zlin142 Zgłoś #1 Napisano 1 Czerwca 2010 Mój passat 2006 r. DSG, 140 KM z przebiegiem 150 tys. i filtrem DPF. W/g danych fabrycznych silnik BMP ma mieć te 140 KM i 320 momentu . Byłem przeświadczony ,że silniki TDI Volkswagena dają trochę więcej mocy i momentu. I tak sobie sobie w tej błogiej świadomości jeździłem, aż udałem się na hamownię. I tam bach 128 KM i 302 Nm. Żaden z silników tdi z DSG i DPF , które były badane na tej hamowni , a było ich kilkanście nie miał mocy ,ani momentu fabrycznego. Też 170 konne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #2 Napisano 1 Czerwca 2010 (edytowane) Zależy też jak hamowanie skalibrowana. Proponuje udać sie raz jeszcze ale na inną. Edytowane 1 Czerwca 2010 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #3 Napisano 1 Czerwca 2010 (edytowane) Podobno lepsze paliwo te uszlachetnione v-power ,zabiera zamiast dodawać koników ,ja je leje i chyba zmienię na zwykłego diesla Na hamowni nie byłem ciekawe ile ma mój samochód ,też mam dsg i dpf i niby fabryczne 140 ps Gdzieś czytałem ,że każdy silnik jest inny,nawet te z tą samą pojemnością i wahania dochodzą nawet do 10 % mocy Edytowane 1 Czerwca 2010 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #4 Napisano 1 Czerwca 2010 A hamownia hamowni nie równa, zatem panowie, żeby mieć obraz trzeba się przejechać po kilku zapewne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #5 Napisano 1 Czerwca 2010 (edytowane) o tu na stronie dynosoft W związku z tym nie podajemy teoretycznych przyrostów mocy, ponieważ każdy silnik dostrajany jest indywidualnie i nawet dwie teoretycznie identyczne jednostki napędowe mogą różnić się parametrami nawet o 10%. Edytowane 1 Czerwca 2010 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlin142 Zgłoś #6 Napisano 1 Czerwca 2010 Razem ze mną na tej hamowni był passat 140 KM z 2005 roku TDI 6 biegowy bez DPF , przebieg 180 tys. i wychodzi mu fabrycznie 148 KM i 332 momentu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #7 Napisano 1 Czerwca 2010 Czyli spece z dynosft dobrze prawią 10 % w jedną albo w drugą stronę mam nadzieję że w moim jest do przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #8 Napisano 1 Czerwca 2010 Podobno lepsze paliwo te uszlachetnione v-power ,zabiera zamiast dodawać koników ,ja je leje i chyba zmienię na zwykłego diesla Ja też leję v-powera lub od biedy vervę. Zauważyłem jednak, że przy zwykłym ON DPF dużo szybciej się zapycha. A jak się zapycha to dużo więcej koników "idzie spać" . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlin142 Zgłoś #9 Napisano 1 Czerwca 2010 Podobno te filtry DPF zabierają sporo koni . Rzeczywiście jak mi pokazywali ten filtr rozebrany , to aż dziw, ż e spaliny tam się przeciskają . No cóż ekologia. Ale jak jadę za starą ciężarówą...... Może połączenie DSG i DPF to taka mieszanka fabrycznie zestrojona poniżej mocy katalogowej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #10 Napisano 1 Czerwca 2010 Może w niedługim czasie ,będę podnosił moc mojego Passka to napiszę ile miał w serii jak mi wyhamują auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlin142 Zgłoś #11 Napisano 1 Czerwca 2010 Ja właśnie po to byłem z kumplem 2 autami na tej hamowni . Po badaniu fabryki ręce mi opadły,że to u mnie taka fabryczna kicha . U niego super 148 KM i momentu też jak pisałem . Potem wyszło 172 KM i 402 Nm. W moim z trudem wyszło 155 KM i 372 Nm. Zalecają wywalić ten DPF i soft wgrać to będzie lepiej . Ale i tak różnica w jeździe niesamowita. Męczyłem się prawie 2 lata w nieświadomości ,że mam 140 , a może nawet trochę więcej i że tak fajnie się zbiera z tą skrzynią . A było niecałe 128KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogeros Zgłoś #12 Napisano 1 Czerwca 2010 Czyli spece z dynosft dobrze prawią 10 % w jedną albo w drugą stronęmam nadzieję że w moim jest do przodu co prawda mam paska B5 131KM ale na hamowni w Dyno wyszło mi że moja seria miała aż 146 koni, przebieg 200 kkm i rocznik 2003. Zatem nawet troche ponad 10% więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonito Zgłoś #13 Napisano 2 Czerwca 2010 Z tą mocą istotnie różnie bywa: nie tylko różni się pomiędzy konkretnymi silnikami, ale producenci mogą ją zmieniać w czasie. Na samym początku sprzedaży silników 2.0 170 KM PD kierowcy skarżyli się na dużą turbo-dziurę. Serwisy aktualizowały oprogramowanie silnika - turbodziura znikała, ale podobno razem z nią także kilkanaście koni. Hamownia jest dobrym testem, tym bardziej że można w razie czego przy okazji dodać sobie nieco mocy i momentu... bonito Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #14 Napisano 2 Czerwca 2010 Proponuję popatrzeć na dane zawarte na tej stronie: http://www.rri.se/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach