Skocz do zawartości
undefinedman

Uszkodzony szyberdach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Niestety jestem totalnym amatorem i nie wybacze sobie tego do końca życia. Otóż sam uszkodziłem sobie szyberdach i to w dwóch miejscach.. :(

Rozebrałem szyberdach, bo odkleił się materiał, niestety źle go złożyłem i popękało.

 

Mam pytanie czy ktoś ma te elementy na sprzedaż? Czy muszę jednak kupić cały szyberdach? Mam na oku szyberdach za dobre pieniądze, sprawny lecz bez materiału, więc żeby nakleić materiał znowu będę musiał rozebrać, ma ktoś instrukcję jak to złożyć? Nie chce znowu tego połamać... Jednakże najpierw prosiłbym o pomoc, czy ktoś posiada takie elementy.

26062010057.jpg

26062010055.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest lewa strona? Kupienie samej tej prowadnicy jest bardzo trudne, jak masz tani szyber do kupienia to bierz... Albo kup sobie od razu szklany, bardzo fajnie się taki prezentuje. Jak blaszany, to tą płytę z materiałem bez problemu sobie przełożysz, musisz ją odczepić od blachy i wysunąć do tyłu ramy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam cały szyber dach, ktoś mi może powiedzieć, jak wyciągnąć ten plastik z materiałem?, normalnie mam pociągnąć ? nic się nie urwie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem..

Zakupiłem owy szyberdach, okazało się, że niestety ma wyłamany dzyndzelek, na którym trzyma się łapka koloru srebrnego. Z kolei w mojej szynie pęknięta jest łapa która chodzi w rynience, szyberdach jeździ poprawnie otwierając się, lecz podczas powrotu, lewa strona się rozkłada(uchyla) zamiast jechać z powrotem do przodu zamykając się. Jest to spowodowane tym, ze łapa srebrna odstaje o 2 mm za dużo od powierzchni, czy mam już passata wywalić na złom, czy co mam zrobić.....

SZYNY_RESIZED.jpg

UCHYLENIE LEWEJ STRONY_RESIZED.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi