Skocz do zawartości
rzulu

Lepiej przyspiesza gdy "gaz nie jest w podlodze"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zauwazylem,ze moj pasior przyspiesza lepiej gdy pedla w podlodze nie jest do konca wcisniety. Dzieje sie tak na 3 biegu. Na 1 i na 2 nie ma czegos takiego. Wyglada to tak, ze dalej na 3 biegu pelnego buta. Auto przyspiesza, ale jak lekko odpuszcze gaz to przyspiesza bardziej :zeco

 

Druga sprawa ciezko odpala mi na cieplym silniku na goracym i na zimnym jest ok. Jak jest ponizej 80% to musze dlugo krecic okolo 10s zeby zaskoczyl

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś logować ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rzulu możliwe, że masz coś nie tak z potencjometrem pedału gazu - u mnie np. nie pracował w pełnym zakresie, tylko do 97%, może u Ciebie jest inaczej, czyli otwiera się "poza skalę", czyli np. 105 % i komputer głupieje otrzymując taką informację. Musiałbyś sprawdzić VAG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-pit tak logowalem

Car0s chyba masz racje, jak przegladalem vaga to widzialem TB angle - tylko teraz nie pamietam ile bylo jak wcisnalem pedal do oporu

 

a logi z przyspieszenia sa tutaj 3 bieg pedal w podloge

http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=31932&d=1276506382

 

A jak to przestawic ? W ahl jest linka od pedalu gazu do przepustnicy. Wiec o adaptacjach nie ma co nawet myslec

 

------

Troche namieszalem - ale to dlatego ze bylem w pracy i nie skupilem sie na tm co pisalem :D

 

Oczywiscie tb ange to co innego niz procent otwarcia przepustnicy. U mnie w vagu nie ma takiego parametru CHYBA

Edytowane przez rzulu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymień świeczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swiece moga byc problemem przy odpalaniu czy przy przyspieszaniu ?

Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
swiece moga byc problemem przy odpalaniu czy przy przyspieszaniu ?

Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam

 

Swiece zaplonowe moga byc problemem i przy odpalaniu i przy przyspieszaniu. Jednak gdyby ktoras byla walnieta odczulbys to nawet przy wolnych obrotach - telepaloby silnikiem.

Co do problemow z odpalaniem na cieplym moze byc walniety czujnik temp plynu chlodzacego. Dobrze byloby sprawdzic jakie podaje wskazania na cieplym i na zimnym silniku.

Nie smierdzi benzyna jak go ryrasz na cieplym?

Edytowane przez tmstp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy odpalaniu mogą być problemem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik plynu byl wymieniony. Jest nowy. Nie czulem paliwa gdy nie chcial odpalic.

Czy jezeli mam czujnik plynu zalozony od innego modelu ( zakladam blad w serwisie ) to byly by jakies bledy w vagu ?

 

------------------------

 

Co do odpalania to wczoraj bylo chlodniej i odpalil na cieplym silnku od razu. Pomulilo go troszke na 500 obr ale potem wskoczyl na 850 i bylo ok

Edytowane przez rzulu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czujnik plynu byl wymieniony. Jest nowy. Nie czulem paliwa gdy nie chcial odpalic.

Czy jezeli mam czujnik plynu zalozony od innego modelu ( zakladam blad w serwisie ) to byly by jakies bledy w vagu ?

 

------------------------

 

Co do odpalania to wczoraj bylo chlodniej i odpalil na cieplym silnku od razu. Pomulilo go troszke na 500 obr ale potem wskoczyl na 850 i bylo ok

 

 

Bledu raczej by zadnego nie wywalil ale moze miec inne wskazania, no ale zakladam ze kupiles od swojego modelu np po numerze vin czy nr czesci.

Powinno byc juz ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymień te świeczki i bedziesz miał spokój, świeczki ci już nie domagają, objawia to się brakiem przyśpieszenia na mocnieszym przyciśnięciem pedału gazu, trzeba trochę ująć i dopiero robi się "strzałeczka" do przodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak bylo kiedys w TDI AVB na pełnym pedale słabł a po odpuszczeniu trochę szedł lepiej. U mnie przyczyną był strasznie zasyfiony filtr powietrza. Tak w UK wyglądał Full serwis :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to juz jest jakis trop. Filtry wymienione wszystkie niedawno. Jedynie filtr paliwa rok temu.

Obawiam sie jednak, ze chyba padla mi uszczelka pod glowica :(. Cisnienie bomble w zbiorniczku wyrownawczym. plyn mi wywala zaworkiem bezpieczenstwa no i jeszcze to zdjecie

20100707206.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mam w swoim avf-ie jak depne do konca i leko odpuszcze to idzie lepiej i juz jezdze z tym 3 lata i niewiem co jest,kiedys ktos pisal ze to moze byc przeplywka ale logi sa ok .Jak sprawdzic vag-iem pedal gazu ,moze w tym lezy przyczyna jak kolega wyzej pisal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tak mam w swoim avf-ie jak depne do konca i leko odpuszcze to idzie lepiej i juz jezdze z tym 3 lata i niewiem co jest,kiedys ktos pisal ze to moze byc przeplywka ale logi sa ok .Jak sprawdzic vag-iem pedal gazu ,moze w tym lezy przyczyna jak kolega wyzej pisal.

 

Mam tak samo i tez badalem logi i nie widzialem zeby przeplywka niedomagala - problem lezy gdzies indziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z ta mazia na korku ? To od wilgoci czy co uszczelka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co z ta mazia na korku ? To od wilgoci czy co uszczelka ?

Sprawdz czy nie ubywa płynu ze zbiorniczka wyrównawczego,czy nie przybywa oleju na bagnecie ale z tego co piszesz (ciśnienie wywala ci płyn przez zaworek) ja obstawiam uszczelkę pod głowicą.

Pozdrawiam Magda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie oleju mi nie przybywa ... niedawno wymienialem i bylo troche ponizej polowy tego zakreskowaneg ( przed wymiana oczywiscie sprawdzalem ) ... czyli teroetycznie jest ok. W zbiorniczku wyrownawczym tez jest czysto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałam jeszcze że robi się taka maż na korku przy krótkich przebiegach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kanały odpływowe pod akumulatorem masz drożne? Padało ostatnio u Ciebie mocniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności