Cezi Zgłoś #61 Napisano 16 Listopada 2011 Witam zahaczam o temat bo tez mam mniej wiecej podobny problem. Skrzynia szarpie czasem na zmianie z 3 na 4 i w dol z 4 na 3. zadko to sie dzieje ale ostatnio tak cos walnelo przy zmianie biegou ze sie wystraszylem jakby ktos mlotkiem walnol. samochod mam serwisowany w vw nastepny serwis mam za 13 tys ale nie wiem czy cokolwiek robia przy skrzyni bo to bedzie moj pierwszy serwis. moj sam to B6 2006 rok 2.0 FSI, spalanie miasto 10,5 trasa 7,6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #62 Napisano 16 Listopada 2011 Witamzahaczam o temat bo tez mam mniej wiecej podobny problem. Skrzynia szarpie czasem na zmianie z 3 na 4 i w dol z 4 na 3. zadko to sie dzieje ale ostatnio tak cos walnelo przy zmianie biegou ze sie wystraszylem jakby ktos mlotkiem walnol. samochod mam serwisowany w vw nastepny serwis mam za 13 tys ale nie wiem czy cokolwiek robia przy skrzyni bo to bedzie moj pierwszy serwis. moj sam to B6 2006 rok 2.0 FSI, spalanie miasto 10,5 trasa 7,6. Posta przenies do dzialu B6. Ty juz chyba masz DSG, czyli calkiem inna skrzynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekm Zgłoś #63 Napisano 17 Listopada 2011 Dodam tylko do tematu (nieco kotletowego, ale co tam), że mam taki sam problem z automatem jak napisano kilka postów wyżej. Tzn. kiedy jest zimno (temperatury ujemne) szarpie mi przy zmianie biegu z 2 na 3 (redukcja przebiega normalnie). Wystarczy przejechać parę km lub poczekać 5-10 minut aż auto się rozgrzeje i problem całkowicie znika. Olej+filtr również wymienione. Czytałem i pytałem na różnych forach (np. autojózefów czy syltom) i wstępnie postawili mi jako diagnozę uszkodzenie/zapchanie elektrozaworu. Powiedziano mi, że elektrozaworów nie wymienia się na sztuki tylko trzeba kupić "całość". Koszt samych elektrozaworów to około 1000 zł. Nie liczę wyjęcia, rozebrania skrzyni, robocizny i montażu. Więc stwierdziłem, że na chwilę obecną mi się to nie opłaca ponieważ auto ma już swoje lata a jeśli koszt naprawy skrzyni dobije do połowy wartości tego auta to mija się to z celem. Problem nie jest aż tak duży (tym bardziej, że objaw znika po kilku km). Jeśli skrzynia się rozsypie auto pójdzie pod młotek (i tak planuję nowsze) szkoda tylko silnika, bo fajny i dynamiczny motor ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #64 Napisano 19 Listopada 2011 Dodam tylko do tematu (nieco kotletowego, ale co tam), że mam taki sam problem z automatem jaknapisano kilka postów wyżej. Tzn. kiedy jest zimno (temperatury ujemne) szarpie mi przy zmianie biegu z 2 na 3 (redukcja przebiega normalnie). Wystarczy przejechać parę km lub poczekać 5-10 minut aż auto się rozgrzeje i problem całkowicie znika. Olej+filtr również wymienione. Czytałem i pytałem na różnych forach (np. autojózefów czy syltom) i wstępnie postawili mi jako diagnozę uszkodzenie/zapchanie elektrozaworu. Powiedziano mi, że elektrozaworów nie wymienia się na sztuki tylko trzeba kupić "całość". Koszt samych elektrozaworów to około 1000 zł. Nie liczę wyjęcia, rozebrania skrzyni, robocizny i montażu. Więc stwierdziłem, że na chwilę obecną mi się to nie opłaca ponieważ auto ma już swoje lata a jeśli koszt naprawy skrzyni dobije do połowy wartości tego auta to mija się to z celem. Problem nie jest aż tak duży (tym bardziej, że objaw znika po kilku km). Jeśli skrzynia się rozsypie auto pójdzie pod młotek (i tak planuję nowsze) szkoda tylko silnika, bo fajny i dynamiczny motor ... NIe wiem jak w twojej skrzyni, ale w tiptronicu 5 biegowym elektrozawory podobno wyciaga sie po sciagnieciu misy olejowej skrzyni. Mozna je wymieniac pojedynczo. Poza tym przy wymianie oleju w skrzyni niektore zaklady czyszcza tez elektrozawory. Jak dotad nie znalazlem info w przypdaku tiptronica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekm Zgłoś #65 Napisano 20 Listopada 2011 Pierwsze słyszę. Pytałem w autojózefów (tak z ciekawości) i facet pisał, że trzeba kupić kompletną płytę z elektrozaworami. Nikt nie wspominał nawet o jakimś "czyszczeniu" czy możliwości jego wykonania. Oczywiście mam tip-tronic 5 biegowy. Ciekawe ...... Ktoś z was może to potwierdzić ? Być może zaoszczędziłbym dzięki temu sporo pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #66 Napisano 20 Listopada 2011 Pierwsze słyszę.Pytałem w autojózefów (tak z cieCiekawe ...... Ktoś z was może to potwierdzić ? Być może zaoszczędziłbym dzięki temu sporo pieniędzy. Szybciej dowiesz sie dzwoniac do paru dobrych zakladow. Autojozefow tez ma troche negatywnych opinii. Jedyny dobry serwis o ktorym nie slyszalem/czytalem zlych opinii jest SSerwis http://www.sserwis.pl/start_pl.php. Proponuje ci podzwonic do paru zakladow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach