turbojajko Zgłoś #1 Napisano 9 Lipca 2010 (edytowane) Witam ! Sorry za blad w tytule... ups Od jakiegos tygodnia zrobilo mi sie glosno w aucie. Dodam, ze temp. w moim rejonie ( to co moge odczytac z czujnika auta ) to 30 - 38 st. C. Wiec mam 3 przpuszczenia ... 1 .Albo lozyska poszyly sie walic 2 .Albo opony sa niewywazone 3 .Albo jest tak goraco ,ze opony sa miekkie i wala o asfalt jak sciera o blat:fajny Chcialbym "uslyszec" wasze opinie, Czy wam sie tez wydaje ,ze jak jest gorecej na zew, to auto jest glosniejsze ? Czy mam sie zabierac za lozyska, czy raczej najpierw za kola ( byly wywazane w marcu) Dzieki! Edytowane 9 Lipca 2010 przez turbojajko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 9 Lipca 2010 może więcej szczegółów podasz tego twojego "głośniejszego" auta czy to z przodu czy z tyłu czy słychać w czy na zew auta bardziej itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 9 Lipca 2010 Temperatura otoczenia nie ma nic do rzeczy. Chyba, że masz niski poziom oleju w silniku. Jeśli chodzi o łożyska to towarzyszy temu huczenie z okolicy koła, kół. Fakt, że opony też przenoszą hałas w czasie oporów toczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #4 Napisano 9 Lipca 2010 No wiec tak ... Generalnie niepodoba mi sie tyl auta. Jak bujam furmane ok 140- 160 to jakos:dolamam okropnie glosno sie robi. Robilem taki test co mi kiedys kolega pokazal.. bujam furacza do ok 100 ,wrzucam na luz i skrecam lekko kierownice , raz lewo raz prawo. Ale to nic nie dalo odglos z obu kol jakby taki sam. Kolego 77Marek , wg Ciebie silnik z niskim poziomem oleju pracuje glosniej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny87 Zgłoś #5 Napisano 9 Lipca 2010 miałem coś podobnego lecz u mnie hałas nasilał się ze wzrostem prędkości, przyczyną były wyząbkowane opony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #6 Napisano 9 Lipca 2010 Chcialbym "uslyszec" wasze opinie, Czy wam sie tez wydaje ,ze jak jest gorecej na zew, to auto jest glosniejsze ? Czy mam sie zabierac za lozyska, czy raczej najpierw za kola ( byly wywazane w marcu)Dzieki! Sprawdź czy nie masz krzywej felgi-takie będą objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #7 Napisano 9 Lipca 2010 hmmm ... no faktycznie ostatnio bylem w lesie i wpie... sie w niezla dziure. Sprobuje to jutro sprawdzic i dam znac:kwiatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #8 Napisano 9 Lipca 2010 W lesie felgi raczej nie skrzywisz. Dziura musi być twarda, jak np w asfalcie. Ja miałem wyząbkowane opony. Najgorzej było pomiedzy 100 a 150 km/h. Powyżej robiło się ciszej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #9 Napisano 9 Lipca 2010 Jeśli jest niski poziom oleju w silniku to silnik będzie głośniej pracował. Z tego co opisujesz chodzi tu o układ jezdny a nie o silnik. Przełóż przednia koła na tył i odwrotnie. Wtedy szybko zweryfikujesz czy to wina np. wyząbkowanych opon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #10 Napisano 9 Lipca 2010 Ojcu w B6 na gwarancji wymienili całą prawą przednią piastę... wyło łożysko... przy przebiegu (o ile pamiętam) 7.000 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk1c Zgłoś #11 Napisano 9 Lipca 2010 Ja również miałem wyzabkowana tylną opone. Większość stawiała na lozyska ale przy zmianie opon wulkanizator zauważył i po ustawieniu zbieznosci jest wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #12 Napisano 10 Lipca 2010 (edytowane) W lesie felgi raczej nie skrzywisz.Dziura musi być twarda, jak np w asfalcie. No wlasnie napisalem w lesie, ale to bylo na parkingu lesnym, dziura asfaltowa, mala ale gleboka. Hej ! Rozwiazanie konkursu. Otoz przyczyna byla niedokladnie dowazone kolo, a raczej brak ciezarkow na jednej z felg. Musialy spasc podczas mycia czy cos. ... Pewnie wina tego co zakladal. Ale coz... wiecej tam nie pojade ... Dzieki kolegi ! Edytowane 10 Lipca 2010 przez turbojajko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach