Tomasz Zgłoś #1 Napisano 17 Czerwca 2010 Po tym, jak do sieci wyciekły pierwsze zdjęcia, niemiecki producent oficjalnie zaprezentował nową generację Volkswagena Jetta. Wygląd nowej Jetty jest bardziej dostojny i elegancki, niż obecnego modelu. Pas przedni samochodu jest niemal identyczny jak w pozostałych nowych pojazdach koncernu, przez co w lusterku wstecznym trudno go będzie odróżnić. Tył z kolei kształtem świateł nawiązuje do Audi A4. W Europie nowa Jetta dostępna będzie z wyborem sześciu turbodoładowanych jednostek napędowych. Silniki benzynowe reprezentowane będą przez nowy motor 1,2 TSI o mocy 105 KM, 1,4-litrowe TSI o mocy 122 lub 160 KM oraz topowe 2-litrowe TSI generujące 200 KM mocy. Jednostki wysokoprężne z technologią common rail to z kolei 105-konne TDI o pojemności 1,6 litra oraz 140-konne 2,0 TDI. Wszystkie silniki, z wyjątkiem najmniejszego 1,2 TSI, dostępne będą z dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG. Seryjnie montowana będzie skrzynia manualna. Volkswagen ogłosił, że w Stanach Zjednoczonych nowa Jetta pojawi się w październiku, a ceny rozpoczną się od poziomu 16 tys. dolarów (ok. 13 tys. euro). Data rozpoczęcia sprzedaży w Europie oraz ceny podane zostaną w późniejszym terminie. http://moto.onet.pl/174404,6949528,1,zdjecie.html?node=27 Śliczności Taki mały agresorek, świetna linia T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 17 Czerwca 2010 No całkiem, całkiem Podoba mi sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2010 Bryła świetna, przód za klasyczny, wnętrze trochę jak w golfie 5 (te zegary...) ale to wersja na rynek amerykański, tam za dużo nie wymagają, na Europe, będzie pewnie lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koucz Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2010 To będzie dylemat b6 czy Jetta. Tyl mi sie bardzo podoba, niestety przód taki jakiś średni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2010 niezła futura plus tego taki że poprzednia wersja będzie tańsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #6 Napisano 23 Czerwca 2010 Z tyłu jakbym patrzył na A4-kę nową . Osobiście nie podobają mi się ten nowy trend w VW z takimi światłami podłóżnymi ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #7 Napisano 24 Czerwca 2010 cena zaczyna sie od 13 tys. Euro ale coś tanio..cala pewnie będzie z plastiku jak reszta zeszrociowalych nowych aut:/ te nowe auta nigdy nie przezyją(przejadą) tyle co te z 80,90 lat.. ale Jetta zbyt podobna do Audi A4 nowej.. u mnie taką a4 proboszcz sobie jeździ.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #8 Napisano 25 Czerwca 2010 te nowe auta nigdy nie przezyją(przejadą) tyle co te z 80,90 lat.. I z tego powodu lepiej kupić 20letniego Passata? Bez obrazy, ale jak kupuje nowe auto to jeżdżę nim do 6lat , więcej rzadko kto jeździ. A jeżeli kogoś stać , ew. bierze w Leasing 3-4lata i następny samochód. ale Jetta zbyt podobna do Audi A4 nowej.. Nie wiem czy to minus. Lepiej do nowej niż skopiowanie EXEO ze starej A4-ki. u mnie taką a4 proboszcz sobie jeździ.. Kto bogatemu zabroni ? Buahaha cala pewnie będzie z plastiku jak reszta zeszrociowalych nowych aut:/ Na prawdę pozostawię to bez komentarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Zgłoś #9 Napisano 25 Czerwca 2010 I z tego powodu lepiej kupić 20letniego Passata? A kolega się tak nie unosi nie każdego stać na nowe autko W zupełności zgadzam się z kolegą te nowe auta nigdy nie przezyją(przejadą) tyle co te z 80,90 lat.. Zdecydowanie pasek z lat 90tych będzie trwalszy i tańszy w eksploatacji niż nowe B6 Tom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #10 Napisano 25 Czerwca 2010 tańszy w eksploatacji niż nowe B6 Oczywiście , bo części do takiego znajdziesz na każdym złomie ,a do B6 nie . A kolega się tak nie unosi nie każdego stać na nowe autko Nie mówię tutaj o kwestiach stać czy nie stać, tylko o herezjach jakie tutaj się wypisuję. Oczywiście moje 20letnie lepsze od nowego z przebiegiem 20km, bo przecież będzie się sypać za 10lat :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #11 Napisano 25 Czerwca 2010 Przemku coś się czepił mnie, mnie nie stać na nowe:P każdy ma swoją wartość złotówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Zgłoś #12 Napisano 25 Czerwca 2010 Oczywiście , bo części do takiego znajdziesz na każdym złomie ,a do B6 nie . Nie tylko z tego powodu Nie mówię tutaj o kwestiach stać czy nie stać, tylko o herezjach jakie tutaj się wypisuję. Ale jakie herezje? Przecież Michał nie napisał, że moje 20letnie lepsze od nowego z przebiegiem 20km Tylko... nowe auta nigdy nie przezyją(przejadą) tyle co te z 80,90 lat.. Czytamy ze zrozumieniem T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #13 Napisano 25 Czerwca 2010 Przemku coś się czepił mnie, mnie nie stać na nowe Nie chodzi mi o to drogi Michale. Ale jeszcze powiesz ,że wolałbyś np. swoją b3 niż b6 Cytat:Napisał mickusio Zobacz post nowe auta nigdy nie przezyją(przejadą) tyle co te z 80,90 lat.. Czytamy ze zrozumieniem Ale napisał to z jakim zamiarem? No proszę Cię. Skąd on to wie ,że nie przejadą?! Za dwadzieścia lat może tak powiedzieć , jeżeli B6 dawno już będzie na złomie bo VW będzie produkować B10 ! KONIEC OT ! Żeby nie było ,że spam, ładna ta nowa Jetta! EDIT a właśnie może tak twierdzi bo przebiegi B3 nie są o wiele większe (te z allegro oczywiście :)D ) od b6-stek z 2005 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biszkopt Zgłoś #14 Napisano 25 Czerwca 2010 światła z golfa 6, nowej polówki, nowego turka, scirocco nie rzucają na kolana, mnie przynajmniej... się im zebrało na ciemne klosze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #15 Napisano 25 Czerwca 2010 Napisał RojasekNie chodzi mi o to drogi Michale. Ale jeszcze powiesz ,że wolałbyś np. swoją b3 niż b6 no pewnie ze b6 ale z cenami eksploatacyjnymi porównywalnymi do b3 a i poprosze 2.0 TSI ;] szczerze to najlepiej z tych nowych aut to mi sie podoba scirocco ;] konkret Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 25 Czerwca 2010 Przód volkswagen - tył Audi :fajny Patrzę, że większość koncernów robi tą samą fuszerkę. Mniejsze auta stylizują na wzór większych. Co prawda - gdybym miał wybierać pomiędzy B6 i nową Jettą - wybrałbym to drugie, bo jest ciekawszy design Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fistaszek Zgłoś #17 Napisano 25 Czerwca 2010 Tyłeczek ma piękny, ale nie jestem przekonany do tego przodu - chyba jest zbyt prosty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #18 Napisano 26 Czerwca 2010 Niestety w VW wszystko przechodzi z Polo... Będzie Polo sedan większe Polo sedan (Jetta) Duże Polo sedan (Passat) Może Jetta Coupe uratuje jakoś sytuacje, z conceptów na to wygląda Polo sedan: http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=3127 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #19 Napisano 27 Czerwca 2010 mi te nowe przody bardzo się podobają u vw. faktem jest, że wszystko jest robione pod jedno kopyto, zresztą widać to na przykładzie audi dla laika cieżko wybadać czy mamy do czynienia z A4 czy A6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leonisko Zgłoś #20 Napisano 30 Czerwca 2010 ale nie jestem przekonany do tego przodu Troszkę taki od siekiery. Mnie się nawet podoba, ale tak wybiorę B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach