banan_47 Zgłoś #1 Napisano 1 Czerwca 2010 Siemanko chłopaki, mam do was takie pytanko. Mam pasiora 1,8 na monowtrysku i to jest troszke za mało, myślałem zeby kupić całego passata vr6 i zrobić podkładke, ale zastanawiam się czy nie puści mnie z torbami, myślałem też o 1,8 g60 którą opcje byście polecali ? czekam na odpowiedzi, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pomidor Zgłoś #2 Napisano 24 Września 2010 Vr'a to bardzo fajne wyjscie, jednak musisz liczyc sie z tym, ze ten silnik pali ciut wiecej, no i czesci silnikowe sa drozsze. Na dzien dobry zapewne bedziesz mial do wymiany rozrzad, ok 1300zl w salonie komplet + wymiana. ta czesc polecam kupowac w aso. druga sprawa to znalezienie dawcy, najlepiej passat b3/b4, odpusc sobie golfy bo tam te silniki przewaznie sa zarzniete. do tego trzebaby zmienic hebelki i wiele innych podzespolow. Takze jezeli chcesz to zorbic kup sobie cale auto w vr6 i przekladaj. Jezlei chodzi o G60 to na 90% bedziesz mial kompresor do regeneracji na dzien dobry, czyli ok 1 tys albo wiecej. Silniki ogolnie troche bardziej zajechane (z mojego doswiadczenia), spalanie podejrzewam ze o 1 l mniej niz vr albo tak samo, ja bym wybral vr6:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #3 Napisano 26 Września 2010 no nareszcie sie ktoś odezwał, dzięki, też własnie jestem skłonniejszy ku vr'ce, a moze później zestaw turbo kit z e-bay'a, ale to dużo później, najlepiej było by mi kupić passata rozbitego lub po dachu, tylko ze jak znalazłem takiego na allegro ostatnio dzwoniłem do faceta zeby sie dogadać to powiedział mi 3500 za całość i coś tam rozszabrowane było, a całego normalnego za 3200 widziałem wiec tamtego odpuściłem i dalej szukam jakiejś okazji moze trafi sie coś do 1500-2000 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 26 Września 2010 (edytowane) no nareszcie sie ktoś odezwał, dzięki, też własnie jestem skłonniejszy ku vr'ce, a moze później zestaw turbo kit z e-bay'a, ale to dużo później, najlepiej było by mi kupić passata rozbitego lub po dachu, tylko ze jak znalazłem takiego na allegro ostatnio dzwoniłem do faceta zeby sie dogadać to powiedział mi 3500 za całość i coś tam rozszabrowane było, a całego normalnego za 3200 widziałem wiec tamtego odpuściłem i dalej szukam jakiejś okazji moze trafi sie coś do 1500-2000 ? może któryś cię zainteresuje http://otomoto.pl/volkswagen-passat-b3-kombi-uszkodzony-C8094178.html http://otomoto.pl/volkswagen-passat-wszystkie-czesci-wysylka-C15098642.html http://moto.allegro.pl/vw-passat-kombi-na-czesci-i1233989973.html http://otomoto.pl/volkswagen-passat-C15204539.html Edytowane 26 Września 2010 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #5 Napisano 26 Września 2010 niestety nie, a to są same 1,8. W swoim mam taki sam silnik i brakuje mi już mocy w nim, a chce coś zrywnego zrobić, gdyby nie to ze mam praktycznie całą budę ( ok 95% ) orginał to już dawno bym sprzedał mojego, ale pojawił się pomysł na stworzenie czegoś fajnego i tak chyba się stanie, bo mało jest az tak zadbanych passiaków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 26 Września 2010 o widzisz kolego, ja z kolei mam niezłego VR6, ale szukam budy do tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #7 Napisano 27 Września 2010 o widzisz kolego, ja z kolei mam niezłego VR6, ale szukam budy do tego adams słuchaj wracałem dzisiaj do domu i przy drodze wylotowej stał paszczak cały za 2800 do negocjacji, 1,8 benz + lpg, sedan wiśniowy, nawet całkiem niezły. To jak szukasz budy do b4 to co z nią ryża ją złapała ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #8 Napisano 27 Września 2010 miałem "mały" incydent "drogowy" jak byś miał info o zdrowej budzie to daj mi znać! Jak coś to możemy zrobić wspólny interes, kupujemy VR6, ja biorę budę a ty resztę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neurojarre Zgłoś #9 Napisano 27 Września 2010 Hmm, może ten: http://moto.allegro.pl/passat-vr6-na-czesci-i1248436882.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #10 Napisano 28 Września 2010 adams dobry pomysł tylko chyba troszke masz daleko do mnie starachowice są 50km od kielc w strone ostrowca, a ten pasacik o którym ci pisałem stoi w wachocku hehe wachock miasto kawałów hehe ---------- Post added at 12:14 ---------- Previous post was at 12:10 ---------- kolego dzwoniłem do tego pana i powiedział za załość 3000zł i troche części już tam brakowało, wiec nie opłaca mi sie to bo dojdzie jeszcze laweta, a za całego vr'a na allegro widziałem ostatnio pan chciał 3500, a drugi pan 3200, tylko ze to też daleko odemnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #11 Napisano 28 Września 2010 jak by był jakiś pewniak to odległość nie gra roli, lawetę biorę i jazda! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #12 Napisano 28 Września 2010 no słuchaj stoi przy podwórku wystawiony na drodzie przelotowej, a drugiego ma mój kumpel b3 2,0 8v lpg czarny metalik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #13 Napisano 14 Października 2010 jak by był jakiś pewniak to odległość nie gra roli, lawetę biorę i jazda! No i jak adams kupiłeś już tą bude ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #14 Napisano 14 Października 2010 kupiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #15 Napisano 18 Października 2010 Witajcie. Chciałbym sobie kupić B3 w ciągu wakacji 2011. Fajnie jakby się znalazła jakaś VR6. Ale rozważam kupno np. 1.8 i zrobienie SWAPU. Po głowie krążył mi ostatnio silnik 1.8T. To chyba by było jedyne B3 z tym silnikiem. W gre wchodzi kupno B5 anglika lekko pukniętego ale w pełni sprawnego i kompletnego. Miałbym baze do modyfikacji. Taka b5 kosztowała by jakieś 500 funtów. Co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #16 Napisano 18 Października 2010 Witajcie. Chciałbym sobie kupić B3 w ciągu wakacji 2011. Fajnie jakby się znalazła jakaś VR6. Ale rozważam kupno np. 1.8 i zrobienie SWAPU. Po głowie krążył mi ostatnio silnik 1.8T. To chyba by było jedyne B3 z tym silnikiem. W gre wchodzi kupno B5 anglika lekko pukniętego ale w pełni sprawnego i kompletnego. Miałbym baze do modyfikacji. Taka b5 kosztowała by jakieś 500 funtów. Co o tym myślicie? siemka słuchaj mój kolega teraz przerabia b5 1,8 20v, kupił za 3500, przekładka 2500, + rejestracja 1700 no i jeszcze ktoś musi ci to zrobić, no ale ze mój kumpel tak sie zna ze zrobił to sam i jest git, a ja uważam ze lepiej kupić b3(sam mam takiego) i jest naprawde dużym samochodem jak na swoje lata produkcji odrazu vr6 ceny na allegro wachaja się w granicy 3000-4500, ale mógłbyś znaleść taniej, lub 1,8 g60 tak jak piszesz też daje rade 160 koni, a wiem ze łatwo się zakłada kompresor od mietka 2,3 i masz sporo więcej koni, tylko czy silnik wytrzyma ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #17 Napisano 19 Października 2010 Z tym że ja mówie o kupnie passata b3 z byle jakim silnikiem i b5 anglika 1.8T i przełożenie gratów z b5 do b3. Taki swap ALe chyba to jest mało opłacalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzybek141 Zgłoś #18 Napisano 20 Października 2010 swap chyba zawsze jest mało opłacalny Ja np do swojego b3 gdybym nie pokonywał nim tras takich jak ostatnio i sie zapowiada ze jeszcze wiele km przejedzie to bym zapakował cos mocnego bo pokochałem ten samochód i nie mam zamiaru sie z nim rozstawać no na najbliższe 5 lat przynajmniej a co do B3 1.8T bardzo fajny pomysł masz kase, możliwości i chęci to czemu nie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #19 Napisano 20 Października 2010 Z tym że ja mówie o kupnie passata b3 z byle jakim silnikiem i b5 anglika 1.8T i przełożenie gratów z b5 do b3. Taki swap ALe chyba to jest mało opłacalne. po co tak kąbinować? nie lepiej kupić b3 ładne i włożyć silnik vr6 i pomyśleć później nad turbo kitem? widziałem takie zestawy na e-bay'u kpl za 600 funtów, a w polsce mał o jest vr6 z turbo:) słyszałem ze mozna wyciągnąć 300km miękkim ch.... zestawy z e-bay'a są kompletne czyli kolektory, turbo, intercooler, wtryski, rury dolotowe, a nawet uszczelki pod kolektory. Ja bym poszedł w tą strone:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach