FED-EX Zgłoś #21 Napisano 23 Czerwca 2010 Wymieniał ktoś rozrząd w 2,0 FSI 150KM, jeśli tak to ile to kosztuje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #22 Napisano 23 Czerwca 2010 Wymieniał ktoś rozrząd w 2,0 FSI 150KM, jeśli tak to ile to kosztuje ? Nie łatwiej i szybciej zadzwonić do ASO albo sprawdzić na alledrogo, lub zadzwonić do najbliższego sklepu motoryzacyjnego? Jeden mieszka w Warszawie jeden w Koziołkowie gdzie różnica może być kolosalna. http://www.google.pl tam znajdziesz adresy najbliższego sklepu motoryzacyjnego, lub ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deyna Zgłoś #23 Napisano 23 Czerwca 2010 2.0 TDI 140KM wymienialem 2 tyg. temu caly rozrzad, wszystkie filtry i oleje, wszystko na oryginalach vw z robocizna za 1500 zl, ale robocizna mnie malo kosztowala bo robilem to w zaprzyjaznionym warsztacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwilk71 Zgłoś #24 Napisano 23 Czerwca 2010 Rozrząd za 512 zł - Graf pompa i Rouville - 300 robocizna - termin następna środa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #25 Napisano 23 Czerwca 2010 Uwaga na pompy rouvilla. Kumpel prowadzi warsztat samochodowy i maił już 3 przypadki w ciągu ostatnich 5 miesięcy, że pompa padała po wymianie. Pewnie wyszła jakaś felerna partia. Teraz jak ktoś przyjedzie z taką pompą to się nie zabiera za wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FED-EX Zgłoś #26 Napisano 24 Czerwca 2010 Chodziło mi o ceny w ASO bo mniea Auto-Specjal krzyknęli 2200zł i wydaje mi się dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwilk71 Zgłoś #27 Napisano 24 Czerwca 2010 A tak przy okazji wymiany rozrządu w 1,9 - przed zrobić logi i po wymianie trzeba ustawiać ponownie. Niech mnie ktoś oświetli - na co szczególnie uważać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #28 Napisano 25 Czerwca 2010 ile moga mi powiedziec za wymiane rozrzadu w servisie czesc plus robocizna 1.9 77 kw b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #29 Napisano 25 Czerwca 2010 ile moga mi powiedziec za wymiane rozrzadu w servisie czesc plus robocizna 1.9 77 kw b6 zadzwoń i zapytaj najprościej ,mi do 2.0 coś koło 1400 z robotą powiedzieli że skasują ale widzę wyżej w tym temacie w poście 24 podobny silnik i cena podana poza ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #30 Napisano 26 Czerwca 2010 Myślę że nie ma co czekać na 120 tyś, tylko zmieniać maksymalnie przy 100 tyś i spać spokojnie. Oczywiście mowa o markowych rolkach i pasku. Kolego, wymiama rozrzadu po 100 , gdzy napisane jest co 120 to raczej objaw pedancji, albo chorobliwej troski o auto. Jesli nie jestes pewien przebiegu auta, lub jakosc wczesniej wykonanej wymiamy, mozna wymienic zestaw i jezdzic na nowym pasku 120 kkm. Tyle zaleca ksiazka i serwisy oraz producenci czesci. Co do paska , jak ktos malo jezdzi to dla niego kryteruim moze stanowic rowniez czas. Pasek zmienia sie wtedy co 4 lata. Czyli 120 albo 4 lata - co pierwsze wypadnie. Koledzy nie wpadajcie w panike, pilnujcie terminow i nic sie nie stanie ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #31 Napisano 26 Czerwca 2010 Kolego, wymiama rozrzadu po 100 , gdzy napisane jest co 120 to raczej objaw pedancji, albo chorobliwej troski o auto. Jesli nie jestes pewien przebiegu auta, lub jakosc wczesniej wykonanej wymiamy, mozna wymienic zestaw i jezdzic na nowym pasku 120 kkm.Tyle zaleca ksiazka i serwisy oraz producenci czesci. Co do paska , jak ktos malo jezdzi to dla niego kryteruim moze stanowic rowniez czas. Pasek zmienia sie wtedy co 4 lata. Czyli 120 albo 4 lata - co pierwsze wypadnie. Koledzy nie wpadajcie w panike, pilnujcie terminow i nic sie nie stanie ! Mam udokumentowany przebieg i wymieniałem przy 115tkm ponieważ ruszam na wycieczkę po europie i jak zjadę będę miał ponad 120tkm. Wolałem nie przekraczać i nie ryzykować. I myślę że dobrze zrobiłem bo jak pisałem wcześniej oryginalny pasek był już mocno zużyty (widoczne pęknięcia). I dlatego też napisałem że dla świętego spokoju lepiej nie czekać na ostatnią chwilę i wymienić trochę wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pilotozyrysa Zgłoś #32 Napisano 26 Czerwca 2010 Co do 2.0 FSI numer OE zestawu rozrządu 06F198119A (paski rolki itd. bez pompy wody) cena: 590 zł pompa wody: 1. całkowicie nowa 06B121011M - niecałe 500 zł 2. po fabrycznej regeneracji 06B121011MX - 180zł + rozbocizna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrojkaT Zgłoś #33 Napisano 26 Czerwca 2010 ja u siebie placilem w maju wymienialem 1200zl okolo, z pompa wodna 800 zl + 400zl robocizna, wszystkei czesci oryginalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disarm Zgłoś #34 Napisano 16 Lipca 2010 Witajcie, Mam do was takie pytanie. Jeżdżę B6 silnik benzynowy 1.6 I mam taki problem - nie wiem czy w moim pasku jest pasek czy łańcuch Dzwoniłem na informację VW - nie wiedzieli, dzwoniłem w 6 przypadkowo wybranych serwisów ASO VW - wynik - po numerze nadwozia w 5 powiedzieli mi, że mam łańcuch w 1 że pasek. W ASO, który serwisował samochód w kompie nie mają wzmianki o wymianie paska (mam teraz przejechane 131tys) - twierdzą, że jest na 100% łańcuch. Wszędzie pytałem się czy ja sam moge to jakoś sprawdzić otwierając maskę - powiedzieli , że tego nie widać i , że trzeba rozebrac pokrywę silnika. Reasumując - czy ktoś z was ma paska B6 1,6 benzynę i wie czy jest to pasek czy łańcuch? Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam Szymek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DDiablo Zgłoś #35 Napisano 16 Lipca 2010 Łańcuch. Podaj oznaczenie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
disarm Zgłoś #36 Napisano 17 Lipca 2010 W dowodzie rej mam - oznaczenie silnika: P.1 - 1598,00 cm P.2 - 85,00 KW P.3 - P dodatkowo - numer nadwozia: WVWZZZ3CZ7P021086 Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sajmon Zgłoś #37 Napisano 12 Października 2010 Niedługo będę musiał wymienić rozrząd więc zadzwoniłem do ASO w Krakowie i zapytałem o cenę rozrządu dostałem takie informację: Pasek + rolki - 695 zł Pompa - 193 Pasek alternatora - 79 Napinacz - 321 Uszczelka: 76 2x uszczelniacz: 2x 85 zł Czy podczas wymiany rozrządu przy przebiegu 120.000 naprawdę należy wymienić to wszystko? Jak ktoś ma namiary na części do wymiany rozrządu oryginalne tylko może w innych cenach to będę wdzięczny a pomoc, jeszcze przydałby mi się namiar na jakiegoś mechanika, może ktoś z was wymieniał rozrząd w b6 poza ASO w Krakowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GSX R Zgłoś #38 Napisano 12 Października 2010 Dobry mechanik jest na ul .Mokrej 2 w krakowie. nr tel 504005569 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lgr1975 Zgłoś #39 Napisano 17 Października 2010 Witajcie, Pacjent: b6 1,9 tdi BLS 77KW (105 KM, PD, Blue Motion 2007r.) przebieg ok.110 tys. Wymiana rozrządu z pompą wody. Czy bylibyście uprzejmi podać rząd wielkości (części + robocizna) i ewentualnie czy warto jechać do ASO w Bydgoszczy. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #40 Napisano 17 Października 2010 Pacjent: b6 1,9 tdi BLS 77KW (105 KM, PD, Blue Motion 2007r.) ale ja mam w książce u siebie wpisane że po 150tys (i na tyle czekam) ale najlepsze jest jeszcze to że każą wymienić sam pasek, napinacz dopiero przy 300, czy to jest normalne ? <myśli> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach