wodzu997 Zgłoś #41 Napisano 8 Sierpnia 2010 Muszę jeszcze znaleźć dobrego gazownika najlepiej w Łodzi albo w okolicach. Jest jeden znany z Łodzi to http://www.nagaz.pl/ i pytanie czy ktoś u niego już zakładał gaz?! Słyszałem, że zakładają gaz jako jedni z najlepszych w okolicach Łodzi. Ja niestety złożyłem u nieodpowiedniej osoby i miałem trochę przygód z instalacją. Ale od kilku osób dowiedziałem się gazowniku z miejscowości Czekaj (3km od Uniejowa). Facet jest rewelacyjny. Od kiedy zawitałem u niego skończyły się jakiekolwiek problemy. Teraz tylko się ciesze z tańszego tankowania. Było u niego kilku moich znajomych co też niefortunnie zamontowali instalacje i każdy zadowolony. Szczerze polecam jak Ci nie za daleko to mogę podesłać nr telefonu. W Nagaz na pewno zapłacisz duużo więcej bo słyszałem, że się cenią, choć mają za co bo opinie mają rewelacyjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artiwkz Zgłoś #42 Napisano 13 Sierpnia 2010 Polecam założenie gazu nigdy nie miałem z tym problemów, tylko że nie jeździłem VW w gazie:) Teraz niestety przerzuciłem się na diesla, ale przy kolejnej zmianie samochodu znowu powróce do LPG. Polecam autogaz centrum bardzo dobre instalacje i świetni gazownicy http://www.agcentrum.com.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bc_lESZCZ Zgłoś #43 Napisano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) Możesz założyć gaz do każdego silnika benzynowego który działa, niezależnie od przebiegu ... ale opłaca się to tylko wtedy gdy planujesz dalej jeździć samochodem - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości czy zatrzymasz auto na dłużej - nie instaluj gazu, więc jeśli nie planujesz naprawić silnika, doprowadzić turbo do ładu i śmigać tym parę lat - to nie instaluj LPG !!!! 1.8T nie jest łatwym silnikiem do zagazowania i dla pełnego zadowolenia musisz zlecić tą robotę dobrym gazownikom i zainstalować porządną instalację - tu kluczową rolę odgrywają wtryskiwacze - jeśli zainstalujesz najtańszą instalację "składak" typu centralka STAG + pseudo wtryskiwacze valteki to będziesz tylko przeklinał LPG i tą cała instalację .... Dobra instalacja np. pełna firmowa kompletacja Landi Renzo to koszt ok 3,5 tys - taka instalacja zwróci się dopiero po ok 30tys km, więc lepiej się zastanowić .... No i jeśli ktoś Cię będzie przekonywał że za 2tys założysz w 1.8T DOBRĄ instalację to NIE WIERZ w to, bo niestety same graty do instalacji kosztują więcej .... jeden porządny wtryskiwacz (Landi Renzo, Kehin, BRC itp) kosztuje ok 500zł !!!! a potrzebujesz takie cztery ... Ja w 2.8 V6 zrobiłem na gazie 60tys i całkowity koszt serwisu LPG po założeniu instalacji to 4 przeglądy po ok 50zł i zero problemów - kabli i świec nie muszę zmieniać co i rusz bo przy porządnej instalacji gazownik nie musi zwalać winy na świece ... zresztą kable wciąż mam te z pierwszego montażu i nie ma potrzeby ich wymieniać przy aktualnym przebiegu 110tys km. Edit: Żeby było jasne: doradzam zainstalować i to im szybciej, tym lepiej, ale z zastrzeżeniami jak wyżej - instaluj tylko firmową instalację - pełna kompletacja konkretnej firmy (parownik, centralka, wtryski - wszystko w komplecie) , nie szukaj taniej i nie eksperymentuj z tanimi warsztatami a będziesz zadowolony Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez bc_lESZCZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady Zgłoś #44 Napisano 16 Sierpnia 2010 Mam instalację Zenit przebieg na niej 70.000 (ogólny 220.000). Silnik 1,8 125 KM. Trochę jeździłem na regulacje spalania (jest ok. 10l w trasie, 12l miasto). Leję gaz i jeżdżę. Bieżące wymiany (filtry, olej, świece itp). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach