Pomidor
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Pomidor
- Urodziny 02.07.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Pomidor
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Sopot
Samochód
-
Silnik
B2 2.2 136KM 4x4
-
Rok produkcji
1984
-
Mi sie wydaje ze jest roznica w mocowaniu chlodnicy, ale nie dam sobie glowy urwac. w kazdym razie mysle ze to zaden problem zamocowac chlodnice klimy do zwyklego pasa.
-
Vr'a to bardzo fajne wyjscie, jednak musisz liczyc sie z tym, ze ten silnik pali ciut wiecej, no i czesci silnikowe sa drozsze. Na dzien dobry zapewne bedziesz mial do wymiany rozrzad, ok 1300zl w salonie komplet + wymiana. ta czesc polecam kupowac w aso. druga sprawa to znalezienie dawcy, najlepiej passat b3/b4, odpusc sobie golfy bo tam te silniki przewaznie sa zarzniete. do tego trzebaby zmienic hebelki i wiele innych podzespolow. Takze jezeli chcesz to zorbic kup sobie cale auto w vr6 i przekladaj. Jezlei chodzi o G60 to na 90% bedziesz mial kompresor do regeneracji na dzien dobry, czyli ok 1 tys albo wiecej. Silniki ogolnie troche bardziej zajechane (z mojego doswiadczenia), spalanie podejrzewam ze o 1 l mniej niz vr albo tak samo, ja bym wybral vr6:)
-
Zadnych rewelacji:P W zasadzie glowice od 16V nie rozniły sie poza jedna (niektore lata silnika KR oraz prawdopodobnie ABF). Generalnie silnik jak kazda inna 16V. Masz to na motronicu czy KE-jetronicu?
-
Bardzo mozliwe, ze sa to szklanki zaworowe, jezeli pukanie slychac tylko nad silnikiem, jezeli zejdziesz pod neigo i tez mocno stuka, to moga byc panewki. wystarczy zdjac dekiel i walki i bedzie sprawa jasna.