Skocz do zawartości
rzulu

Peknieta glowica / uszczelka pod glowica wymiana silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jak zdejma glowice to nie mozna od razu wymienic pierscieni na cylidrach itd

Masakra, nie widziałeś nigdy rozebranego silnika :)

skoro mówisz ze nie bierze oleju i jest w pozo motorek to broń boże nie ruszaj cylindrów, tłoków i wału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mojego ( i chyba zandego innego dokladnie ) to nie widzialem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chociaz jak by dobrze podwarzyć to może Ci tłok górą wyjdzie :)

tak jak kolega wcześniej pisał, żeby dobrać się do pierscionków trzeba tłoki w dół zrzucić, rozebrać korbowód, panewki nowe, pewnie szlif wału, jest sporo dłużej i drożej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co się czepiłeś tych pieścionków? sa przesłanki ku temu by rozważac wymianę? zły pomiar ciśnienia, spalanie oleju, mocno przegrzany silnik? jeśli nie to zostaw w spokoju bo jak zaczniesz z dołem to koszta pójdą mocno w górę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki oki :) Chodzilo mi czy przy okazji nie mozna porpsotu wiecej zrobic nie idac za bardz o w koszty zeby na dluzej byl spokuj

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz cisnienie na cylindrach, jak jest ok mozna przy okacji wyjac jeden z tlokow i sprawdzic jak wygladaja pierscienie zgarniajace, mozna je wymieni okazji nic sie nie stanie a koszt nie jest duzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra to poplynolem jutro odbieram fure.....

Calos wyszla 2500. Glowica robocizna czesci, szlifowanie + rozrzad pompa wody i rolka

Mam nadzieje, ze na dlufo dlugo bede mial spokuj

 

Pozdrawiam i dziekuje za porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe sie nagadał, napytał i tak zrobił jak założył. przynajmniej mechanik sie cieszy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dobra to poplynolem jutro odbieram fure.....

Calos wyszla 2500.

 

To teraz będziesz nim jeździł i jeździł bo szkoda będzie sprzedać jak się tyle włożyło:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"hehe sie nagadał, napytał i tak zrobił jak założył. przynajmniej mechanik sie cieszy"

a co mialem zrobic ? robocizna w tym wszystkim to 400 zł + 200 za planowanie glowicy i jeszcze pare groszy za zawory. A reszta to czesci olej itd

 

Maciej_B - mialem zamiar jezdzic nim az do koncu juz przed naprawa ;}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Stern. Mam problem z silnikiem BKP a mianowicie chyba głowica.. Ubytek płynu i rano po rozruchu zaczyna dymic ale dopiero po ok.5min. Troche podymi i spokój. No i ostatni zauważyłem plamy oleju w zbiorniczku . Czy to glowica? Jeśli tak to powiedz czy warto kupic nowa z firmy skotmar AMC. Cena 22oozł plus gwarancja na 1rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej koledzy musze niestety zrobić uszczelkę bo caly zbiorniczek w gęstej mazi o kolorze kawy z mlekiem juz raz sobie zafundowałem taki szpas pewnie ze 6 lat temu i wyniósł mnie z rozrządem 3tys a teraz znów czeka mnie rozrząd i tak pytam jak myślicie oplaca sie kupic używany silnik mam taka możliwość silnik w aucie przebieg 190tys za 1000zl bo mój ma juz 550tys i swoje przeżył troszkę bierze olej tj ok 2-3litry na 15tys.Pytam bo koszt zrobienia uszczelki wyniesie więcej niz drugi silnik.Jak myślicie co bedzie mniejszym złem passacik juz wysłużony zamierzam nim jeździć do smierci? a taka naprawa to pól wartości samochodu.Poradzcie coś co by sie lepiej oplacalo?pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poradzcie coś co by sie lepiej oplacalo?
Przeczytaj wątek od początku i znajdziesz podpowiedź. Na początek pomierz ciśnienie sprężania + próba olejowa. Być może cały problem masz z głowicą, branie oleju również (uszczelniacze trzonków zaworowych). Podejmując decyzję o wymianie silnika zmierzyłbym jeszcze jakie ma ciśnienie oleju. Jeżeli ciśnienie oleju i ciśnienie sprężania są w normie, to bym zostawił stary silnik. :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź o taka poradę mi właśnie chodziło nie chciałbym wymienić silnika mam go juz z 7 lat ani razu mnie nie zawiódł pali malo,kazda zimę na dotyk czy zimny czy cieply nie robiona przeplywka turbina egr no nic żadnej awarii a sam zrobiłem nim ponad 300tys a ma ponad 550tys.Zwykły mechanik pomierzy to wszystko czy musi być jakiś lepszy serwis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
musze niestety zrobić uszczelkę bo caly zbiorniczek w gęstej mazi o kolorze kawy z mlekiem

Rozumiem, że masz pewność, że to głowica jest do roboty i inną przyczynę wykluczyłeś. Skoro tak, to rób swoją głowicę i nie baw się w przekładanie silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno nie można mieć pewnośći bulgocze w nagrzenicy i caly zbiorniczek w syfie nawet wylalem plyn nalałem wody i niby mniej ale znów zalalem plyn i to samo.Olej bierze ale zawsze brak przy takim przebiegu rozumiem.pozatym wszystko git

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
caly zbiorniczek w syfie
Olej do układu chłodzenia może też dostawać się przez chłodnice oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to sprawdzić?gdzie ta chlodnica oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłodnica oleju jest to ta puszka pod obudową filtra oleju. Do chłodnicy dochodzą 2 węże wodne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej chyba uszczelka właśnie wróciłem od paska i zagrzałem go do 90 i węże twarde i po odkreceniu korka od zbiorniczka odrazu wywalilo plyn pod zbiorniczkiem.Ile da rady tak jeździć bo tu nikt niechce się wziąć przed nowym rokiem a mam jeszcze troche jazdy?nic sie niw stanie nie rozwali węża albo coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności