Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdzę jutro w pracy. odkręcę o 1/4 obrotu register i tyle samo na parowniku. napiszę jakie są rezultaty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba trzeba bardziej rozkręcić parownik z tym ze jak bardziej to mi gazem smierdzi jak ruszam z pod swiateł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gazem smierdzi jak ruszam z pod swiateł.

Ten nowy parownik ma dwie śruby regulacyjne?

Im bardziej ją wykręcisz tym bardziej będzie czuć gazem i będzie go więcej ubywać-większe spalanie.

Regulacja to kompromis między zrywnością silnika a równymi obrotami....

Na parowniku kręcą śrubą lewo prawo obieramy srodek kiedy przy wkrecaniu i wykrecaniu śruby silnik zaczyna inaczej pracować...i dopiero regulujemy registerem tak aby wkręcając go silnik ładnie wchodził na obroty...czyli wkrecamy i otwieramy gwałtownie przepustnicę ...gdy przy otwieraniu przepustnicy silnik sie przydławia to zbyt mocno wkreciliśmy wtedy pół obrotu wykręcamy i jazda testowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zna ktoś może dobrego gazowca w łodzi który mi to ustawi?

Bo sam chyba nie dam rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem u gazownika i ustawił mi na registrze i na parowniku. Nie smierdzi gazem i obroty są dobrze. Zobacze jeszcze jutro rano na zimnym co bedzie. Dzieki lebow za rady pomogło. POZDRAWIAM:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to być poduszka albo nastawnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy i nie bardzo jeszcze wiem jak tutaj się obsługiwać, też nie wiem czy w dobrym wątku zadam pytanie, ale spróbuje.. Mam Passata w benzynie 1.8 20V o silniku ADR. 4 miesiace temu wstawiłem gaz, do tej pory jeździłem bez zarzutów, jednak w ostatnim czasie wydarzyło się coś niedobrego;/ kiedy jade na gazie i dodam mu gazu, żeby przyspieszyc to strasznie przerywa, nie wyprzedze nawet roweru..tragrdia ;/ mozecie mi pomoc? dodam, ze bylem u kolesia ktory zakladal mi gaz, podlaczyl VAGa i powiedzial, ze z gazem wszystko idealnie, ze na benzynie tez mi to robi tylko, ze jest to nie odczuwalne, dlatego, ze nie dobiera od poczatku..czyli zamiast miec kopa w chwili nacisniecia pedalu ma go troszke pozniej..powiedział, ze kable i swiece do wymiany a jesli nie pomorze to cewka;/ ma racje? bo nie chce niepotrzebnie wyrzucac kasy. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, jestem tu nowy i nie bardzo jeszcze wiem jak tutaj się obsługiwać, też nie wiem czy w dobrym wątku zadam pytanie
kolego nie pocieszę cię to dział b3/b4 więc pomóc rozwiązać twój problem mogą koledzy "piętro niżej" bo my tu możemy gdybać a konkretów za pewne dowiesz się "u źródła" pytaj tutaj: http://forum.vw-passat.pl/forums/19-Passat-B5-%283B-i-3BG%29 pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

mam problem gdyż w piatek zatankowałem na stacji Lotos benzynki 95 okolo 7liter i od tamtej pory samochód szarpie pod pedalem "prawie" wogóle nie ma gazu i czasem gdy uda mi sie go rozbujac do 3000~ tys obr. to szarpie samochodem, czy na zimnym czy na cieplym silniku tak samo i wgl obrotów nie trzyma. a jak przelaczam na gaz to smiga super. samochód to b3 1.8 benzynka + lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam problem gdyż w piatek zatankowałem na stacji Lotos benzynki 95 okolo 7liter i od tamtej pory samochód szarpie pod pedalem "prawie" wogóle nie ma gazu i czasem gdy uda mi sie go rozbujac do 3000~ tys obr. to szarpie samochodem, czy na zimnym czy na cieplym silniku tak samo i wgl obrotów nie trzyma. a jak przelaczam na gaz to smiga super. samochód to b3 1.8 benzynka + lpg
kolego filtr paliwa był kiedyś wymieniany? jak nie to od tego zacznij później jak to będzie ok a nie pomoże to czujnik cieczy sprawdź... od razu mówię jest na króćcu przy bloku silnika do niego podpięty jest górny wąż chłodnicy masz tam albo jeden na 4 piny albo dwa na 2 piny jeśli są dwa to niebieski... spróbuj go odpalić z odłączonym czujnikiem zobacz co się będzie działo... i poszukaj na forum jaką w danej temp powinien mieć rezystancję i zmierz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego filtr paliwa był kiedyś wymieniany? jak nie to od tego zacznij później jak to będzie ok a nie pomoże to czujnik cieczy sprawdź... od razu mówię jest na króćcu przy bloku silnika do niego podpięty jest górny wąż chłodnicy masz tam albo jeden na 4 piny albo dwa na 2 piny jeśli są dwa to niebieski... spróbuj go odpalić z odłączonym czujnikiem zobacz co się będzie działo... i poszukaj na forum jaką w danej temp powinien mieć rezystancję i zmierz...

samochód śmigał na benzynie jak szalony miałem kurs 100km . Na początku odpaliłem nagrzał się na LPG w środku trasy zatankowałem i tylko na odpaleniu(domyślam się ze to co było już zassane przez pompkę wziął na odpalenie) i pózniej lpg dojechałem do domu zgasiłem silnik po 10 min odpalam i go dusi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
samochód śmigał na benzynie jak szalony miałem kurs 100km . Na początku odpaliłem nagrzał się na LPG w środku trasy zatankowałem i tylko na odpaleniu(domyślam się ze to co było już zassane przez pompkę wziął na odpalenie) i pózniej lpg dojechałem do domu zgasiłem silnik po 10 min odpalam i go dusi.
może się filtr jakichś śmieci ze zbiornika najadł :P znaczą bym od filtra eewentualnie na upartego możesz sprawdzić czy pompka paliwo podaje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie czytałem wszystkich odpowiedzi nie wiem czy ktoś pisał ..

czujnik halla sprawdzony ? u mnie np. vag nie wykrywał błędu a padnięty był czujnik halla na wale. (2.0 ABF) A objawy było dokładnie te same od 2500rmp do 3500rmp szarpało silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hall to raczej na gazie też by sie objawiało, ma wpływ na zapłon.

Objawy niechęci wejścia na wyższe obroty to może być wina sondy.

Lecz najpierw zasugerowałbym reset, ewentualne odłączenie sondy, lub jeśli na całkowicie zimnym silniku (po kilku godzinach stania) silnik zapali na benzynie i przez pierwszą minute bądzie chodził okey a potem zacznie wydziwiać to bankowo sonda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, na gazie również będą problemy z padniętym hallem .

a sonda hmm u mnie w każdym razie sonda nie miała nic z tym wspólnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam to teraz niestety ja poruszę mój problem...

Auto szarpie na obrotach do 3 tyś najbardziej na 1, 2 ,3 Biegu...Dzieje się to tylko wtedy gdy pada deszcz i wjadę w kałuże ( choć czasem po przejechaniu kałuży jest ok ), oczywiście problem występuje bardzo rzadko ale zawsze pojawia się gdy jest mokro...

Teraz powiem co jest wymieniane

Kable zmieniane na nowe w styczniu 2011

Świece w maju 2011

Cewka w listopadzie 2011

i kopułka w październiku 2011

Nie mam osłony pod silnikiem , silnik jest ochlapany od góry do dołu kropelkami błota , moja teza jest taka że uszczelka maski przepuszcza wodę i trafia ona gdzieś na kable ( ale gdy patrze tam to jest sucho zawsze), bo wątpię żeby woda z pod kół mogła oblać silnik przez plastikowe nadkola....

 

Czekam na wasze rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij kopułkę i zobacz czy nie ma tam wilgoci to często się zdarza w takie wilgotne dni przez to iskra skacze nie tam gdzie trzeba i szarpie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kable zmieniane na nowe w styczniu 2011

Niektóre kable mają zamiast gumy na fajkach jakiś "silikon", utlenia się on po niedługim czasie i iskra zaczyna przeskakiwać na lekko wilgotne miejsca.

Sprawdż fajki na aparacie czy czasem nie skruszały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaglądałem do kopułki i ściągałem tylko kable to jeden z kabli ma delikatną zieloną narośl na tym łączniku może wyczyszczenie pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym szarpaniem na benzynie to już ze 100 tematów było. Oczywiście piszę o silniku 1,8 (RP, AAM) z lpg bo klientów z tym silnikiem najczęściej to dotyka. Wiem bo też to mam na benzynie i zimnym silniku. Najczęstsze propozycje od forumowiczów to wymienić: świece, przewody, kopułki, palce, filtry, sondę lambda, pompę paliwa, nalać paliwa no i czujniki na króćcu (oczywiście tylko oryginalne) ze szczególnym uwzględnieniem tego od cieczy chłodzącej - u mnie niebieski. Moja propozycja: odpiąć akumulator w celu wykasowania błędów jakich nałapał komputer jeżdżąc raz na PB95 a potem na LPG. Pojeździć na samej benzynie (żadnego przełączania na lpg nawet na chwilkę) kilka dni - wiem, wiem trochę drogo wyjdzie... Jeśli silnik będzie chodził dzień w dzień równiutko jak nówka to znaczy, że żadnych z wymienionych wyżej części wymieniać nie musicie. Mi tak doradził jeden mechanik - miał rację, zaoszczędziłem na wymianie wielu sprawnych części. Wypadałoby za to odwiedzić DOBREGO gazownika. Dodam, że przez 4-5 lat od założenia lpg nie miałem z tym żadnych problemów. Zacząłem sobie z tym radzić odłączając akumulator na 10-15 min gdy silnik pracował jak traktor i nie dało się jeździć. Pomagało oczywiście na dość krótko - kilka dni. Teraz - jak to mówią - przestałem brać do bani. Poszarpie trochę i przełączam na lpg (nawet w zimie po około minucie) bo na lpg zawsze chodzi równiutko jakby z fabryki przed chwilką wyjechał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności