rafal102 Zgłoś #21 Napisano 17 Października 2010 Hmm moim zdaniem robienie swap na AFN to trochę bez sensu i szkoda kasy. Jak już chcesz robić swap to rób już na pompowtryski.. A jak chcesz koniecznie AFN to zostaw serce 1Z i wpakuj cały osprzęt z AFN. TZN. Pompę, wtryski a jak koledzy wyżej pisali to już lepiej jakieś 216 zamiast 205, Turbo i kompa z AFN a EGR zaślepiasz i zatruwasz środowisko.. Pojedziesz na program i będziesz szczęśliwym posiadaczem AFN.. i około 130 KM .. Parę dni temu znajomy Audi z 1Z przerabiał na AFN bo szkoda było by stary osprzęt z paska leżał i się marnował.. Postaram się przedstawić jak to wszystko wyglądało i zrobić dokładny opis co i jak.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIOTR_FOTO Zgłoś #22 Napisano 10 Marca 2011 Odświerzam temat bo mam drugiego paska i zamierzam zmienić mu silnik na AFN. Przekalkulowałem koszty i zupełnie nie opłaca się przerabiać silnika 1Z na AFN-lepiej kupić cały silnik z osprzętem. I teraz pytanie jakiego mam szukać. To że AFN to wiem na pewno, ale w sprzedaży spotyka się różne silniki. Np. tak jak ten położony wzdłużnie: czy jest on taki sam jak "stare" AFNy czy nie różni się np. wiązką instalacji elektrycznej? A może lepiej szukać takiego np. z seata: , który wygląda bardzo podobnie jak mój 1Z? I jeszcze pytanie, czy trzeba w passacie B4 przerabiać coś w instalacji elektrycznej aby podpiąć AFNa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #23 Napisano 10 Marca 2011 I jeszcze pytanie, czy trzeba w passacie B4 przerabiać coś w instalacji elektrycznej aby podpiąć AFNa? Kompa albo softa ale w twoim przypadku, kompa i kostki do ECU to na 100% - jeśli ma jeździć normalnie szukaj silnika od B4 albo Golfa MK4 albo skody Octavi generalnie wszystkiego co siedzi poprzecznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #24 Napisano 10 Marca 2011 albo Golfa MK4 albo skody Octavi generalnie wszystkiego co siedzi poprzecznie np. AHF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #25 Napisano 10 Marca 2011 szukaj od poprzecznego jeżeli ori masz tak zamontowany,bo spora zabawa Cię czeka przy wzdłużnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIOTR_FOTO Zgłoś #26 Napisano 11 Marca 2011 (edytowane) No to już wiem czego szukać. Szkoda tylko że komp od AFNa nie podejdzie Plug&Play. Zabieram się za szukanie schematu do przeróbki. ---------- Post added at 07:03 ---------- Previous post was at 06:21 ---------- Znalazłem bliźniaczy temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=90003. Wg niego komputer od AFN pasuje P&P a do przeróbki idzie tylko wtryczka do pompy. Tyle że tam opisują Audi ... Nastała cisza w temacie a mi w międzyczasie przyszła do głowy jedna myśl. Załóżmy, że zostawiam silnik 1Z w aucie a zmiany na AFNa robiłbym "na raty". Np. na początek założyłbym tylko turbinę z kolektorem ssącym, układ podciśnień oraz nowy komputer. Czy tak da rade? Edytowane 15 Marca 2011 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 12 Marca 2011 Nastała cisza w temacie a mi w międzyczasie przyszła do głowy jedna myśl. Załóżmy, że zostawiam silnik 1Z w aucie a zmiany na AFNa robiłbym "na raty". Np. na początek założyłbym tylko turbinę z kolektorem ssącym, układ podciśnień oraz nowy komputer. Czy tak da rade? powinno trybić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach