Skocz do zawartości
irek30

Komplet rozrządu + wszystkie paski i rolki

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniał ktoś rozrząd w 2,0 FSI 150KM, jeśli tak to ile to kosztuje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniał ktoś rozrząd w 2,0 FSI 150KM, jeśli tak to ile to kosztuje ?

Nie łatwiej i szybciej zadzwonić do ASO albo sprawdzić na alledrogo, lub zadzwonić do najbliższego sklepu motoryzacyjnego? Jeden mieszka w Warszawie jeden w Koziołkowie gdzie różnica może być kolosalna.

http://www.google.pl tam znajdziesz adresy najbliższego sklepu motoryzacyjnego, lub ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI 140KM wymienialem 2 tyg. temu caly rozrzad, wszystkie filtry i oleje, wszystko na oryginalach vw z robocizna za 1500 zl, ale robocizna mnie malo kosztowala bo robilem to w zaprzyjaznionym warsztacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd za 512 zł - Graf pompa i Rouville - 300 robocizna - termin następna środa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga na pompy rouvilla. Kumpel prowadzi warsztat samochodowy i maił już 3 przypadki w ciągu ostatnich 5 miesięcy, że pompa padała po wymianie. Pewnie wyszła jakaś felerna partia. Teraz jak ktoś przyjedzie z taką pompą to się nie zabiera za wymianę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o ceny w ASO bo mniea Auto-Specjal krzyknęli 2200zł i wydaje mi się dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak przy okazji wymiany rozrządu w 1,9 - przed zrobić logi i po wymianie trzeba ustawiać ponownie. Niech mnie ktoś oświetli - na co szczególnie uważać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile moga mi powiedziec za wymiane rozrzadu w servisie czesc plus robocizna 1.9 77 kw b6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Moro
ile moga mi powiedziec za wymiane rozrzadu w servisie czesc plus robocizna 1.9 77 kw b6

 

zadzwoń i zapytaj najprościej ,mi do 2.0 coś koło 1400 z robotą powiedzieli że skasują ale widzę wyżej w tym temacie w poście 24 podobny silnik i cena podana poza ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę że nie ma co czekać na 120 tyś, tylko zmieniać maksymalnie przy 100 tyś i spać spokojnie. Oczywiście mowa o markowych rolkach i pasku.

Kolego, wymiama rozrzadu po 100 , gdzy napisane jest co 120 to raczej objaw pedancji, albo chorobliwej troski o auto. Jesli nie jestes pewien przebiegu auta, lub jakosc wczesniej wykonanej wymiamy, mozna wymienic zestaw i jezdzic na nowym pasku 120 kkm.

Tyle zaleca ksiazka i serwisy oraz producenci czesci. Co do paska , jak ktos malo jezdzi to dla niego kryteruim moze stanowic rowniez czas. Pasek zmienia sie wtedy co 4 lata.

Czyli 120 albo 4 lata - co pierwsze wypadnie.

Koledzy nie wpadajcie w panike, pilnujcie terminow i nic sie nie stanie !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, wymiama rozrzadu po 100 , gdzy napisane jest co 120 to raczej objaw pedancji, albo chorobliwej troski o auto. Jesli nie jestes pewien przebiegu auta, lub jakosc wczesniej wykonanej wymiamy, mozna wymienic zestaw i jezdzic na nowym pasku 120 kkm.

Tyle zaleca ksiazka i serwisy oraz producenci czesci. Co do paska , jak ktos malo jezdzi to dla niego kryteruim moze stanowic rowniez czas. Pasek zmienia sie wtedy co 4 lata.

Czyli 120 albo 4 lata - co pierwsze wypadnie.

Koledzy nie wpadajcie w panike, pilnujcie terminow i nic sie nie stanie !

 

Mam udokumentowany przebieg i wymieniałem przy 115tkm ponieważ ruszam na wycieczkę po europie i jak zjadę będę miał ponad 120tkm. Wolałem nie przekraczać i nie ryzykować. I myślę że dobrze zrobiłem bo jak pisałem wcześniej oryginalny pasek był już mocno zużyty (widoczne pęknięcia). I dlatego też napisałem że dla świętego spokoju lepiej nie czekać na ostatnią chwilę i wymienić trochę wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do 2.0 FSI

numer OE zestawu rozrządu 06F198119A (paski rolki itd. bez pompy wody) cena: 590 zł

pompa wody:

1. całkowicie nowa 06B121011M - niecałe 500 zł

2. po fabrycznej regeneracji 06B121011MX - 180zł

+ rozbocizna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie placilem w maju wymienialem 1200zl okolo, z pompa wodna

800 zl + 400zl robocizna, wszystkei czesci oryginalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Mam do was takie pytanie.

 

Jeżdżę B6 silnik benzynowy 1.6

 

I mam taki problem - nie wiem czy w moim pasku jest pasek czy łańcuch :)

 

Dzwoniłem na informację VW - nie wiedzieli, dzwoniłem w 6 przypadkowo wybranych serwisów ASO VW - wynik - po numerze nadwozia w 5 powiedzieli mi, że mam łańcuch w 1 że pasek.

 

W ASO, który serwisował samochód w kompie nie mają wzmianki o wymianie paska (mam teraz przejechane 131tys) - twierdzą, że jest na 100% łańcuch.

 

Wszędzie pytałem się czy ja sam moge to jakoś sprawdzić otwierając maskę - powiedzieli , że tego nie widać i , że trzeba rozebrac pokrywę silnika.

 

Reasumując - czy ktoś z was ma paska B6 1,6 benzynę i wie czy jest to pasek czy łańcuch?

 

Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

Szymek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łańcuch. Podaj oznaczenie silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dowodzie rej mam - oznaczenie silnika:

 

P.1 - 1598,00 cm

P.2 - 85,00 KW

P.3 - P

 

dodatkowo - numer nadwozia: WVWZZZ3CZ7P021086

 

Dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedługo będę musiał wymienić rozrząd więc zadzwoniłem do ASO w Krakowie i zapytałem o cenę rozrządu dostałem takie informację:

 

Pasek + rolki - 695 zł

Pompa - 193

Pasek alternatora - 79

Napinacz - 321

Uszczelka: 76

2x uszczelniacz: 2x 85 zł

 

Czy podczas wymiany rozrządu przy przebiegu 120.000 naprawdę należy wymienić to wszystko? Jak ktoś ma namiary na części do wymiany rozrządu oryginalne tylko może w innych cenach to będę wdzięczny a pomoc, jeszcze przydałby mi się namiar na jakiegoś mechanika, może ktoś z was wymieniał rozrząd w b6 poza ASO w Krakowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry mechanik jest na ul .Mokrej 2 w krakowie. nr tel 504005569

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Pacjent: b6 1,9 tdi BLS 77KW (105 KM, PD, Blue Motion 2007r.)

 

przebieg ok.110 tys.

 

Wymiana rozrządu z pompą wody.

Czy bylibyście uprzejmi podać rząd wielkości (części + robocizna) i ewentualnie czy warto jechać do ASO w Bydgoszczy.

 

Dzięki za wszystkie podpowiedzi.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pacjent: b6 1,9 tdi BLS 77KW (105 KM, PD, Blue Motion 2007r.)

ale ja mam w książce u siebie wpisane że po 150tys (i na tyle czekam)

ale najlepsze jest jeszcze to że każą wymienić sam pasek, napinacz dopiero przy 300, czy to jest normalne ? <myśli>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności