shu B3FAN Zgłoś #21 Napisano 5 Sierpnia 2010 felgi maja szerokość 7J wiec jest delikatny naciąg zrobiony hmm a to ciekawe kto namowil Cie na takie opony? zrob fote kola z profilu bieznika. pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #22 Napisano 5 Sierpnia 2010 fakt faktem jest ze trzeba coś z tymzobić bo tak być nie może:)a duży jest problem z wyregulowaniem gwintu? zeby nie bylo ze jedna strona 5cm druga strona 4cm nizej:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #23 Napisano 5 Sierpnia 2010 duży jest problem z wyregulowaniem gwintu? zeby nie bylo ze jedna strona 5cm druga strona 4cm nizej:D http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31203 poczytaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #24 Napisano 6 Sierpnia 2010 shu B3FAN a o co chodzi z tymi oponami? cos nie tak z nimi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #25 Napisano 6 Sierpnia 2010 wszystko masz opisane co z tymi oponami kilka postow wstecz ja mam tez 15" i 7 szerokie i opony 195/50 szerokosci bym nie zmienial tylko teraz planuje 195/45 i to jest idealne rozwiazanie na takie kolo. no chyba ze sie myle ale jak ktos woli naciag to spoko a tak przy okazji to ktos sie moze orientuje czy zawieszenie od Corrado pasuje do B3? mam taki zawias i sie zastanawiam czy warto rozgrzebac zawieszenie zeby sie o tym przekonac a w szczegolnosci przod! pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #26 Napisano 6 Sierpnia 2010 a mogłbyś podesłać linka do tego postu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #27 Napisano 7 Sierpnia 2010 chodzi o to że te opony na takiej feldze są nie zaciekawe do gleby no ale jak kto woli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #28 Napisano 7 Sierpnia 2010 mam w sumie teraz dylemat bo znalazłem ciekawą ofertę a mianowicie http://moto.allegro.pl/item1178680356_felgi_vw_golf_opel_astra_calibra_seat_4x100_tanio.html i teraz czy lepiej kupić zawias czy kupić taki komplecik? jezeli oczywicie wejdzie wgole;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #29 Napisano 7 Sierpnia 2010 Felga jest kozaczna ale czy wejdą do passka to zależy najbardziej od parametrów których w aukcji nie widzę. Zapytaj o dane tej felgi sprzedającego a wszystko się wyjaśni pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SuVW_2006 Zgłoś #30 Napisano 8 Sierpnia 2010 ale na tyl jeszcze dystans musi byc Wreszcie to napisałeś, bo już się zastanawiałem, czemu nikt o tym nie wspomina.Dystans-podstawa.Sory kolego, ale koza masakryczna Ci wyszła na tym profilu 45.Ale przecież to było do przewidzenia, skąd taki błąd..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #31 Napisano 9 Sierpnia 2010 Bo z góry było założenie że ma iśc na glebe ale nie uwzględniłem przerw po bokach.... we wtorek jade ogladac i przymierzać te felgi co sa w linku jezeli bedą pasowały to je biore i wtedy bede miał na sprzedaż komplet felg z oponami (nowymi).... masakra. A co myslicie o tych felgach co wczesniej podałem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #32 Napisano 9 Sierpnia 2010 spoko, będzie pewnie trochę roboty z przymiarką, proponuję jak założysz to spróbuj wjechać i zjechać z krawężnika na max skręconym kole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #33 Napisano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Ooo! dzieki za pomoc:) zobaczymy co jutro bedzie:D jak tył wejdzie to polowa sukcesu:D Felgi kupione i założone, mam nadzieje ze dzis uda mi sie wrzucic fotki:) Edytowane 10 Sierpnia 2010 przez filip141 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #34 Napisano 10 Sierpnia 2010 Wejdzie na pewno ale nie z tą oponą no i musisz zaklepać ranty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #35 Napisano 10 Sierpnia 2010 odziwo weszły i nie ocieraja:) ale od tyłu wyglada jak walec... a czym mozna zaklepac ranty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuman Zgłoś #36 Napisano 10 Sierpnia 2010 a czym mozna zaklepac ranty? Może to będzie śmieszne ale młotkiem Ja tak robiłem, a jak nie to maszynka do zaginania rantów. P.S 245 trochę za szeroko, ja mam na 9 calach 195 naciągnięte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwoźny Zgłoś #37 Napisano 11 Sierpnia 2010 Kolego jedna rada ode mnie. Kup firmowy gwint, niech będzie używany ale firmowy. Ja w jednym pasku mam H&R na wkładach Bilstein a w drugim FK na wkładach Koni z regulacją twardości i na tych zawieszeniach się po prostu jeździ a nie skacze jak w przypadku Ta technixów i podobnych. Testowałem naprawdę wiele zawieszeń, miałem nawet tego szrota ta technixa i owszem jarałem nim się dopóki nie przejechałem się na normalnym zawieszeniu. Żebyś potem nie żałował Popieram lepiej kupić markowy gwint niż nowy ta technicx itp. Sam jeździłem na fk na grubym tłoku i byłem bardzo zadowolony Ładnie wybiera drgania i można dobrze zglebić Kuman tylko cieżko jest dostać uzywany zawias do Passka... chyba ze masz jakiś kontakt Do paska pasuje też gwint z golfa 3 (ja miałem taki zamontowany) przód podchodzi bez przeróbek, z tyłu nabijasz w amor tuleje od paska przykręcasz góra poduchę od paska i jest git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip141 Zgłoś #38 Napisano 11 Sierpnia 2010 jak narazie na tych felgach nie ma mozliwosc obnizenia trzeba nadkola poszerzyć chyba ze gwint z regulacja (0-80mm) to cos by zjechał nizej:D wczoraj robilem fotki ale w nocy i nie widac za dobrze wiec jak zrobie za dnia to pokaze jak to wyglada:) wogóle to musze przedstawic sie zaprezentowac autko i troche je opisac tylkoze w innym dziale:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #39 Napisano 11 Sierpnia 2010 u mapeta ok. 1200zł za ta-technix sprostowanie MTS-technik... co do gwintu pewnie ze gwint z lepszej polki lepszy.. ale latwo zaliczyc wtope kupic pocieszyc sie 1-2 tygodnie jak ja! albo 5 miesiecy i pada zawias.... tez jestem zwolennikiem kupowania KW np i sam taki kupilem ale trzeba miec pewnosc ze gwint polata bo jak do b3 ogladalem gwinty to od razu po fotkach wybralem nowy MTS bo same dziadostwa byly.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach