Skocz do zawartości
walus501

Problem miękkich hamulców

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Gdy robiłem ręczny musiałem odkręcić zacisk. przewód zatkałem gumową zaslepką.

Gdy już skręciłem i odpowietrzyłem ten zacisk który odkręcałem zbrakło mi płynu w zbiorniczku. Dolałem nowego płynu ale hamulce nie sa takie twarde jakie były i czuje za słabiej hamują.

to znaczy ze muszę odpowietrzyć cały układa czy nadal mordować ten zacisk tylny co odkręcałem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no najlepiej odpowietrz cały układ ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak najlepiej odpowietrzać cały układ? zaczynać od przodu czy od tyłu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak najlepiej odpowietrzać cały układ?zaczynać od przodu czy od tyłu??

Najlepiej zacząć od wyszukiwarki...

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=751

 

O miękkich hamulcach mamy dziesiątki tematów

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27781

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14960

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PT,LT,PP,LP na właczonym zapłonie by pompa ABU działa i jedna osoba pompuje hamulec, trzyma go ciage a Ty odkrecasz odpowietrznik ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaka pompa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zbiorniczek do ktorego dolewasz plyn jest przymocowany do pompy i w niej masz odpowietrznik lub odpowietrzniki je tez musisz odpowietrzyc :) jezeli caly uklad zrobiles oprucz tego to bedziesz mial problem miekich hamulcow na wlaczonym silniku a jak go zgasisz pedal bedzie twardy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega emenek ma racje, przy hamulcach ABS odpowietrza sie na zapłonie, zwróć na to uwagę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale tylko włączony zapłon czy i zapalony silnik??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale powinno byś słychać pompę??

bo jak odpowietrzałem to nic nie słyszałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak odpowietrzałem hamulce w B4 z ABS to nie było słychać pompy. Odpowietrzałem na początku na samym zapłonie, później na odpalonym silniku bo ciężko było wciskać pedał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie są te odpowitrzniki na pompie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie wymieniałem pompę hamulcową i miałem możliwość jej oglądnięcia i nie ma żadnych odpowietrzników. Ale można odpowietrzyć na przewodach. Nie ma jak założyć rurki ani obserwować czy są pęcherzyki powietrza, ale można czasem spróbować takiego odpowietrzania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to pomoże ale znalazłem filmik o odpowietrzaniu hamulców

http://www.monkeysee.com/play/11919-replacing-brakes-how-to-bleed-brakes

 

jedynym minusem dla niektórych może być język angielski ale raczej wszystko widać dokładnie na filmiku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności