kamil-b3 Zgłoś #1 Napisano 12 Lipca 2010 Mam pytanie: posiadam passata b3 z silnikiem 2.0 8v z instalacją gazową I generacji czyli wąż z gazem wchodzi mi do przepływomierza powietrza. Teraz jest taka idea aby samemu przerobić to na sekwencję, ktoś to robił i czy jest to wogóle opłacalne ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #2 Napisano 12 Lipca 2010 Jest dział LPG i tam powinieneś zadać to pytanie. Przerobić na sekwencję można, ale ja bym się w to nie bawił. Te silniki dobrze chodzą na I/IIgeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #3 Napisano 12 Lipca 2010 samemu przerobić to na sekwencję, jak sie masz choćby odrobiny wiedzy na ten temat to raczej sie za to nie bierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #4 Napisano 13 Lipca 2010 Możesz spokojnie przerobić na II generację, ale UWAGA: musisz mieć wpis w papierach od instalacji o wprowadzonych zmianach. Inaczej możesz mieć problemy na przeglądzie jeśli diagnosta będzie dociekliwy, a nie daj Bóg w przypadku kolizji mogą być problemy z OC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #5 Napisano 14 Lipca 2010 Witam Możesz spokojnie przerobić na II generację, True ale pytanie bylo o sekwencje UWAGA: musisz mieć wpis w papierach od instalacji o wprowadzonych zmianach. Inaczej możesz mieć problemy na przeglądzie jeśli diagnosta będzie dociekliwy, a nie daj Bóg w przypadku kolizji mogą być problemy z OC. ???? o jakich "papierach" mowisz? przeciez na przegladzie diagnoste interesuje tylko homologacja na butle i tylko ta homologacje masz obowiazek przedstawic. Jakie problemy z OC ? Przybliz temat bo jakos niewyraznie to widze. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonysmok Zgłoś #6 Napisano 14 Lipca 2010 Nie tylko na butlę... Byłem ostatnio na przeglądzie samochodem z cyklonem i musiałem wrócić po dokumenty na instalację. Diagnosta wpisał do kompa wszystkie klamoty jakie są w instalacji cyklonu i dopiero dostałęm magiczną pieczątkę. W poprzednich latach tego nie było - chyba jakaś zmiana przepisów.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matrix_PL Zgłoś #7 Napisano 14 Lipca 2010 zielonysmok a może gość zmienił kompa? i potrzebował uzupełnić dane za pierwszym razem też to przechodziłem. Choć raczej chodziło o nazwy a nie o homologacje tylko na butle chciał. przy następnych już spokój wybrał samochód z listy po tablicach rejestracyjnych i wsio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonysmok Zgłoś #8 Napisano 14 Lipca 2010 (edytowane) Nie diagnosta chyba nie zmienił kompa, w każdym razie samochód już tam był. Dałem wszystko co miałem do gazu włącznie z fakturą i "Wyciągiem ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji" w którym wypisane są wszystkie elementy i ich numer homologacji - nie patrzyłem dokładnie co uzupełnia... Ale interesował się wszystkimi elementami instalacji. W każdym razie Kolega matrix_PL potwierdza moją teorię, że do pozytywnego przejścia przeglądu oprócz homologacji butli potrzebne są jeszcze inne dokumenty... Edytowane 14 Lipca 2010 przez zielonysmok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #9 Napisano 14 Lipca 2010 ???? o jakich "papierach" mowisz? przeciez na przegladzie diagnoste interesuje tylko homologacja na butle i tylko ta homologacje masz obowiazek przedstawic. Najbezpieczniej będzie jak podjedziesz na stację diagnostyczną i wypytasz diagnostę. Co do przeglądu to różnie to bywa. Diagnosta może cie przepuścić argumentując tym, że podczas przeglądu wszystko się zgadzało. Nie mniej w świadectwie homologacji masz wymienione wszystkie elementy wchodzące w skład instalacji. Butla podlega dodatkowemu dozorowi ze względu na to że jest to zbiornik ciśnieniowy więc obligatoryjnie jest sprawdzana. Reszta nie koniecznie. Tak czy inaczej obgadaj temat z diagnostą. Mnie zalecił zalegalizowanie instalacji co tez zrobiłem. Co do sekwencji to mam wrażenie że ja monowtryskach stosuje się raczej II generację, ale mogę się mylić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #10 Napisano 15 Lipca 2010 Co do sekwencji to mam wrażenie że ja monowtryskach stosuje się raczej II generację, ale mogę się mylić . Tak ale pytanie jest o 2E. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #11 Napisano 15 Lipca 2010 Tak ale pytanie jest o 2E. Oki, mój błąd . Znalazłem na allegro: http://allegro.pl/item1115946673_uklad_sterujacy_bingo_s4_komplet.html bingo s4. oraz wątek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=5621 Może coś to wniesie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #12 Napisano 15 Lipca 2010 Znalazłem na allegro: http://allegro.pl/item1115946673_ukl...4_komplet.htmlbingo s4. A ty swoje posiadam passata b3 z silnikiem 2.0 8v z instalacją gazową I generacji czyli wąż z gazem wchodzi mi do przepływomierza powietrza. Teraz jest taka idea aby samemu przerobić to na sekwencję Kolega chce zmienić I generację MIESZALNIKOWĄ na IV generację SEKWENCYJNĄ a nie zmieniać z I na IIgą(mieszalnik tylko zamiast śruby krokowiec). Po co to bingo s4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Drago Zgłoś #13 Napisano 25 Lipca 2010 mam pytanie do silnika 9a sekwencja lepsza czy gaz II generacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #14 Napisano 25 Lipca 2010 9A to mech. wtrysk wiec sekwencji nie da sie załozyc. tylko 2 gen. Chyba ze przerobisz na el. wtrysk to wtedy oczysicie tylko sekwencja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #15 Napisano 25 Lipca 2010 Podobno mechaniczny wtrysk dobrze się czuje na I generacji jedynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #16 Napisano 26 Lipca 2010 Mechaniczny wtrysk czuje się dobrze jedynie na wtrysku III generacji (wtrysk ciągły). I/II gen. prędzej czy później się zemści. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Drago Zgłoś #17 Napisano 26 Lipca 2010 a czy z silnika E2 instalacja elektryczna pod 9a podejdzie żeby był elektryczny wtrysk?? czy tylko z g60 silnika podejdzie ? i czy ktoś już przerabiał tak i może mi pomóc:) zalezy mi na digifancie najbardziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #18 Napisano 27 Lipca 2010 Mechaniczny wtrysk czuje się dobrze jedynie na wtrysku III generacji (wtrysk ciągły). I/II gen. prędzej czy później się zemści. Całkiem możliwe ale... Nie wiem jaki wtrysk mechaniczny ma audi b3 2 litrowa ale kolega miał kłopoty z II i III generacją, od około 2 lat śmiga na śrubce i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #19 Napisano 27 Lipca 2010 a czy z silnika E2 instalacja elektryczna pod 9a podejdzie żeby był elektryczny wtrysk?? czy tylko z g60 silnika podejdzie ? i czy ktoś już przerabiał tak i może mi pomóc zalezy mi na digifancie najbardziej z 2e nie podejdzie z g60 tak ale najlepiej z PB lub PF to silniki 1,8 ale jeszcze duzo gratów trzeba żeby zrobić tego swapa ,ja juz jestem na ostatniej prostej do tej przekładki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #20 Napisano 27 Lipca 2010 Z ciekawości zapytam: czemu z 2E nie nadaje się na przeszczep? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach