mjuka Zgłoś #21 Napisano 28 Lipca 2010 Czy jak zdejma glowice to nie mozna od razu wymienic pierscieni na cylidrach itd Masakra, nie widziałeś nigdy rozebranego silnika skoro mówisz ze nie bierze oleju i jest w pozo motorek to broń boże nie ruszaj cylindrów, tłoków i wału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #22 Napisano 28 Lipca 2010 No mojego ( i chyba zandego innego dokladnie ) to nie widzialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #23 Napisano 28 Lipca 2010 chociaz jak by dobrze podwarzyć to może Ci tłok górą wyjdzie tak jak kolega wcześniej pisał, żeby dobrać się do pierscionków trzeba tłoki w dół zrzucić, rozebrać korbowód, panewki nowe, pewnie szlif wału, jest sporo dłużej i drożej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #24 Napisano 28 Lipca 2010 a co się czepiłeś tych pieścionków? sa przesłanki ku temu by rozważac wymianę? zły pomiar ciśnienia, spalanie oleju, mocno przegrzany silnik? jeśli nie to zostaw w spokoju bo jak zaczniesz z dołem to koszta pójdą mocno w górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #25 Napisano 28 Lipca 2010 oki oki Chodzilo mi czy przy okazji nie mozna porpsotu wiecej zrobic nie idac za bardz o w koszty zeby na dluzej byl spokuj Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malek25 Zgłoś #26 Napisano 28 Lipca 2010 sprawdz cisnienie na cylindrach, jak jest ok mozna przy okacji wyjac jeden z tlokow i sprawdzic jak wygladaja pierscienie zgarniajace, mozna je wymieni okazji nic sie nie stanie a koszt nie jest duzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #27 Napisano 28 Lipca 2010 Dobra to poplynolem jutro odbieram fure..... Calos wyszla 2500. Glowica robocizna czesci, szlifowanie + rozrzad pompa wody i rolka Mam nadzieje, ze na dlufo dlugo bede mial spokuj Pozdrawiam i dziekuje za porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #28 Napisano 29 Lipca 2010 hehe sie nagadał, napytał i tak zrobił jak założył. przynajmniej mechanik sie cieszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #29 Napisano 29 Lipca 2010 Dobra to poplynolem jutro odbieram fure.....Calos wyszla 2500. To teraz będziesz nim jeździł i jeździł bo szkoda będzie sprzedać jak się tyle włożyło:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzulu Zgłoś #30 Napisano 29 Lipca 2010 "hehe sie nagadał, napytał i tak zrobił jak założył. przynajmniej mechanik sie cieszy" a co mialem zrobic ? robocizna w tym wszystkim to 400 zł + 200 za planowanie glowicy i jeszcze pare groszy za zawory. A reszta to czesci olej itd Maciej_B - mialem zamiar jezdzic nim az do koncu juz przed naprawa ;} Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masza78 Zgłoś #31 Napisano 12 Marca 2013 Witam Stern. Mam problem z silnikiem BKP a mianowicie chyba głowica.. Ubytek płynu i rano po rozruchu zaczyna dymic ale dopiero po ok.5min. Troche podymi i spokój. No i ostatni zauważyłem plamy oleju w zbiorniczku . Czy to glowica? Jeśli tak to powiedz czy warto kupic nowa z firmy skotmar AMC. Cena 22oozł plus gwarancja na 1rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #32 Napisano 26 Grudnia 2015 Hej koledzy musze niestety zrobić uszczelkę bo caly zbiorniczek w gęstej mazi o kolorze kawy z mlekiem juz raz sobie zafundowałem taki szpas pewnie ze 6 lat temu i wyniósł mnie z rozrządem 3tys a teraz znów czeka mnie rozrząd i tak pytam jak myślicie oplaca sie kupic używany silnik mam taka możliwość silnik w aucie przebieg 190tys za 1000zl bo mój ma juz 550tys i swoje przeżył troszkę bierze olej tj ok 2-3litry na 15tys.Pytam bo koszt zrobienia uszczelki wyniesie więcej niz drugi silnik.Jak myślicie co bedzie mniejszym złem passacik juz wysłużony zamierzam nim jeździć do smierci? a taka naprawa to pól wartości samochodu.Poradzcie coś co by sie lepiej oplacalo?pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #33 Napisano 26 Grudnia 2015 Poradzcie coś co by sie lepiej oplacalo?Przeczytaj wątek od początku i znajdziesz podpowiedź. Na początek pomierz ciśnienie sprężania + próba olejowa. Być może cały problem masz z głowicą, branie oleju również (uszczelniacze trzonków zaworowych). Podejmując decyzję o wymianie silnika zmierzyłbym jeszcze jakie ma ciśnienie oleju. Jeżeli ciśnienie oleju i ciśnienie sprężania są w normie, to bym zostawił stary silnik. :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #34 Napisano 26 Grudnia 2015 Dzięki za podpowiedź o taka poradę mi właśnie chodziło nie chciałbym wymienić silnika mam go juz z 7 lat ani razu mnie nie zawiódł pali malo,kazda zimę na dotyk czy zimny czy cieply nie robiona przeplywka turbina egr no nic żadnej awarii a sam zrobiłem nim ponad 300tys a ma ponad 550tys.Zwykły mechanik pomierzy to wszystko czy musi być jakiś lepszy serwis? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #35 Napisano 26 Grudnia 2015 musze niestety zrobić uszczelkę bo caly zbiorniczek w gęstej mazi o kolorze kawy z mlekiem Rozumiem, że masz pewność, że to głowica jest do roboty i inną przyczynę wykluczyłeś. Skoro tak, to rób swoją głowicę i nie baw się w przekładanie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #36 Napisano 26 Grudnia 2015 Podobno nie można mieć pewnośći bulgocze w nagrzenicy i caly zbiorniczek w syfie nawet wylalem plyn nalałem wody i niby mniej ale znów zalalem plyn i to samo.Olej bierze ale zawsze brak przy takim przebiegu rozumiem.pozatym wszystko git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #37 Napisano 26 Grudnia 2015 caly zbiorniczek w syfie Olej do układu chłodzenia może też dostawać się przez chłodnice oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #38 Napisano 26 Grudnia 2015 Jak to sprawdzić?gdzie ta chlodnica oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #39 Napisano 26 Grudnia 2015 Chłodnica oleju jest to ta puszka pod obudową filtra oleju. Do chłodnicy dochodzą 2 węże wodne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kermit Zgłoś #40 Napisano 26 Grudnia 2015 Raczej chyba uszczelka właśnie wróciłem od paska i zagrzałem go do 90 i węże twarde i po odkreceniu korka od zbiorniczka odrazu wywalilo plyn pod zbiorniczkiem.Ile da rady tak jeździć bo tu nikt niechce się wziąć przed nowym rokiem a mam jeszcze troche jazdy?nic sie niw stanie nie rozwali węża albo coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach