skcrack Zgłoś #41 Napisano 24 Maja 2010 O, ze starych fajnych klasyków jeszcze jedno auto mi wpadło do głowy.http://otomoto.pl/audi-v8-250-km-igla-C12836883.html Legenda I to jest moje marzenie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kenichi Zgłoś #42 Napisano 24 Maja 2010 CRXa , może być ze swapem B18C4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #43 Napisano 24 Maja 2010 (edytowane) A jakim autem jeździł Richard Gere w Pretty Women ? Już wiem....Lotus Esprit. Ciekawe czy szło by takiego dostać...no i za ile....??? Edytowane 24 Maja 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #44 Napisano 24 Maja 2010 (edytowane) CRXa , może być ze swapem B18C4 ):)http://img231.imageshack.us/i/mocb18c46yq.gif/ Edytowane 24 Maja 2010 przez wojta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomay Zgłoś #45 Napisano 24 Maja 2010 Oto moja propozycja,to napewno żadkie autko w polsce;) http://allegro.pl/show_item.php?item=1038850305 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kenichi Zgłoś #46 Napisano 25 Maja 2010 Cytat: ))http://img231.imageshack.us/i/mocb18c46yq.gif/ B18C4 są dosyć wdzięcznymi silnikami, dzięki zastosowaniu 3 stopniowego vtec'a przy delikatnym obchodzeniu się z gazem zuzycie paliwa jest relatywnie małe a gdy się go podkręci do wyższych obr. to i potrafi oddać sporo mocy jak na jednostke o tej pojemności bez turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #47 Napisano 25 Maja 2010 Może TEN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #48 Napisano 25 Maja 2010 Może TEN Przedział cenowy chyba nie ten:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morgan Zgłoś #49 Napisano 25 Maja 2010 Może TEN no weź przestań..... tyle kasy, a w środku jak w polonezie, wiocha jak cholera i te przyciski..... nie opłaca się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #50 Napisano 25 Maja 2010 ten co mial lub jechal jako pasazer wie co crx i jej 7.200 obrotow w samym d16z5 a to mialo tylko 136 km potrafi i co sie dzieje w vtec z 160 km ):) przednia oska ale tak jak kolega pisal wybebeszys zbedne kilogramy i uczyc sie ogarniac autko a jak trafisz jeszcze zadbanego to nie wiele potrzeba by ladnie wygladalo alu plus ciemne szybki dorzucisz stozek a crx swietnie slychac go jak bys mial z 6 cylindrow ekspluatacja tania sam wszystko naprawisz tankujesz i jezdzisz jak wiele japoncow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #51 Napisano 25 Maja 2010 Szczerze? Miał znajomy w IS VTEC 1.6 160 kucy co to potrafiło nie da się opisać - trzeba spróbować - bezcenne jak nie slyszales o wysokobrotowce vtec 1.6 gdzie ty sie urodziles ? chodziło mi o to że ja nie miałem VTECa, a słyszeć to jasne że słyszałem nawet śmigałem i wiem co potrafią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kenichi Zgłoś #52 Napisano 26 Maja 2010 Filmik już stary, ale jesli ktoś nie oglądał [ame]http://www.youtube.com/watch?v=wv9KfU5MnHs[/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #53 Napisano 28 Maja 2010 MOże Astra GSi albo Vectra A 2000, tyle, że znaleźć dobry egzemplarz graniczy z cudem. KAdzio GSi 2.0 DOHC 16V tez swoje potrafi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
navik Zgłoś #54 Napisano 1 Czerwca 2010 (edytowane) a moze cos ze stajni Pininfariny? np: Fiat Coupe ? moja Coupe'tka Edytowane 1 Czerwca 2010 przez navik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #55 Napisano 1 Czerwca 2010 a moze cos ze stajni Pininfariny? np: Fiat Coupe ? moja Coupe'tka co do wygladu tego auta rzecz gustumi nie pasi ale co do marki to byl jest i bedzie fiat zreszta fiat kupe jest znany z swojej (bez)usterkowosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automaniak Zgłoś #56 Napisano 1 Czerwca 2010 Znalazłem już Teraz muszę poczekać, aż właściciel będzie ten samochód sprzedawał, bo już raz chciał to zrobić ale się rozmyślił . Otóż mam na oku Lancię Deltę GT 2.0 w kolorze czerwonym Zachowana w idealnym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #57 Napisano 1 Czerwca 2010 Znalazłem już Teraz muszę poczekać, aż właściciel będzie ten samochód sprzedawał, bo już raz chciał to zrobić ale się rozmyślił .Otóż mam na oku Lancię Deltę GT 2.0 w kolorze czerwonym Zachowana w idealnym stanie. fajne autko tylko uwazaj droga w naprawach jak cholera ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:01 ---------- wszystkim co mieli crx polecam ten filmik od 2 minuty co prawda crx del sol ale...... [ame] [/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gładki Zgłoś #58 Napisano 1 Czerwca 2010 (edytowane) Kolego jak chcesz mieć tanio w eksploatacji, szybko i bezawaryjnie to tylko coś made in Japan. Honda- Prelude III gen. silnik 2.0 na szprycy przyzwoicie się zbiera i moim zdaniem piękna linia. CRX II gen. małe lekkie i zapie..la. Silniki 1.6 D16A9 130km i D16Z5 z katem i sądą 125 koni. Rarytas z silnikiem B16A 170 koni to jest wersja na Japonię lub europa B16A1 160 kucy. Silniki trwałe ale w serwisowaniu wiele droższe od D serii. Jak mało mocy to silnik z integry typ R 190koni z 1.8 litra pojemności i skrzynka ze szperą -fura dosłownie fruwa. Mazdę i Mitsu bym sobie odpuścił ze względu na cenę części. Jest tego mniej i drożej. Plus w Mitsu jest takie, że silniki, skrzynki i heble składa się jak klocki lego. Wszystko pasuje ze sobą bez zbędnych ceregieli. Sumując, wszystko zależy ile chcesz przeznaczyć na to hobby kasy. Czy 6 tyś. to ma być tylko zakup plus dodatkowa kasa na zrobie nie auta czy to jest całkowity budżet? Jeżeli 6 koła na wszystko to trochę mało. Trafienie czegoś dobrego graniczy z cudem a poprawki po "druciarstwie" niestety sporo kosztują. Trzeba się liczyć, że tu i tam coś nie działa jak należy a mechanika to pikuś przy blacharce nie wspomnę już jakim wyczynem jest znależienie czegoś nie bitego a wiem to z własnego doświadczenia. Na fun mam CRX'a II gen. 125 koni którym się scigam. Wiem ile pracy własnej i ile kasy kosztuje doprowadzenie auta do normalnego stanu użytkowania nie wspominając już o jakichś modyfikacjach podnoszących moment i moc. Nie jest to tak proste i tanie jak zrobienie czipa w TDI. Ja zawsze chciałem mieć CRX'a i moje mażenie się spełniło. Generalnie jestem bardzo zadowolony z wyboru, silnika i mocy. Auto waży lekko ponad 900 kilo w seri więc stosunek mocy do masy jest dobry. Fun z prowadzenia wielki i pełen hardcor bo bez wspomagania i abs'u i innych gówien. Auto jest krótkie i szerokie a co za tym idzie narowiste w prowadzeniu i potrafi nie raz zaskoczyć. Mam nadzieję, że choć trochę naświetliłem ci sprawę CRX'a. Civic IV gen jest podobny tylko spokojniej się prowadzi. Prawdopodobnie w Spale będę Ceerką więc zapraszam na jazdy. PS. CRX B4 VR6 zjada Pomijam fakt, że z tego silnika odparowują szybko konie mechaniczne jest drogi w utrzymaniu i nie daje radości z jazdy PS II. jak ma być w miarę tanio, wygodnie i z lansem proponuję Prelude II gen Pozdrawiam Gładki. Edytowane 1 Czerwca 2010 przez Gładki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #59 Napisano 1 Czerwca 2010 No to napisz - na co się w końcu zdecydowałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamils Zgłoś #60 Napisano 2 Czerwca 2010 Danek czytaj uważnie Otóż mam na oku Lancię Deltę GT 2.0 w kolorze czerwonym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach