matho78 Zgłoś #41 Napisano 24 Października 2010 Czajka piękne auto ale przerobić taki unikat to była by zbrodnia czajki to unikaty i już ich nie wiele zostało a poza tym zobacz ile kosztuja czajki o ile już taką znajdziesz . Odresteurowana to pewnie koszt w granicach od 100 tys zl w góre. Taniej wyjdzie piękną impale z usa sprowadzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WARIX Zgłoś #42 Napisano 24 Października 2010 German pasuje idealnie jak dla mnie Mój Pasek powoli zaczyna nabierać stylu ... czekam na części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #43 Napisano 25 Października 2010 nie dodaliście że w germanie przedni zderzak jest znacznie bliżej ziemi niz tylny tu akurat dobry przykład i to ze stronki mapeta Dokładnie, popieram swoim przykładem MK3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #44 Napisano 25 Października 2010 German pasuje idealnie jak dla mnie Mój Pasek powoli zaczyna nabierać stylu ... czekam na części Ty lepiej wrzuć foty swojego na forum,chętnie pooglądam EOT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #45 Napisano 30 Października 2010 Czajka piękne auto ale przerobić taki unikat to była by zbrodnia czajki to unikaty i już ich nie wiele zostało a poza tym zobacz ile kosztuja czajki o ile już taką znajdziesz . Odresteurowana to pewnie koszt w granicach od 100 tys zl w góre.Taniej wyjdzie piękną impale z usa sprowadzić. Jakby poszukać w Rosji, to ciekawe ile jeszcze by po stodołach pod słomą się znalazło... Poza tym lowriding to styl nie dla mnie, już wolałbym taką czajkę odpicować w stylu "jedzie wierchuszka władzy ludowej" nawet z flagami ZSRR na błotnikach... ech... marzenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #46 Napisano 5 Listopada 2010 no wlasnie mysle ze tu w uk zanczenie ma wielkie, ludzie nie kupia insurance za 120 ale za 80 jezeli maja do wyboru, po za tym na malym aucie szybciej w angli leca znizki, (np fiesta 1.3 i po 2 i 1/2 roku masz max zas na passacie 1.8t po 3 i 1/2)czyli przez dluzszy czas placisz wicej, a kolejna sprawa to malolaci na garnuszku rodzicow i mimo ze to anglia to nie stac ich na u3manie kolejnego duzego auta (przewaznie choc sa wyjatki za malolat jedzie vectra albo nowa astra) a tak prywatnie bo widze ze z czestochowy jestes, znasz bigosa? Wracajac do tematu, zapomnialem dodac, ze jak malolat ma duze auto to jest dodatkowym kierowca na nim, bo nawet 1.8 paska nie chca 21 latkowi ubezpieczyc Wiec to kolejny powod dlaczego maja male auta. J gdyby nie moja dupka ktora ma 8 lat prawko nie moglbym smigac ani apu ani avf moze 1.6 paska by mi ubezpieczyli za jakies 280f ale watpie-za wielkie auto. Np saxo 1.6 czy megane 1.6 ok, ale juz megane 1.8 czy 2.0 nie ubezpiecza. Tak wiec skazani na male auto klasy kompakt i silnik max 1.6 do 90 koni sa skazani na robienie zajeb...wyscigowek(ich zdaniem bo moim wiekszosc to wies totalna) po 300 koni na glebie. Fakt tez ze nie takie drogie te ich tuningi, bo kupia fele ( w brew pozorom wiekszosc max do 300-400f) zderzaki (dokladki ze 100f) pade diodek i podetna s[prezyny...zas lamp przednich to nie zmieniaja9raz widzialm zmienione) bo te zaczynaja sie od 600 a koncza nawet na 1500f (nie licze tanich chinszczyzn za 200-300f). czyli niby tuning,ale po najmniejszych kosztach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcinekmbx Zgłoś #47 Napisano 9 Listopada 2010 Pomocy!! Potrzebuje kogoś kto robił passata 1.8 benzyna 1990r. kombi. tuningował Zamierzam sie pobawić nad swoim autem Po pierwsze to mam problem z chamulcami (nie wydalają , grzeją sie i mało hamują) z ABS myślałem o tarczach wentylowanych ale nie mam pojęcia czy same tarcze czy bede potrzebował terz zacisków Po drugie to chce zwiększyć moc ale niewiem zabardzo jak. MOŻE KTOŚ MI COŚ ZAPROPONUJE CO MÓGŁ BYM JESZCZE ZROBIĆ W AUCIE, JAKIEŚ POMYSŁY OD KOGOŚ BARDZIEJ DOŚWIADCZONEGO pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shu B3FAN Zgłoś #48 Napisano 23 Grudnia 2010 (edytowane) zabraklo tu jednego stylu: NEW VAWE - Ten coraz popularniejszy styl przywedrowal do nas z USA. Duze kola, czesto z pojazdow innych marek, to pierwszy element, na ktory wielu zwraca uwage. Po okresie boomu na felgi z Mercedesa obecnie coraz czesciej montowane sa obrecze z Bentleya i Maybacha czy BMW. Wydaje sie, ze stracila na popularnosci polerka aluminium, mamy zas doczynienia z fascynacja kolorami. Ta moda przywedrowala do nas z Anglii. Poczatkowo felgi lakierowano na czarno, teraz wykorzystywana jest prawie cala paleta barw. Kolejnym elementem charakterystycznym dla amerykanskiego stylu sa naklejki z prowokacyjnymi napisami, w fantazyjne wzory. Zdobia przede wszystkim szyby, pojawiaja sie takze na zderzakach czy przy nadkolach. Coraz wieksza liczbe fanow zdobywa Air-Raid, czyli zestaw pneumatycznego zawieszenia. Zamiast klasycznych sprezyn z amortyzorami wspolpracuja poduszki. Dzieki temu rozwiazaniu mozna osiagnac spektakularne efekty w obnizaniu auta. Kolejnym trendem, o jakim trzeba wspomniec, jest coraz wieksza popularnosc czesci z USA. chodzi zwlaszcza o tylne klapy z mniejsza wneka na rejestracje czy przednie zderzaki wyposazone w swiatla obrysowe. Rzadziej wykorzystywany jest, co widac na zlotach, inny charakterystyczny amerykanski gadzet, BRA. fragment z gazety VOLKSWAGEN TRENDS nr 6 (29) Listopad 2010 pozdraVWiam Edytowane 23 Grudnia 2010 przez shu B3FAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MLoDy_1946 Zgłoś #49 Napisano 1 Stycznia 2011 German style pasuje do passatów.to samochody stworzone wprost do tego stylu i do zabawy w ten styl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GuzekRZ Zgłoś #50 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) Ja mam ochote tak walnac German Style zajedwabiscie to wyglada Edytowane 4 Stycznia 2011 przez GuzekRZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #51 Napisano 10 Grudnia 2011 Temat dotyczy styli tuningu więc się podepnę. Może od początku. Na wiosnę mam plany związane z swapem silnika z B4 AFN oraz hamulców (4x tarcze na 5 śrub 5x100) dlatego będę poszukiwał felg 16'' 5x100 do Passka tylko nie wiem w jakim kierunku iść... Style są opisane, ale ja nie wiem do jakiego stylu mógłbym przymierzyć moje B3, dlatego chciałbym Was o to poprosić Styl pomoże wyznaczyć mi może jakąś drogę co mógłbym przerobić/zmienić a przede wszystkim dobrać stylowe felgi na ,,nowy'' rozstaw śrub... Fotki Passka w tym linku: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/93297-1-9-TD-by-Alex360-Mor%C4%85g-Wszstko-w-pierwszym-po%C5%9Bcie... Dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebollski26 Zgłoś #52 Napisano 28 Grudnia 2011 http://www.youtube.com/watch?v=W57UhECeY-k, German Style Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach