Cinek668 Zgłoś #21 Napisano 2 Sierpnia 2010 tylko ze wito ma słabe blachy to napewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #22 Napisano 2 Sierpnia 2010 ewentualnie bmw 530d Ale musi być kombi bo sedan ma 1800kg, kombi 2000. I to jest jakaś opcja, tylko nie za 13k... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #23 Napisano 2 Sierpnia 2010 Wiecie BMW 530d to raczej nie dostanę za ok 13tysi, nawet chyba angola Vito ma słabe blachy i silnik 2.3td tez lubi padać, sporo jest ogłoszeń z uszkodzonym silnikiem, lepszy od niego jest VW T4:) Sharana za 13tysi ze 110tdi raczej ciężko dostać. znajomek ma fronterę 2.2dti 115KM i całkiem fajnie to jeździ i do 13tzsi na zachodzie coś się dostanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #24 Napisano 2 Sierpnia 2010 ale frontera 2.2dti 115km ma 2800kg na haka a 2.4i 125km długa będzie miała tylko oryginalny hak 2400kg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cymes3 Zgłoś #25 Napisano 2 Sierpnia 2010 T4 2,5Tdi wystarczy jak najbardziej Zgadzam sie z kolega T4 2,5 TDI to najlepszy wybor. Auto dynamiczne, ekonomiczne i niezawodne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #26 Napisano 2 Sierpnia 2010 Myślę też nad takim czymś http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=47%2C48%2C49%2C50%2C51%2C52%2C53%2C54%2C55%2C56%2C57%2C58%2C59%2C60%2C61%2C62%2C177%2C64%2C178%2C66%2C179&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=10001&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&minConstructionYear=1997&lang=pl&id=133959921&pageNumber=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cymes3 Zgłoś #27 Napisano 2 Sierpnia 2010 Myślę też nad takim czymś http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=47%2C48%2C49%2C50%2C51%2C52%2C53%2C54%2C55%2C56%2C57%2C58%2C59%2C60%2C61%2C62%2C177%2C64%2C178%2C66%2C179&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=10001&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&minConstructionYear=1997&lang=pl&id=133959921&pageNumber=1 A cos takiego podobnego do tego?http://moto.allegro.pl/item1168588140_vw_transporter_t4_2_5_tdi_1999_okazja.html Mozna trafic na dobra przerobke ze zwyklego transportera ze srodkiem od caravelli lub multivana ---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 23:02 ---------- http://moto.allegro.pl/item1168588140_vw_transporter_t4_2_5_tdi_1999_okazja.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #28 Napisano 2 Sierpnia 2010 Tylko że VW T4 w wersji krótkiej ma na haku 1800kg, wersja Long ma 2000kg, a same klamoty (znaczy wnetrze całe kosztuje około 5000zł) aby przerobić na wersję Caravelle I ogólnie mówiąc taki okularas lepiej będzie się sprawował do jazdy na co dzień. Plus T4 Long to jest to że można zrobić ją 9osobową i przy okazji dorobić sobie wożeniem okolicznościowym ludzi ale to już jest ryzyko bo jak ITS złapie to już gruba kasa poleci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #29 Napisano 2 Sierpnia 2010 bierz vw t4. z cena do 13tys to albo auto na zakupy z zona albo do transportu. musisz wybrac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cymes3 Zgłoś #30 Napisano 2 Sierpnia 2010 Ja cos kiedys slyszalem ze osobowka nie mozna ciagac lawety. Czy ktos cos wie na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #31 Napisano 2 Sierpnia 2010 Bzdura, mojemu ojcu gościu wiózł Opla Astrę, MB 124 3.0td combi (Taki MB ma 2200kg na haku) DMC przyczepy jest zależne od homologacji samochodu już przy wprowadzeniu danego modelu na rynek. Auta terenowe mają z reguły wyższe możliwości uciągu a w szczególności te na ramie, np Ladn Rover Discovery ma możliwość ciągnięcia przyczepy o DMC 3500KG ---------- Post added at 23:31 ---------- Previous post was at 23:25 ---------- To mi się podoba tylko troszkę za dużo spala:( http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=11001&climatisation=MANUAL_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=POLAND&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&crossBorderSearchEnabled=true&minConstructionYear=1992&lang=pl&id=131113242&pageNumber=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #32 Napisano 3 Sierpnia 2010 T4 z silnikiem 2.5 TDI to bajka z lawetą można 170 jechać, diesla słabszego niż 100 koni nie warto brać do ciągania bo to masakra, ciągaliśmy LT 35, prędkość 90 km max. W tej kasie nic dobrego nie kupisz, albo będzie z dużym przebiegiem albo w stanie takim, że strach tym po autobanie będzie jechać. Miej świadomość, że nawet jak auto będzie w stanie akceptowalnym to przy ciąganiu lawety dostanie nieźle po dupie i jest duże prawdopodobieństwo, że się wykrzaczy po drodze - tak z doświadczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #33 Napisano 3 Sierpnia 2010 T4 z silnikiem 2.5 TDI to bajka z lawetą można 170 jechać Gratuluję "pomysłu". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #34 Napisano 3 Sierpnia 2010 Lol 170 z lawetą, murowany mandat i to pewnie wysoki!!!! Kto normalny jeździ tak szybko z przyczepą. to proszenie się o kłopoty!!!! Taka jazda to i jest niebezpieczna-bo droga hamowania jak u pociągu, i zero ekonomi. Aby jechać ekonomicznie to prędkość góra 100km/h ale przeważnie 90, a i przepisowo też warto jechać-znaczy ok 70km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stiepa Zgłoś #35 Napisano 3 Sierpnia 2010 Nie zawsze liczy się ekonomia, czasem czas. Nie było to rozważne ale auto posiadało takie możliwości. Też się zastanawiałem co by nam zrobili- Polizei, co do drogi hamowania, przyczepa z hamulcem najazdowym + odpowiednia odległość z przodu i było ok. Bardzo miło wspominam jazdę tym T4 to był co prawda multivan nie carawella, ale auto bardzo wygodne i oszczędne jak na masę i osiągi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #36 Napisano 3 Sierpnia 2010 przepisowo też warto jechać-znaczy ok 70km/h. przepisowo to jest 80km/h, ale Niemiecka policja każe jeździć tak jak ciężarówki bo gdy będziesz jechał przepisowo to będziesz hamował ruch. 100km/h z załadunkiem możesz spokojnie jechać z pustą 120km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kat825 Zgłoś #37 Napisano 3 Sierpnia 2010 aha dobrze wiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
areczek Zgłoś #38 Napisano 3 Sierpnia 2010 Polecam vwT4,przywiozłem takim z moim bratem 15 aut na lawecie,potem kupili go cyrkowcy i dalej ciagaja nim przyczepe cemp.zawsze mozna jeszcze zapakowac cos do niego.Wszelkie terenowki to porażka na autostradach z lawetami,zawieść lodke na plaze to owszem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #39 Napisano 3 Sierpnia 2010 Witam, zwróć uwagę na jeszcze jedną sprawę - wielkość auta w środku. Kolega jeździł sharanem i czasami spał w nim po dłuższej jeździe, by być wypoczętym przed powrotem Nie muszę mówić, jak dobrze jest wyciągnąć czasami nogi:-) Do tego do środka wchodził czasami jakiś oberwany zderzak, czy komplet zimówek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #40 Napisano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) Wszelkie terenowki to porażka na autostradach z lawetami A możesz powiedzieć dlaczego? przepisowo to jest 80km/h, ale Niemiecka policja każe jeździć tak jak ciężarówki bo gdy będziesz jechał przepisowo to będziesz hamował ruch. Dla ciężarówek jest też 80. Mowa o autostradzie w DE oczywiście. Dla przypomnienia - u nas jest 70 poza terenem zabudowanym i 80 na autostradzie, drodze ekspresowej lub dwujezdniowej. Edytowane 4 Sierpnia 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach