ronuch Zgłoś #61 Napisano 24 Grudnia 2011 mozesz wrzucic jakiegos przykladowego linka do aukcji z analogiem i fotke jak wyglada twoj? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #62 Napisano 24 Grudnia 2011 Fotke mojego webasta to nie mam reszta one wygladaje tak samo analog/can rozni sie tylko plytka elektroniczna :fajny jak chcesz pogadac to gg 11537176 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maik78 Zgłoś #63 Napisano 24 Grudnia 2011 (edytowane) Jak jeszcze sukasz jak ma być podpięte to webasto w klimatroniku to mogę pomóc bo mam w swoim ze sterownikiem T90 . Uruchamiane jest przez programator (zegar 1533) i na pilota (funkcje ON i OF ) , z tego co pamietam to do klimatronika idzie 1 kabelek , wszystko sprawne mam i na chodzie jak na razie . Po załaczniu sie webasta na klimatroniku pokazuje temperaturę i inne funkcje . Jak coś potrzeba to pisać .Pozdro . Edytowane 24 Grudnia 2011 przez Maik78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #64 Napisano 24 Grudnia 2011 http://allegro.pl/webasto-thermo-top-diesel-analogowy-i2012108637.html tutaj analog jest ale to podgrzewacz-bo 26W pobiera ogrzewanie okolo 40W bierze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shewush Zgłoś #65 Napisano 28 Grudnia 2011 Panowie mam małe pytanko gdzie wpiąć się w układ wodny silnika (wiadomo zasilanie idzie do nagrzewnicy) ale nie wiem gdzie wpiąć powrót bo powinien być wpięty przed termostatem, ale w pasacie termostat jest w plastikowym króćcu zaraz przy silniku.Czy tam trzeba coś dokupić w serwisie.Oglądałem te zdjęcia z instrukcji montażu ale są one po niemiecku i nie bardzo je kumam ,jeżeli mógł bym was prosić o jakieś foty byłbym wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #66 Napisano 29 Grudnia 2011 Webasto wpinasz w waz ktory idzie do nagrzewnicy. Kolejnosc jest taka 1.ten waz co wychodzi z silnika(tam gdzie sa podlaczone ogrzewacze elektryczne) musi isc do wlotu webasta (w Webascie Thero... dolny kruciec) 2. Do gornego krocca laczysz z tym wezem co przedtem byl przy podgrzewaczach podlaczony schematycznie to tak wyglada Bez webasta silnik>>> nagrzenica Z webasto silnim>>>webasto>>>nagrzewnica Jedynie co musisz dokupic to w motoryzacyjnym lub innym plastikowe zlaczki zeby poloczyc waz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #67 Napisano 31 Grudnia 2011 Ja juz tez zaopatrzylem sie w webasto, ale niestety sam piecyk. Teraz zaczynam szukac reszty gratow. Tlumik z webasta to jest jedno jaki kupie czy musi to byc jakis konkretny - chce go zamontowac w orginalnym miejscu gdzies za skrzynia biegow! I co z rura ssaca jest tam cos istotnego na co zwrocic uwage? Aha i najwazniejsze jaka pompka paliwa wystarczy zeby byla na 5kw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #68 Napisano 31 Grudnia 2011 pompka starczy tlumika nie musisz kupowac,nic nie daje rure wstaw i po klopocie,ja tak mam i jest cicho (chyba ze chcesz tlumik to sprzedam tobie moj uzywany ) rura ssaca to kup orginalna.W srodku jest tylko gabka jako filtr powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #69 Napisano 1 Stycznia 2012 Warto jeszcze rozszerzyć wypowiedz kolegi kajos o taka informacje: schemat polaczen: -Bez webasta silnik>>> nagrzenica -Z webasto w trybie dogrzewacza silnik>>>webasto>>>nagrzewnica -Z webasto w trybie ogrzewania postojowego silnik>>>pompa wody>>>webasto>>>nagrzewnica Pompa wody jest o tyle istotna że w trybie ogrzewania postojowego kiedy silnik nie pracuje nie ma obiegu wody, bez tej pompy piec będzie się wyłączał po kilku minutach z powodu przegrzania. Natomiast przy wariancie tylko jako dogrzewacz, pompka nie jest potrzebna gdyż pracuje już pompa wody w silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #70 Napisano 1 Stycznia 2012 A co jesli mamy webasto w trybie dogrzewacza i powiedzmy podczas jego pracy zgasimy auto - nie zagotuje wody w samym webasto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #71 Napisano 1 Stycznia 2012 nie zagotuje bo czujnik na to nie pozwoli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #72 Napisano 2 Stycznia 2012 chodzi mi raczej o to ze paliwo ktore zostanie wtloczone do webasta musi sie wypalic nawet po wylaczeniu zasilania (sterowania +12V) czy w tym czasie nie zagotuje wody bo silnik juz wylaczony czyli nie ma obiegu wody bo pompa stoi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #73 Napisano 2 Stycznia 2012 nic sie nie stanie nad tym wszystkim czuwa wlasnie ta elektronika w piecu zasilanie tam idzie stale wiec nawet jak wylaczysz sterowanie to i tak pobiera prad z stalego zasilania co do pompowania paliwa to tam nie leci tzw ciurkiem tylko kilka kropel na kilka sekund Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob075 Zgłoś #74 Napisano 3 Stycznia 2012 Prosze sobie przeczytać na tej stronie jest wszystko opisane: http://ogrzewaniepostojowe.net.pl/ThermoTop.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #75 Napisano 3 Stycznia 2012 Prosze sobie przeczytać na tej stronie jest wszystko opisane: http://ogrzewaniepostojowe.net.pl/ThermoTop.php Wszystko prosto wyjasnione :brawo:ok: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob075 Zgłoś #76 Napisano 3 Stycznia 2012 witam czy może ma ktoś z Was wymiary lub rysunek blachy do mocowania thermo top w b5 fl 1,9 tdi ,takiej jak na drugiej stronie w tym wątku (dzwoniłem do serwisu webasto ale tam cena tego mocowania jest astronomiczna 196,80 zł brutto). prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #77 Napisano 3 Stycznia 2012 blache dopasuj sobie idywidualnie ja mialem jakams ale i tak musialem wycinac i spawac po swojemu najwazniejsze zeby na te 3 sruby przykrecona byla do webaso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob075 Zgłoś #78 Napisano 3 Stycznia 2012 ale pomogłeś brrrrrrrrrrrrrrrrrrrawo!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #79 Napisano 3 Stycznia 2012 pomysl troche po co tobie orginalna blacha?jest droga a po za tym i tak trzeba poprzerabiac (bynajmniej ja tak mialem a byla podobno od Passata) ale gdzies kiedys byly wymiary tej blachy:fajny jak dobrze pamietam to na elektrodzie:bleble tam poszukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kosi Zgłoś #80 Napisano 4 Stycznia 2012 Witam, Panowie mam problem ze swoim webasto, nic nie konkretnego w necie znaleźć nie mogę ani na forum więc postanowiłem że podpiąć się pod temat. Kupiłem paska B5 z Webasto model thermo top C Diesel sterowane cyfrowo Timerem 1533, z tego co mi wiadomo piecyk był dołożony przez 2-go właściciela, Problem polega na tym że gdy włączę piecyk płomykiem po kilku minutach na wyświetlaczu zegara pojawia się F--, co oznacza błąd.Więc podłączyłem się pod piecyk kablem vag KKl i przeskanowałem Webasto thermo testem wyświetliły mi się takie błędy : Za wczesne rozpoznanie płomienia i 2-gi błąd nieudane polecenie odświeżenie danych po skasowaniu błędów problem znika na kilka dni po czym ponownie występuje a teraz jest nawet gorzej po załączeniu płomykiem wyłącza się tak jak wcześniej tyle że nie pokazuje nic na wyświetlaczu timera, pytałem na forum mazdy tam tez ktoś ma podobny problem ale nie uzyskał żadnej odpowiedzi. ;( Panowie pomożecie stwierdzić czym są spowodowane te błędy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach