Skocz do zawartości
mjuka

proszę o analizę logów AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie bardzo proszę o sprawdzenie mojej pracy

logi robilem pierwszy raz więc jak czegos brakuje to prosze o info czego i jak to zrobić

- problem, wydaje mi się, że jest slabszy

- dymi na czarno przy niskich obrotach na 3,4,5 biegu przy pedale podłogę, dymi na czarno jak go mocno przegazuje

 

 

003, 011 http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_14399.html

004, 008 http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_14400.html

007, 018 http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_14401.html

Logs.rar

Edytowane przez mjuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic niepokojącego nie widać w kwestii doładowanie / przepływomierz - minimalne przepładowanie, przpływka działa jak powinna.

 

Może jakiś TDI spec podejmie temat dalej?

 

Filtr powietrza wymieniony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie coś nie tak w grupie 008, wyglada to na jakiegoś power boxa.

Niestety nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

badzo dziekuje za odpowiedz

Filtr powietrza wymieniony?

jakies 4 tys temu

Wg mnie coś nie tak w grupie 008, wyglada to na jakiegoś power boxa

co to power box, jezeli chodzi o podkrecenie troszke silnika to wgrali mi nowy soft jak go przywiozlem

 

 

kurcze, powiedzcie co jeszcze sprawdzac jezeli chodzi o sprawdzenie dla czego tak piekielnie zaczyna dymić. dzis przyjzalem sie i najbardziej dymi jak pedał w podłogę n V biegu i obroty tak okolo 1200- 1300, znika jak sie go rozkolysa tak do 1,5tys-1,7 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pedał w podłogę n V biegu i obroty tak okolo 1200- 1300, znika jak sie go rozkolysa tak do 1,5tys-1,7 tys

 

Stary jak tak dalej będziesz jeździł to pożegnaj się z dwumasą, sprzęgłem, a jeszcze troche i korbowód wypluje bokiem ! Chłopie opanuj się, gdzie z 1300 obrotów dawać pedałw podłoge i to na 5tym biegu ?! Nie czujesz jak jemu jest cięzko ?! Dym znika przy 1.7tyś obr bo turbo osiąga wymagane ciśnienie i stosunek paliwo-powietrze jest oki, więc dym znika. Prosze Cię, nie dawaj mu tak z dołu (ja boleje jak musze dać z 1.8tyś obr, bo nie ma czasu na redukcje, a Ty mu dajesz jeszcze nizej ehh).

 

Powinieneś dbać o autko, zwłaszcza dlatego, że jest zrobiony chip, nawet całkiem to wygląda fajnie , auto ciągnie pewnie jak głupie do 4.2tyś obr (bo dopiero od tego momentu dawka zaczyna lekko spadać). Z tych logów wynika, że jakieś 160-165hp powinien osiągać ten motor ;) Dlatego tym bardziej powinieneś o niego dbać i jeszcze raz Cię przestrzegam - nie dawaj z dołu ! Chyba, że jest to 1,2bieg to jeszcze w miare mozesz od 1.5tyś dać w deche, ale nie na 4-5biegu ! Przynajmniej 2-2.2tyś obr i dopiero możesz ciskać.

 

Dawka jest max już od 1.8tyś obr, takze dwumas i sprzęgło nie ma lekkiego żywota...

 

Acha - możesz juz wymienić termostat bo trzyma już tylko 85stopni :P

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Daron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chłopie opanuj się, gdzie z 1300 obrotów dawać pedałw podłoge

to nie moj styl jazdy, próbowałem określić kiedy najwiecej dymi, i robilem różne zabiegi żeby sprawdzić.

dzisiaj jak jechalem do pracy zauwazylem jeszcze jeden moment, jade na 4 lub 5 około 2,4 tys obr, hamowanie silnikiem do np 2,2 tyś i pedał mocno w podloge i tez na chwilke zakopci (bardzo, bo widze w lusterku wstecznym w dzień)

 

bradzo mnie to denerwuje i chcialbym znac powód i go przede wszystkim usunąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chips jest... mocny ale nie najmocniejszy... ogolnie w logach OK...

Termostat sie konczy ale to juz wiesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bradzo mnie to denerwuje i chcialbym znac powód i go przede wszystkim usunąć

 

No to Ci powiem, że dając pedał w podłogę praktycznie z każdych obrotów, kiedy turbina nie robi ciśnienia (a jak hamujesz silnikiem to masz max 0.2-0.3bara) to żeby wkręcić się na 1.5bara trzeba jej jakieś 1-1.5sekundy, więc na początku zobaczysz ten dym, a później on zniknie. To normalne, a co do usunięcia takiego kopcenia, ciężka sprawa, trzeba by z dawką jechać w dół jedynie wtedy jest to możliwe.

 

Krótko mówiąc - samemu nic z tym nie zrobisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znaczy rozwiałeś moje wątpliwości że coś puknę, czy klupnę i będzie poprawa :(

Dzięki :)

 

Jak zdiagnozowac kondycję pompeczek za pomoca Vaga

Edytowane przez mjuka
dodatkowe pytanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15136.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15137.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15138.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15139.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15140.html

Grupy: 003,003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15141.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mjuka_15142.html

rozszerzyłem troszkę logi o statyczne

 

Czy wszystko ok z EGR??

Edytowane przez mjuka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR wygląda oki. Tylko ten termostat to już wymień, bo 77 stopni to jest tragicznie mało już.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko ten termostat to już wymień

kupilem wehlera jutro wymiana :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze skupiłbym sie na rozrzadzie... troche dziwne te skoki z duzego minusa na plus 0,6. (jak juz to np. od -0,6 do -2,6 - przy pedale w podlodze) Cos moze byc nie tak z napinaczem? Kiedy rorzad wymieniales?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

równo rok temu jakies 25kkm

 

---------- Post added at 08:51 ---------- Previous post was at 08:50 ----------

 

wszystko na oryginalnym sprzecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
termostat to już wymień,

Daron- wymieniłem termostat i nic sie nie poprawilo, wymieniłem filtr paliwa sie uspokoiło, znaczy piernie troszkę, ale akceptowalne i autko zbiera sie znów od min obrotów, nie ma tego efektu, że ja mu w gaz a on przygasa,

zobacze jeszcze po spalaniu czy sie coś zmniejszylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie za duze dawki z dołu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuje wrocic do serii i zrobic porzadny soft ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności