pablo_ostr Zgłoś #1 Napisano 3 Sierpnia 2010 witam mam problem ze swoim passatem, objawy to strzelanie w tlumik przy schodzeniu z obrotow, dramatyczny ubytek mocy do okolo 100 km, silnik dość szybko łapie temperature po kilkunastu kilometrach w miescie wlaczaja sie wentylatory, co moze byc przyczyną takiego spadku mocy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #2 Napisano 5 Sierpnia 2010 Przestawiony zapłon,przepływka,wtryski,czujnik połozenia wału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo_ostr Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2010 podlaczylem pod kompa i wyskoczyl czujnik halla g40 zwarcie do plusa badz przerwa. silnik na aparacie zaplonowym czyli zdjac dekiel i sprawdzic rozrzad czy wymienic aparat zaplonowy? czy da sie wymienic sam czujnik ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #4 Napisano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) Ztego co wiem to sa dwa takie czujniki w twoim przypadku jeden w aparacie zapłonowym a drugi w bloku obydwa da sie spokojnie wymienic,jesli wywala bład czujnika to go wymien skasuj bład i ocen czy jest poprawa,rozrzadu ja bym narazie nieruszal bo jest troche roboty,probował bym pozbyc sie bledu czujnika Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #5 Napisano 5 Sierpnia 2010 Wymień sam czujnik halla (ewentualnie sprawdź przewody od niego ) W twoim typie ( na rozdzielaczu ) jest jeden czujnik halla , drugi czujnik to czujnik położenia wału. Niżej masz gdzie go szukać Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo_ostr Zgłoś #6 Napisano 5 Sierpnia 2010 dzieki bardzo postaram sie to wkrotce rozebrac i sprawdzic. a orientuje się ktoś ile ten czujnik kosztuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach