lisu1 Zgłoś #1 Napisano 1 Lipca 2010 (edytowane) Witam. Podczas autokalibracji wyskoczyła info ze jest za wysokie ciśnienie robocze gazu 1.78 a mam ustawione 1.58 w parametrach. po wcisnieciu ok kalibracja zakonczyla sie pomyslnie. czemu takie cisnienie duze. reduktor emmmegaz, wtryski valtek 1om, stag300. Temperatura gazu byla 60st. a reduktora 92. czy takie temperatury sa ok. temp powietrza byla wtedy okolo 25st . raczej gorąco. moze ktos pomoze i doradzi. Edytowane 1 Lipca 2010 przez lisu1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #2 Napisano 1 Lipca 2010 Ciśnienie reguluje się na reduktorze a nie w programie. Poza tym jeśli to jest Tomasetto Alaska to nie nadaje się do Twojego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisu1 Zgłoś #3 Napisano 1 Lipca 2010 sory pomyliłem nazwy . mam reduktor emmegaz . czy to ciśnienie moze byc przyczzyna drgan silnika na wolnych obrotach . reszta chodzi bez zarzutu . mapa tez sie pokrywa i spalanie w normie. w którym miejscu sie to reguluje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #4 Napisano 1 Lipca 2010 Śruba na reduktorze służy do regulacji . No przy takim ciśnieniu to valtek raczej działał nie będzie . Zejdź na 1.2 i kalibracja jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrocek66 Zgłoś #5 Napisano 1 Lipca 2010 I wyrzuć Valteki 1 ohm , bo długo nie pochodzą . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #6 Napisano 1 Lipca 2010 A na ile masz dysze rozwiercone,zapewne one sa winowajca takiego ciśnienia.Jaki masz mnoznik początkowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisu1 Zgłoś #7 Napisano 7 Lipca 2010 przy cisnieniu 1.6 mnoznik jest od 1.2 do 1. a czy w listwie valtek dysze sa przy kolektorze czy w listwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #8 Napisano 7 Lipca 2010 Na kolektorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisu1 Zgłoś #9 Napisano 7 Lipca 2010 dysze mam na 1.8 mm srednicy. ale wczesniej wszystko było ok.cisnienie 1.2 oraz mnoznik 1.1. tak mysle czy to nie jest wina przepływomierza. poniewaz wydaje mi sie ze gdy go zmienilem to wzrosło spalanie na benzynie. i gdy kalibruje wtryski to sterownik przystosowuje dawke gazu do benzyny. a przy wiekszej dawce benzyny przy normalnym cisnieniu gazu 1.2 dawka gazu jest za mała i dlatego wtedy ustawia sie taki wysoki mnoznik 1.8 a po podniesieniu cisnienia gazu do 1.6 mnoznik jest ok . ale i tak wtedy powyzej 4500 obrotów lub gwałtownym przyspieszeniu chwilowo przełącza sie na gaz . czy taka moja teoria jest możliwa??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach