mjuka Zgłoś #1 Napisano 5 Czerwca 2010 (edytowane) Panowie bardzo proszę o sprawdzenie mojej pracy logi robilem pierwszy raz więc jak czegos brakuje to prosze o info czego i jak to zrobić - problem, wydaje mi się, że jest slabszy - dymi na czarno przy niskich obrotach na 3,4,5 biegu przy pedale podłogę, dymi na czarno jak go mocno przegazuje 003, 011 http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_14399.html 004, 008 http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_14400.html 007, 018 http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_14401.html Logs.rar Edytowane 7 Czerwca 2010 przez mjuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #2 Napisano 7 Czerwca 2010 nic niepokojącego nie widać w kwestii doładowanie / przepływomierz - minimalne przepładowanie, przpływka działa jak powinna. Może jakiś TDI spec podejmie temat dalej? Filtr powietrza wymieniony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaczek Zgłoś #3 Napisano 7 Czerwca 2010 Wg mnie coś nie tak w grupie 008, wyglada to na jakiegoś power boxa. Niestety nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #4 Napisano 7 Czerwca 2010 badzo dziekuje za odpowiedz Filtr powietrza wymieniony? jakies 4 tys temu Wg mnie coś nie tak w grupie 008, wyglada to na jakiegoś power boxa co to power box, jezeli chodzi o podkrecenie troszke silnika to wgrali mi nowy soft jak go przywiozlem kurcze, powiedzcie co jeszcze sprawdzac jezeli chodzi o sprawdzenie dla czego tak piekielnie zaczyna dymić. dzis przyjzalem sie i najbardziej dymi jak pedał w podłogę n V biegu i obroty tak okolo 1200- 1300, znika jak sie go rozkolysa tak do 1,5tys-1,7 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #5 Napisano 7 Czerwca 2010 (edytowane) pedał w podłogę n V biegu i obroty tak okolo 1200- 1300, znika jak sie go rozkolysa tak do 1,5tys-1,7 tys Stary jak tak dalej będziesz jeździł to pożegnaj się z dwumasą, sprzęgłem, a jeszcze troche i korbowód wypluje bokiem ! Chłopie opanuj się, gdzie z 1300 obrotów dawać pedałw podłoge i to na 5tym biegu ?! Nie czujesz jak jemu jest cięzko ?! Dym znika przy 1.7tyś obr bo turbo osiąga wymagane ciśnienie i stosunek paliwo-powietrze jest oki, więc dym znika. Prosze Cię, nie dawaj mu tak z dołu (ja boleje jak musze dać z 1.8tyś obr, bo nie ma czasu na redukcje, a Ty mu dajesz jeszcze nizej ehh). Powinieneś dbać o autko, zwłaszcza dlatego, że jest zrobiony chip, nawet całkiem to wygląda fajnie , auto ciągnie pewnie jak głupie do 4.2tyś obr (bo dopiero od tego momentu dawka zaczyna lekko spadać). Z tych logów wynika, że jakieś 160-165hp powinien osiągać ten motor Dlatego tym bardziej powinieneś o niego dbać i jeszcze raz Cię przestrzegam - nie dawaj z dołu ! Chyba, że jest to 1,2bieg to jeszcze w miare mozesz od 1.5tyś dać w deche, ale nie na 4-5biegu ! Przynajmniej 2-2.2tyś obr i dopiero możesz ciskać. Dawka jest max już od 1.8tyś obr, takze dwumas i sprzęgło nie ma lekkiego żywota... Acha - możesz juz wymienić termostat bo trzyma już tylko 85stopni Pozdrawiam Edytowane 7 Czerwca 2010 przez Daron Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #6 Napisano 8 Czerwca 2010 Chłopie opanuj się, gdzie z 1300 obrotów dawać pedałw podłoge to nie moj styl jazdy, próbowałem określić kiedy najwiecej dymi, i robilem różne zabiegi żeby sprawdzić. dzisiaj jak jechalem do pracy zauwazylem jeszcze jeden moment, jade na 4 lub 5 około 2,4 tys obr, hamowanie silnikiem do np 2,2 tyś i pedał mocno w podloge i tez na chwilke zakopci (bardzo, bo widze w lusterku wstecznym w dzień) bradzo mnie to denerwuje i chcialbym znac powód i go przede wszystkim usunąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemik Zgłoś #7 Napisano 8 Czerwca 2010 chips jest... mocny ale nie najmocniejszy... ogolnie w logach OK... Termostat sie konczy ale to juz wiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #8 Napisano 8 Czerwca 2010 bradzo mnie to denerwuje i chcialbym znac powód i go przede wszystkim usunąć No to Ci powiem, że dając pedał w podłogę praktycznie z każdych obrotów, kiedy turbina nie robi ciśnienia (a jak hamujesz silnikiem to masz max 0.2-0.3bara) to żeby wkręcić się na 1.5bara trzeba jej jakieś 1-1.5sekundy, więc na początku zobaczysz ten dym, a później on zniknie. To normalne, a co do usunięcia takiego kopcenia, ciężka sprawa, trzeba by z dawką jechać w dół jedynie wtedy jest to możliwe. Krótko mówiąc - samemu nic z tym nie zrobisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #9 Napisano 8 Czerwca 2010 (edytowane) znaczy rozwiałeś moje wątpliwości że coś puknę, czy klupnę i będzie poprawa Dzięki Jak zdiagnozowac kondycję pompeczek za pomoca Vaga Edytowane 8 Czerwca 2010 przez mjuka dodatkowe pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #10 Napisano 17 Czerwca 2010 (edytowane) Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15136.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15137.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15138.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15139.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15140.html Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15141.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15142.html rozszerzyłem troszkę logi o statyczne Czy wszystko ok z EGR?? Edytowane 17 Czerwca 2010 przez mjuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #11 Napisano 17 Czerwca 2010 EGR wygląda oki. Tylko ten termostat to już wymień, bo 77 stopni to jest tragicznie mało już. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #12 Napisano 18 Czerwca 2010 Tylko ten termostat to już wymień kupilem wehlera jutro wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #13 Napisano 20 Czerwca 2010 ja jeszcze skupiłbym sie na rozrzadzie... troche dziwne te skoki z duzego minusa na plus 0,6. (jak juz to np. od -0,6 do -2,6 - przy pedale w podlodze) Cos moze byc nie tak z napinaczem? Kiedy rorzad wymieniales? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #14 Napisano 21 Czerwca 2010 równo rok temu jakies 25kkm ---------- Post added at 08:51 ---------- Previous post was at 08:50 ---------- wszystko na oryginalnym sprzecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjuka Zgłoś #15 Napisano 19 Lipca 2010 termostat to już wymień, Daron- wymieniłem termostat i nic sie nie poprawilo, wymieniłem filtr paliwa sie uspokoiło, znaczy piernie troszkę, ale akceptowalne i autko zbiera sie znów od min obrotów, nie ma tego efektu, że ja mu w gaz a on przygasa, zobacze jeszcze po spalaniu czy sie coś zmniejszylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zinekkk Zgłoś #16 Napisano 25 Lipca 2010 nie za duze dawki z dołu ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #17 Napisano 27 Lipca 2010 proponuje wrocic do serii i zrobic porzadny soft ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach