mixsio Zgłoś #1 Napisano 13 Maja 2010 Witam mam pytańko dotyczące podniesienia mocy w silniku 1.9 TD AAZ, a konkretnie chodzi mi o podniesienie mocy aby końcowy efekt wynosił od 90 do 100 km więcej nie potrzebuję chodzi tu o w miarę zachowanie przyzwoitego spalania, wykorzystania oryginalnych gratów w silniku lecz jeśli się nie da to co trzeba wymienić, wiem że było parę wątków na ten temat lecz nic z tego nie rozumiem czy ktoś krok po kroku mógłby opisać tak na chłopski rozum co( jeśli jest taka potrzeba) trzeba wymienić i jak to wszystko razem skalibrować aby wszystko ładnie śmigało i maszyna nie dostawała w kość. Z góry wszystkim dzięki pozrdo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #2 Napisano 13 Maja 2010 Intercooler lepszy , zatkać ERG , wywalić katalizator . Dalej zwiększenie dawki paliwa i powietrza mbc , pompa większa jeszcze do tego, większe wtryski , fimic i oczywiście jakaś lepsza turbina i będzie już fajnie jezdziło Tylko czy to jest opłacalne, sam sobie odpowiedz . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #3 Napisano 13 Maja 2010 większe wtryski do AAZeta od czego będą pasowały> końcówki albo całe wtryskiwacze? tam są takie same jak AHU/AHH/AFN/AHL ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #4 Napisano 13 Maja 2010 tam są takie same jak AHU/AHH/AFN/AHL ??? Pogielo? Z jakiegos starego merola podchodza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #5 Napisano 13 Maja 2010 200D w123-w124. Powodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #6 Napisano 13 Maja 2010 200D w123-w124. Powodzenia. r0mek szukaj wtryskow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 13 Maja 2010 100 kuni to sie robi ot tak, bez zmieniania czegokolwiek. tylko co z tego, jak skrzynia zbyt krotka, ale za to mozna pogonic mlodsze auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mixsio Zgłoś #8 Napisano 13 Maja 2010 skrzynka to jeszcze nie problem zawsze można wymienić na taką co ma inne przełożenie i od razu zapodać grubszą tarczę sprzęgłową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #9 Napisano 14 Maja 2010 Intercooler lepszy AAZ nie ma go wogóle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #10 Napisano 14 Maja 2010 AAZ nie ma go wogóle Racja , zapomniałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #11 Napisano 14 Maja 2010 (edytowane) AAZ nie ma go wogóle Poczekaj... już niedługo :hmm. 100 kuni to sie robi ot tak, bez zmieniania czegokolwiek Jarek napisz jakie mody wykonałeś na swoim Dziku. Bo chyba nie tylko dawka i ciśnienie. 100 miałeś na eko a teraz masz lda? - chodzi mi głównie o pompe: governor mod i wycięcie bolca z eko - robiłeś? Edytowane 14 Maja 2010 przez pawelfre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #12 Napisano 15 Maja 2010 dawka, troche wiecej powietrza. pompa eko. wydech lekko dlubniety. to wszystko dalo 103. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maroo Zgłoś #13 Napisano 16 Maja 2010 Witam. Ja na obecną chwilę w swoim pasku przerobiłem pompę eko na LDA +governod mod+wycięcie bolca+wydech na jednym tłumiku przelotowym bez kata+fmic+zmodyfikowany dolot+WG odpięty(z racji uszkodzenia).Turbinka to garrett t2 daje na obecną chwilę 1.2bar(bez fmic dawało 1.4).Różnica w jezdzie od serii jest znacząca:kciuki A spalanie na poziomie 7l/100km po mieście.Trasa 5.5l/100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #14 Napisano 16 Maja 2010 , fimic Intercooler lepszy , To nie to samo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maroo Zgłoś #15 Napisano 16 Maja 2010 To samo tylko że nazwa "fmic" jest oznaczeniem intercoolera zamontowanego z przodu przed chłodnicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #16 Napisano 17 Maja 2010 (edytowane) wycięcie bolca Marek, napisz w jaki sposób to zrobiłeś? Wybiłeś, obciąłeś, czym, jak, na silniku, na stole? a... i co rozumiesz przez zmodyfikowanie dolotu - wyjołeś zwężke? Edytowane 17 Maja 2010 przez pawelfre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maroo Zgłoś #17 Napisano 17 Maja 2010 Marek, napisz w jaki sposób to zrobiłeś?Wybiłeś, obciąłeś, czym, jak, na silniku, na stole? a... i co rozumiesz przez zmodyfikowanie dolotu - wyjołeś zwężke? Pawelfre bolca obciąłem na pompie zamontowanej na silniku podczas przeróbki na LDA.Wepchałem szmatkę na pompę odsłaniając sobie tylko bolca po czym odciąłem go dremelem z cieniutką tarczą.A dolot jest zmieniony poprzez usunięcie zwężek na górnej i dolnej obudowie filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #18 Napisano 17 Maja 2010 (edytowane) odciąłem go dremelem z cieniutką tarczą I nie było żadnego problemu - chodzi mi o kwestie twardości tego bolca? Rozumiem że ropke sobie ze środka odciągnołeś. Thx za info; bo kombinowałem jak się do tego zabrać. P.S. Ciekawe czy pompiarz mi to zrobi... P.S.2 Ile mm. dałeś podkładek do gov'a? Pytam bo niedługo będe robił zmiany na pompie a nie chce się bawić w kolejne testowanie ustawień. Thx. Edytowane 17 Maja 2010 przez pawelfre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maroo Zgłoś #19 Napisano 17 Maja 2010 (edytowane) P.S.2 Ile mm. dałeś podkładek do gov'a? Podkładek do gova dałem 2 po 1mm. Ale myślę że gov mod bez timming moda niewiele się zda.A jeśli chodzi o regulacje to i tak będziesz kręcił śrubkami w jedną i drugą stronę Edytowane 17 Maja 2010 przez Maroo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedicool Zgłoś #20 Napisano 28 Października 2010 Pawelfre bolca obciąłem na pompie zamontowanej na silniku podczas przeróbki na LDA.Wepchałem szmatkę na pompę odsłaniając sobie tylko bolca po czym odciąłem go dremelem z cieniutką tarczą. Witam, mogłbyś sprecyzować o jaki bolec chodzi? Szukam czegoś o timmingu ale nie moge znaleźć nic konkretnego co po kolei. Gova mam zrobionego i przydało by się zrobić porządnie timming. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach