walus501 Zgłoś #1 Napisano 31 Lipca 2010 Witam. Gdy robiłem ręczny musiałem odkręcić zacisk. przewód zatkałem gumową zaslepką. Gdy już skręciłem i odpowietrzyłem ten zacisk który odkręcałem zbrakło mi płynu w zbiorniczku. Dolałem nowego płynu ale hamulce nie sa takie twarde jakie były i czuje za słabiej hamują. to znaczy ze muszę odpowietrzyć cały układa czy nadal mordować ten zacisk tylny co odkręcałem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #2 Napisano 31 Lipca 2010 no najlepiej odpowietrz cały układ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #3 Napisano 31 Lipca 2010 jak najlepiej odpowietrzać cały układ? zaczynać od przodu czy od tyłu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #4 Napisano 31 Lipca 2010 jak najlepiej odpowietrzać cały układ?zaczynać od przodu czy od tyłu?? Najlepiej zacząć od wyszukiwarki... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=751 O miękkich hamulcach mamy dziesiątki tematów http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27781 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14960 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #5 Napisano 1 Sierpnia 2010 PT,LT,PP,LP na właczonym zapłonie by pompa ABU działa i jedna osoba pompuje hamulec, trzyma go ciage a Ty odkrecasz odpowietrznik .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #6 Napisano 1 Sierpnia 2010 jaka pompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 1 Sierpnia 2010 zbiorniczek do ktorego dolewasz plyn jest przymocowany do pompy i w niej masz odpowietrznik lub odpowietrzniki je tez musisz odpowietrzyc jezeli caly uklad zrobiles oprucz tego to bedziesz mial problem miekich hamulcow na wlaczonym silniku a jak go zgasisz pedal bedzie twardy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #8 Napisano 1 Sierpnia 2010 kolega emenek ma racje, przy hamulcach ABS odpowietrza sie na zapłonie, zwróć na to uwagę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #9 Napisano 2 Sierpnia 2010 ale tylko włączony zapłon czy i zapalony silnik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10 Napisano 2 Sierpnia 2010 Wystarczy sam zapłon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #11 Napisano 2 Sierpnia 2010 ale powinno byś słychać pompę?? bo jak odpowietrzałem to nic nie słyszałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwwy Zgłoś #12 Napisano 2 Sierpnia 2010 Jak odpowietrzałem hamulce w B4 z ABS to nie było słychać pompy. Odpowietrzałem na początku na samym zapłonie, później na odpalonym silniku bo ciężko było wciskać pedał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erde Zgłoś #13 Napisano 3 Sierpnia 2010 A gdzie są te odpowitrzniki na pompie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #14 Napisano 5 Sierpnia 2010 Ja u siebie wymieniałem pompę hamulcową i miałem możliwość jej oglądnięcia i nie ma żadnych odpowietrzników. Ale można odpowietrzyć na przewodach. Nie ma jak założyć rurki ani obserwować czy są pęcherzyki powietrza, ale można czasem spróbować takiego odpowietrzania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
therage Zgłoś #15 Napisano 5 Sierpnia 2010 Nie wiem czy to pomoże ale znalazłem filmik o odpowietrzaniu hamulców http://www.monkeysee.com/play/11919-replacing-brakes-how-to-bleed-brakes jedynym minusem dla niektórych może być język angielski ale raczej wszystko widać dokładnie na filmiku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach