Skocz do zawartości
bobasspr

Gdzie powinien być mieszalnik w 2E

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie w którym miejscu powinien być zamontowany mieszalnik LPG??

Tylko proszę nie piszcie "na rurze dolotowej", chodzi mi o to czy za, czy przed przepływką, czy w środku rury, czy przy samej przpsutnicy, czy pozatykać dome itp... Dzięki wielkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co, montujesz samodzielnie instalację LPG? :P

Masz tu fotkę jak to u mnie wygląda.

1b10084b02330cea.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja ma 1.8 PF i mialem tak samo jak Danielloooo wyzej:D

 

prawidłowo mieszalnik powinnien być za przepływką, aby zasadowosc gazu nie wpływała na prace przepływomierza, czyli nie rdzewiał, nie przyczyniał sie do jego błednej pracy, bo kalpka mierzy objetosciowy przepływ powietrza a nie mieszanke gazowo-powietrzną, teraz mam mieszalnik(blosa) za przepływomierzem termicznym, zero strzałow lepsze wkrecanie sie w obroty ==== nigdy nie bede narzekał na gazownie:D

 

co do teori LPG jak wynika z badań:

 

bieg jałowy : jak najdalej kolektora

odcikna: jak najblizej kolektora

 

i tak w sumie pracuje blos i mam go po środku:D

 

jak chcesz foto tompisz na PW bo na codzien na forum nie jestem

 

pozdraVWiam Buki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam gazior zamontowany dokładnie tak samo jak na pierwszym zdjęciu czyli przed przepływką, chciałbym natomiast go umieścić jak najbliżej przepustnicy.

Jakie za a jakie przeciw takiemu rozwiązaniu??

Na chwilę obecną nie chce kombinować z blosem bo jest dość drogi a za niedługo będe przymierzał się przy przerobieniu mojego LPG na sekwencje. Proszę o odp. na moje pytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie za a jakie przeciw takiemu rozwiązaniu??

Za takim rozwiązaniem.....będziesz pierwszy bo wielu próbowało i poległo...

Przeciw...dobranie odpowiedniego miksera (...) , nic nie zyskasz na takim rozwiązaniu...

Niestety te silniki tak mają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm.. ja mam zamontowany wąż na obejmie dorobionej tuż przy przepustnicy (tylko trzeba było 'przedłużyć' niektóre inne węże z powodu przesunięcia). Efekt? KONIEC ZE STRZAŁAMI W PRZEPŁYWKĘ.. Ale... Na gazie gaśnie, bo go zalewa, coś jakby za wolno dostaje powietrze. Ja mam zrobiony kompromis raczej gazowy. Wyrzucona klapa z przepływki, zamiast płytki wstawiony opornik podający wartości otwartej przepływki do połowy. Efekt finalny? na benzynie ma problemy z obrotami, przepala straszliwe ilości. na gazie? nigdy nie było lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wklej fotkę jak to wygląda u Ciebie ale to jednak prowizorka-auto musi być sprawne na obu paliwach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam zamontowany wąż na obejmie dorobionej

Ma to coś wspólnego z mikserem?

Efekt? KONIEC ZE STRZAŁAMI W PRZEPŁYWKĘ

....a wystarczy tylko przyspieszyć zapłon w 2E....

Wyrzucona klapa z przepływki

Tego to już nie rozumiem...

nigdy nie było lepiej

......no cóż , na gazie okey a na benzynie silnik świruje.

zamiast płytki wstawiony opornik podający wartości otwartej przepływk

Sterownik potrzebuje informacje z przepływki w postaci napięcia a nie oporności , oporności są brane z czujnika temp. powietrza zasysanego który akurat jest też w przepływce...

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, to jest mixer. a co jeśli przestawianie zapłonu nie pomogło? ja walczyłem z gazem ponad rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co jeśli przestawianie zapłonu nie pomogło? ja walczyłem z gazem ponad rok

Też się pożegnałem z jedna przepływką , u mnie jeszcze na wybuchy miał wpływ puszczający regulator ciśnienia paliwa.

Od ponad roku zdarzyły mi się może ze trzy strzały (zbyt szybko przełączam na gaz), ale są na tyle delikatne że tylko gumka na klape wywala, wcześniej też węże od odmy i zaworu krokowego wywalało no i w końcu rozerwało przepływomierz.

Niesprawny potencjometr przepustnicy też może mieć wpływ na wybuchy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn tak panowie, napewno Będe zakładał sekwencje do tego silnika, Wiem że wtryski idą x4 a nie sekwencyjnie w tym silniku (tak jak m.in w Ke-Jet) natomiast jeżdzę i na gazie i na benzynie więc przerobienie silnika żeby chodził tylko na LPG nie wchodzi w grę, chcę zrobić tak żeby "idealnie" chodził na benzynie i na gazie.

 

Sekwencyjny gaz ma to do siebie że nie ma "po drodze" w zasadzie niczego, ani przepływki, ani rury dolotowej ani też przepustnicy. Mam Paska w automacie i zależy mi najbardziej na NIEZAWODNOŚCI. to o co pytam w pierwszym poście ma tylko pomóc "przetrwać" mi okres do momenty w którym nie założe sekwencji.

 

Obecnie jest ok na gazie i na benzynie, ale napewno pojeżdzę tak jeszcze z pół roku i nie chciał bym wymieniać przepływki. Ale skoro piszecie że tak jak ja mam jest prawidłowo to ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Efekt finalny? na benzynie ma problemy z obrotami, przepala straszliwe ilości. na gazie? nigdy nie było lepiej

I przejdziesz przegląd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przechodze normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przechodze normalnie.

 

Wnioskuję że to nie jest pełny przegląd, a już na pewno nie badają składu spalin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lebow, popraw posta, bo ja nie pisałem o końcu strzałach w przepływkę

Poprawiałem...

...bladego pojęcia nie mam czemu się tak zacytowało....

przechodze normalnie.

Pokuszę sie o dygresję (bez urazy) ,oddawajcie samochody do przeglądu....no chyba że macie w dowodach osobistych miejsce na pieczątkę Stacji Diagnostycznej...;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robi się niepotrzebny OT. teoretycznie mnie jako klienta nie powinno obchodzić które badania wykonają, których nie. Jadę do okręgowej stacji kontroli pojazdów, robią mi badania, biją pieczątkę, nie mają zastrzeżeń, wyjeżdżam. proste. Do kwestii umiejscowienia parownika ma to niewiele w efekcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności