Skocz do zawartości
dym

skąd spadek v max ?

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie czy ktoś wie czym może być spowodowany spadek v max, kiedy samochód miał ok 3 tys km przebiegu na "mojej" ulubionej prostej osiągał 208 km/h (licznikowe) teraz ma 23 tys km i tej samej prostej ledwie licznikowe 194 km/h. tankowanie zawsze verva (testowałem też inne ulepszane i zwykłe ) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może warunki pogodowe nie sprzyjały? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panuje obiegowa opinia iz "lepsze paliwo" np: verva nie jest lepsza jak ma się filtr cząstek stałych. Spaliny osiągają wyższą temperaturę i w rezultacie sterownik zubaża mieszankę (zmniejsza dawkę).

Czy jakoś tak.

Z moich obserwacji wynika że coś musi w tym być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może inne opony miałeś? Możliwe, że wiatr nie sprzyjał ;)

Nie będę was już dołował i pisał ile można wykrzesać z TSI :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

200 na godzine i leki podmuch z przodu i nie osigniesz wiecej nie przejmowal bym sie wtedy pewnie miales wiaterek z tylu co ci pomagal a nie przeszkadzal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiele czynników ma wpływ na prędkość. Kubica wie o tym najlepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
200 na godzine i leki podmuch z przodu i nie osigniesz wiecej nie przejmowal bym sie wtedy pewnie miales wiaterek z tylu co ci pomagal a nie przeszkadzal

 

wiem, ze warunki mają na to wpływ, ale testowane wielokrotnie (jadę tamtędy dwa razy w tygodniu) kiedy tylko było pusto na drodze spadek v max był już na ok.10 tys km - potem sprawdzałem różne paliwa, dwa komplety kół jazda w obie strony i samochód nie może przekroczyć 194 a wcześniej kilka razy było 208

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mój miał 3kkm przebiegu to nie widział jeszcze ani razu 4kRPM... ;) I do dziś 208 pojedzie...

 

zrób logi przepływki i ciśnienia doładowania. Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr powietrza? Ile paliwa miałeś w baku? (mierzysz niemierzalne, więc pytam o szczegóły, które wpływają na te pojedyncze procenty :P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam to samo 194 i gaz w podlodze

jak byl nowszy to szedl 214. ale ten wiatr to tez prawda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem - moze się wygłupię, ale kiedyś słyszałem, że auta niedotarte są żwawsze. A już po dotarciu silnika - wiadomo - osiągi spadają :P

 

I moze to będzie małą abstrakcją od tematu, ale jak docierałem kiedyś "kaszlaka", to woziłem ciągle w bagażniku worek piachu. Po dotarciu - śmigał aż miło.

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie czy ktoś wie czym może być spowodowany spadek v max, kiedy samochód miał ok 3 tys km przebiegu na "mojej" ulubionej prostej osiągał 208 km/h (licznikowe) teraz ma 23 tys km i tej samej prostej ledwie licznikowe 194 km/h. tankowanie zawsze verva (testowałem też inne ulepszane i zwykłe ) ?

Może za szybko dotarłeś swój samochód? Jeździj tak dalej to i setki nie wyciśniesz z silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 205 km/h ale bylem załadowany więc myślę że pewnie więcej poleci jak będę pusty jechał.

Także dam znać przy najbliższej okazji.:taksobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Odnosnie "lepszych" paliw,odpusc sobie.

Ostatnio bylem u swojego mechanika - kiedys dlugoletni pracownik ASO VW

chcialem pompowtryski sprawdzic na VAG'u (wszystko ok normy odchylek 2~2.5 u mnie 0.3)

Oswiadczyl mi ze pompowtryski czesto siadaja wlasnie od "lepszego" paliwa typu verva itd.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oswiadczyl mi ze pompowtryski czesto siadaja wlasnie od "lepszego" paliwa typu verva itd.

Trochę dziwną teorię ma ten mechanik. Wiadomo jak jest z tymi naszymi paliwami na stacjach więc można powiedzieć ogólnie, że pompowtryski są czułe na jakość "chrzczonego paliwa"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oswiadczyl mi ze pompowtryski czesto siadaja wlasnie od "lepszego" paliwa typu verva itd.

Tak lepiej lać spuszczone z tira :) czyste jak łza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rojasek darowalbys sobie te uszczypliwosci.

Nie mam podstaw mu nie wierzyc, zreszta przekazalem to jako ciekawostke.

 

Moglbym dopytac o co chodzi,ale ta ignorancja i wszechwiedza co niektorych..

 

Btw mnie bylo stac na B6 wiec i na paliwo tez...

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym dotarciem to nie do konca prawda. W testach dlugodystansowych praktycznie zawsze regula jest lepszy sprint do setki przy 100 tys. km niz przy przy poczatku, kiedy silnik nie jest jeszcze dotarty. Miales kolka przy tych probach w identycznym rozmiarze? Sporo przeklaman przez rozmiar kol wychodzi. Swoja droga, myslalem, ze te diesle 140 sa szybsze. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:victory przegląd, wymiana filtrów i w/g wskazań na cetralnym wyświetlaczu licznikowe 212 km/h (zawróciłem i powtórzyłem przejazd żeby uwierzyć)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i po co ta afera

_zamkniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności