Wrobelson Zgłoś #61 Napisano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) na ale mowimy o b6,na 1 stronie napisane ze 2004 r a4,poza tym napisane ze roznica na tym samym roczniku 10 tys,no to sorry w b6 oczywiscie bylo s line....w b5 chyba tez,z innymi ala kubelkowymi fotelami... Edytowane 10 Sierpnia 2010 przez Wrobelson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #62 Napisano 10 Sierpnia 2010 Jak bym miał zaoszczędzić na kupnie autka 10.000zł i wybrać autka które mechaniczne niczym się nie różnią a jedyna różnica jest w trochę lepszym wykonaniu wnętrza Audi choć nie są to jakieś wielkie różnice ale za to na korzyść passata przemawia przestronność wnętrza i pasażerowie z tyłu mogą również cieszyć się jazdą. także Passat wygrywa.. bo za 10.000zł możesz wstawić świetne nagłośnienie wyciszyć środek i do tego zapodać fajne alu i jeszcze zostanie 5.000zł i już passat będzie o niebo lepszy od Audi.. :P :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #63 Napisano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Mylisz pojęcia kolego Stavros, S4 było w budzie B5 ale S-line w B5 nie występowało. Jak kierujesz się znaczkami na autach z Allegro to życzę powodzenia S-line było od modelu B6. Proponuje obejrzeć katalogi producenta a nie aukcje handlarzy ... pozdrawiam. W tytule wątku jest B5 FL - do tego się odnosiłem. Tak się złożyło że VW też B5 Edytowane 10 Sierpnia 2010 przez rogerm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aras86 Zgłoś #64 Napisano 10 Sierpnia 2010 sory ze sie ciebie kolego zapyta, ale czy wymieniales kiedys olej czy nawet zaby dolac plyny do spryskiwaczy pukasz do aso???Pier...taka glupote jakiej jeszcze na forum nie bylo, to te same auta tylko blaszki sie ruznia i delikatnie wne3e, silnik, naped, skrzynia, uklady wczelkie sa te same (dokladnie te same o tych samych numerach) wiec jak jeden moze byc lepszy a drugi godszy???? Jedynie stylizacja sie roznia w ramach sprostowania! ---------- Post added at 13:28 ---------- Previous post was at 13:23 ---------- tak oooo to ciekawe, widocznie u ciebie w powiecie nie, bo w innych czesciach swiata jest mnostwo a4 i a6 s line lub o nazwie s4 lub s6 na klapie a na drzwiach s line jak sie bedziesz upieral to wrzuce specjalnie dla ciebie pare linkow do aukcji takowych aut chłopie co ty za zamęt siejesz rogerm dobrze napisał w b5 nie było pakietu stylistycznego s-line, tylko było s4(b5) lub rs4(b5) a to jest róznica.a co do róznic między a4 (b6) a 3BG FL czy napisałeś to jako użytkownik tych dwóch samochodów (przejechane chociaż 5 tyś km) czy rozbierałeś na części te samochód? według Twojego rozumowania wszystkie samochody z grupy VAG danego segmentu są takie same..głupota, jak coś to mogą być podobne ale na pewno nie takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaco78 Zgłoś #65 Napisano 19 Sierpnia 2010 (edytowane) Porównując A4 do B5FL to różnica w jakości wykonania jest znaczna choćby z tego względu, że w Audi nie ma problemu w zalewaniu modułu komfortu ( umiejscowiony w niefortunnym miejscu) czy serwo mechanizmu z powodu wadliwie zaprojektowanego (zatykającego się)odpływu wody z podszybia. Jest to niestety jedna z najpoważniejszych wad passata z którą ma problem wielu użytkowników (choćby na tym forum) a konsekwencje mogą być poważne i kosztowne. Edytowane 19 Sierpnia 2010 przez jaco78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #66 Napisano 31 Sierpnia 2010 . Jest to niestety jedna z najpoważniejszych wad passata z którą ma problem wielu użytkowników (choćby na tym forum) a konsekwencje mogą być poważne i kosztowne. Z Serwem w 3BG są czasami problemy... wystarczy lekkie zalanie i już są problemy, a jak Twój mechanik jeszcze nie mial z takim problemem do czynienia, to idzie, idzie i jeszcze raz idzie kasa na różne eksperymenty. W moim przypadkuw 3BG po zalaniu serwa, na które wszyscy wpadli dopiero po 2 tygodniach, autko miało problemy z pedałem hamulca, do tego neiziemsko kopciło Płukanie silnika olejem - w zbiorniku MASŁO! Masakra, naszczęście kosztuje ono w granicach 7 stowek, a nie w cenie np. turbiny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach