ideally Zgłoś #121 Napisano 27 Czerwca 2011 (edytowane) tak, na plusie,na 1 pozycji [32]. chociaz na kanale 1 pokazuje na plusie i na minusie, raz tak raz tak, wiec nie wiem co jest grane. http://vaglog.rtnet.pl/idealny.login_47319.html Edytowane 27 Czerwca 2011 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #122 Napisano 27 Czerwca 2011 ...pokazałeś loga 001, 034 i 094, a nie 032 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #123 Napisano 27 Czerwca 2011 Kurcze jutro postaram sie zrobic nowe logi, musze pozyczyc tylko laptopa, bo mi...zabrano... ale za pare dni kupuje nowego na szczescie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bosman26 Zgłoś #124 Napisano 6 Lipca 2011 podepne sie do tematu bo mam podobny problem. czy moglby ktos podac schemat polaczen przewodow podcisnieniowych? na jednym z zaworow pod kolektorem mam wolne wyjscie, nie wiem czy powinno tam byc cos podlaczone czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #125 Napisano 6 Lipca 2011 podepne sie do tematu bo mam podobny problem. czy moglby ktos podac schemat polaczen przewodow podcisnieniowych? na jednym z zaworow pod kolektorem mam wolne wyjscie, nie wiem czy powinno tam byc cos podlaczone czy nie zły dział http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27231 < tu daj pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #126 Napisano 6 Lipca 2011 (edytowane) No dobra zrobilem logi i poszly w diably z nowym laptopem. Moze w tym tygodniu uda sie nowego dopasc.. Z tego co widzialem na kanale 1 oraz 31 i 32, procenty oscylowaly w okolichac -5 do +0.4%, na kaale 1 pokazywalo ok 5 lub -10% lub +15%, 32 kanal bardzo ladne nie niepokojace korekty. Mam juz przepustnice (dzis przyszla), i moze uda sie w tym tyogdniu zamonotwac ja. Mam tylko jeden blad: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 -35-10 - - - Intermittent czasami jest tymczasowy czasami jest stały. Edytowane 6 Lipca 2011 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #127 Napisano 6 Lipca 2011 Z tego co widzialem na kanale 1 oraz 31 i 32, procenty oscylowaly w okolichac -5 do +0.4%, na kaale 1 pokazywalo ok 5 lub -10% lub +15%, 32 kanal bardzo ladne nie niepokojace korekty. tam nie ma co oscylować... kanał 032 (nie wiem co jest na 31) ma raczej stałe wartości (o ile nie skasujesz błędów, bo wtedy je zerujesz). Różnica między 5 a -10 jest ogromna bo mówi, czy zbyt ubogo (dodatnie korekty), czy zbyt bogato (ujemne korekty). Co to znaczy "bardzo ładne nie niepokojące" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #128 Napisano 6 Lipca 2011 To znaczy, że nic sie niepokojacego nie dzialo. Korekty wrecz marginalne - pare procent. Az dziwne. Właśnie niepokoi mnie ten 1 kanał, na którym widać te różnice oscylujące raz w lewo raz w prawo. Czasami są nawet na poziomie 20%. Postaram się wymienić tą przepustnicę w tym tygodniu i dalej będę badał sprawę. Jutro pożyczę kolejnego laptopa, to pokaże chociaż ten kanał 32 i inne zresztą też. Na kanale (chyba 46), tam gdzie bada się katalizator, nie chce za diabła nawet test się zacząć i do tego ten błąd.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #129 Napisano 18 Lipca 2011 (edytowane) nowe, walnięte logi w koncu kupilem kolejnego laptopa Log (0 - 001,032,033) Log (0 - 001,032,031) - kanał 31 pokazuje lekkie odchylenie sondy.. Ten jest zaraz po wykasowaniu błedów - uboga mieszanka na pb...oraz błąd kata, tzn. 16804 oraz 17536... Log (1 - 001,032,033) - Od czasu do czasu pojawiaja sie misfire'y, tylko na pb... - zmienilem cewki, dalej to samo - swiece wymieniane na oryginalne vw (w sumie w srodku napisane na nich ngk platinum), ale to w zeszlym roku, przejechalem na nich ok 35tys. km. I co ja mam zrobic z tym fantem? Edytowane 18 Lipca 2011 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #130 Napisano 18 Lipca 2011 Grzegorzu, a jak z tą wymianą przepustnicy, wymieniłeś ją?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #131 Napisano 18 Lipca 2011 tak dzisiaj wymienilem, i oto logi: Log (1 - 001,032,033,001,032,033) Log (2 - 001,030,031) trzeba jednak zaznaczyc, ze adaptacja zrobiona zaraz po wykasowaniu bledow. Przeszla dobrze. Oprocz tego taki log z jazdy po miescie: Log (3 - 002,118,115) dopiero w 491 sekundzie widac, ze cos tam sie dzialo, bo nie ma wszedzie prostych, a i korki sa, skoro niektorzy prowokuja do szybkiej jazdy, to mialem okazje chociaz na trojce do ok 5000rpm pociagnac Ogolnie po wymianie przepustnicy i skasowaniu bledow jezdze tylko na benzynie chociaz te z 40km, zeby zaadaptowac teraz kompa. Jezdzi ok, ale jak widac kanaly 1 i 30-33 nadal zadziwiaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #132 Napisano 19 Lipca 2011 30-33 nadal zadziwiaja nie wiem czego szukasz na 30-31 i 33... ale 32 wygląda BARDZO normalnie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #133 Napisano 19 Lipca 2011 na tych wymienionych kanalach wartosci nie mieszcza sie w ogole w przedzialach. Co do kanalu 32...teraz zostaly skasowane bledy. Niby ten kanal 32 pokazuje ok, ale to co pokazuje pozostale kanaly chyba nie jest normalne, czy tak ma byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #134 Napisano 19 Lipca 2011 na tych wymienionych kanalach wartosci nie mieszcza sie w ogole w przedzialach w jakich przedziałach? skąd wiesz co pokazuje VAG, którego używasz? poza tym te wartości są tam podane orientacyjnie i dotyczą tylko biegu jałowego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #135 Napisano 19 Lipca 2011 (edytowane) dokladnie, jalowego, ma problemy czasami z odpalaniem na benzynie, jak dzisiaj po nocy, krece pare razy, ledwo cos tam sie poruszalo, drugi raz i od razu ssanie... troszke jeszcze drga na luzie, pamietam jak rok temu dokladnie przy zakladaniu tego watku wymienialem sonde i wartosci bylo dobre (patrz pierwsza strona, chyba posty z sierpnia), a teraz znowu takie same. Teraz mam przeplywomierz z aso i jest poprawa, ale spalanie za to teraz (dlatego czepiam sie tych logow) jest...o matko. Miasto srednia 15l, normalnie, nie zebym jezdzil wolno, ale 15 litrow to juz sporo. Mialem jeszcze dzis 20 litrow w baku, pojezdzilem z 20km i wystaje ponad rezerwe Na trasie spala 10-11 przy predkosciach rzedu 90-110kmh, to juz nie normalne (bo gazu pali 9-10l), a moze to tylko po skasowaniu bledow tak jest..dziwne. Od wczoraj zrobielm 40km na benzynie, ale jeszcze pojezdze do polowy rezerwy, zatankuje i zrobie logi. Co d tych logow, miara jest od -10 do +10 procent, a to co pokazuje to o wiele za duzo.. No, ale skoro to tylko vag, to moze nie bede zawracal sobie tym glowy Edytowane 19 Lipca 2011 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slaweq Zgłoś #136 Napisano 19 Lipca 2011 Grzesiek regulacja gazu byla? Moze wtryski gazu leja. (odnosnie Twoich problemów z porannym odpalaniem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #137 Napisano 19 Lipca 2011 Mam listwe nowa, i nowy reduktor, bo uciekal gaz przez niego. Poza tym jezdze drugi dzien na benzynie, wiec gazu w ogole nie uzywam. Moze dopiero w piatek, w sumie bedzie z 200km na benzynie, wiec troche sie po usunieciu bledow zaadaptuje. A instalacja...regulacja byla robiona w czerwcu, a moze znowu potrzebna teraz kolejna, cholercia wie. Jeszcze pojezdze do czwartku i bede robil kolejne logi, ale zastanawiam sie nad sonda lambda, pamietam rowno rok temu bylo to samo. Przeplywka byla nowa a i tak **** byla, tak jak sonda, ze sklepu, bosch, a dziala jak chce. Zebym chociaz jakies tanie zamienniki kupowal, a zawsze chce oryginaly i pastuch tego nie docenia Zastanawiam sie, czy jakiejs uzywki nie kupic, zeby tylko podmienic na pare dni i zobaczyc co bedzie siedzialo, w sumie te 60-80zl to nie majatek, zanim mialbym wydac 600zl na nowa z aso.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chopok Zgłoś #138 Napisano 19 Lipca 2011 A zakręciłeś gaz na butli ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #139 Napisano 19 Lipca 2011 (edytowane) Dzis jezdzilem sporo po miescie i za kazdym razem odpalal od strzalu, problem jest na zimnym z samego rana (gdy mialem problem z gazem, nie bylo roznicy). Zobaczymy co bedzie rano. Zrobie nowe logi, powinna sie adaptacja juz zrobic na benie po wykasowaniu bledow. Edytowane 19 Lipca 2011 przez ideally Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ideally Zgłoś #140 Napisano 31 Lipca 2011 Dzis sprawdzalem bledy i znowu 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 -35-10 - - - Intermittent ale nie o tym mowa. Autem trzesie na luzie od czasu do czasu. Na kanalach 14-16 widac, ze na 1 i 4 cylindrze sa przerwy w zaplonie (Misfire'y), pokazuje 1, potem 2, a potem zero, potem znowu 1,2, i tak w kolko. Z racji, ze mam pare nowych cewek, wymienilem je..i nic sie nie zmienilo, nie wiem o co chodzi? Oczywiscie wszystko na benzynie. Co moze byc jeszcze nie tak? Swiece wymieniane na platinum (oryginal VW), ale w lutym 2010 roku, czyli jakies 38 tys km temu. Co moze byc do bani? - wtryskiwacze - znowu swiece Dzieki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach