Skocz do zawartości
lisu1

błąd podczas autokalibrcji

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Podczas autokalibracji wyskoczyła info ze jest za wysokie ciśnienie robocze gazu 1.78 a mam ustawione 1.58 w parametrach. po wcisnieciu ok kalibracja zakonczyla sie pomyslnie. czemu takie cisnienie duze. reduktor emmmegaz, wtryski valtek 1om, stag300. Temperatura gazu byla 60st. a reduktora 92. czy takie temperatury sa ok. temp powietrza byla wtedy okolo 25st . raczej gorąco. moze ktos pomoze i doradzi.

Edytowane przez lisu1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie reguluje się na reduktorze a nie w programie. Poza tym jeśli to jest Tomasetto Alaska to nie nadaje się do Twojego auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory pomyliłem nazwy . mam reduktor emmegaz . czy to ciśnienie moze byc przyczzyna drgan silnika na wolnych obrotach . reszta chodzi bez zarzutu . mapa tez sie pokrywa i spalanie w normie. w którym miejscu sie to reguluje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śruba na reduktorze służy do regulacji . No przy takim ciśnieniu to valtek raczej działał nie będzie . Zejdź na 1.2 i kalibracja jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wyrzuć Valteki 1 ohm , bo długo nie pochodzą .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A na ile masz dysze rozwiercone,zapewne one sa winowajca takiego ciśnienia.Jaki masz mnoznik początkowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy cisnieniu 1.6 mnoznik jest od 1.2 do 1. a czy w listwie valtek dysze sa przy kolektorze czy w listwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na kolektorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dysze mam na 1.8 mm srednicy. ale wczesniej wszystko było ok.cisnienie 1.2 oraz mnoznik 1.1. tak mysle czy to nie jest wina przepływomierza. poniewaz wydaje mi sie ze gdy go zmienilem to wzrosło spalanie na benzynie. i gdy kalibruje wtryski to sterownik przystosowuje dawke gazu do benzyny. a przy wiekszej dawce benzyny przy normalnym cisnieniu gazu 1.2 dawka gazu jest za mała i dlatego wtedy ustawia sie taki wysoki mnoznik 1.8 a po podniesieniu cisnienia gazu do 1.6 mnoznik jest ok . ale i tak wtedy powyzej 4500 obrotów lub gwałtownym przyspieszeniu chwilowo przełącza sie na gaz . czy taka moja teoria jest możliwa???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności