na wyświetlaczu timera, pytałem na forum mazdy tam tez ktoś ma podobny problem ale nie uzyskał żadnej odpowiedzi. ;(

Panowie pomożecie stwierdzić czym są spowodowane te błędy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności