-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zaczek
- Urodziny 13.06.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Zbigniew
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrocław
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1994
-
Niby w grupie 008 do 2500obr przepływka tnie dawkę, ale jest to wg. mnie spowodowane jest to późno wstającym turbem. Ja obstawiam na kata, oczywiście jak jest możliwość można podmienić z kimś przepływkę, ale nie wydaje mi się żeby to ona była winna.
-
Sharan 1.9 AFN brak mocy i gaśnie po czym nie odpala.
zaczek odpowiedział lukpc1 → na temat → Analizy logów
Wg. mnie w logach wszystko jest ok, zrób jeszcze loga 013. Takie objawy mogą wskazywać na padającą pompę, lub brak kompresji w silniku, na wszelki wypadek sprawdź układ paliwowy, czy nie zapchał się np filtr? Piszesz, że gaśnie przy 70C a w logach miał 82 i dalej jechał, opisz dokładnie co się dzieje czy zanim się rozgrzeje ma moc? czy kopci?, czy podczas logowania był słaby? -
Zrób poprawne logi, zgodnie z instrukcją.
-
Możesz zalogować jeszcze 003 i 011 BS, ale najpierw sprawdź podciśnienia, zobacz czy podczas logowania 011BS sztanga będzie się poruszała.
-
Turbo bardzo późno wstaje, natomiast później trochę przeładowuje. Ja bym zaczął bym od sprawdzenia podciśnień. Może zapchany katalizator?
-
Widać również niezgodności w logu dynamicznym 008, ale najprawdopodobniej jest to spowodowane nie wciśniętym do końca pedałem gazu. Lub jeśli był wciśnięty do końca to potencjometr do kosza.
-
Witam, dostałem od znajomego takie oto logi z Leona 1,9tdi, twierdzi, że to AFN ale patrząc po zadanym ciśnieniu doładowania wygląda mi to bardziej na AVF. Wiem, że logi są nie do końca dobrze zrobione ale nie ja je robiłem, więc proszę na mnie nie krzyczeć. Błędów brak. Mam watpliwości co do wskazań przepływomierza (nie za wysokie?) Auto jest ponoć trochę słabe. Log (0 - 003) Log (1 - 010) Log (2 - 011)
-
Wg mnie coś nie tak w grupie 008, wyglada to na jakiegoś power boxa. Niestety nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć.
-
Jak koledzy wcześniej pisali masz przestawiony kąt wtrysku. Czy mógł się sam przestawić? Mógł, zdarza się. Wchodząc teraz w BS nie słyszysz zmian bo zmieniony kąt wtrysku zmienia się w innym zakresie. Pierwsza przyczyna jaką widać to kąt. Jak ustawisz tak jak ma być i dalej będzie źle to będziemy szukać dalej.
-
Tak, to ewidentnie może być czujnik temperatury czy może on mieć wpływ na głośna prace? Tak może głośniej pracować i więcej palić bo ropa leje się wiadrami. Czy auto chodzi głośno cały czas czy tylko jak się zagrzeje?