Skocz do zawartości

Sajmon

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sajmon

  • Urodziny 17.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 122KM(Francja)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Mam pytanie, odnośnie modułu hamulca ręcznego, czy jest taka możliwość żeby był padnięty a zacisk nie działał tylko z jednej strony?, druga chodzi normalnie
  2. Wymieniony tylko jeden, powiedzieli, że jeżeli padnie następny to wymienią wszystkie.
  3. 12.09.11 zgasł i oczywiście brak możliwości ponownego odpalenia. Tego samego dnia dostarczony do serwisu Bełtowski Kraków. 13.09.11 auto gotowe do odbioru, uszkodzony pompowtrysk, kwota do zapłaty 0 zł
  4. Niedługo będę musiał wymienić rozrząd więc zadzwoniłem do ASO w Krakowie i zapytałem o cenę rozrządu dostałem takie informację: Pasek + rolki - 695 zł Pompa - 193 Pasek alternatora - 79 Napinacz - 321 Uszczelka: 76 2x uszczelniacz: 2x 85 zł Czy podczas wymiany rozrządu przy przebiegu 120.000 naprawdę należy wymienić to wszystko? Jak ktoś ma namiary na części do wymiany rozrządu oryginalne tylko może w innych cenach to będę wdzięczny a pomoc, jeszcze przydałby mi się namiar na jakiegoś mechanika, może ktoś z was wymieniał rozrząd w b6 poza ASO w Krakowie
  5. Dzięki za odpowiedz. Czy po podłączeniu do kompa powinno ewidentnie wykazać przepustnice? Czy wiesz ile za to krzyczą w serwisie?
  6. Witam Podpinam się pod problem z migającą kontrolką świec Miesiąc temu zapaliła się kontrolka świec żarowych i wyskoczył komunikat Engine fault Workshop samochód stracił moc, po wyłączeniu zapłonu wszystko zgasło. Pojechałem do serwisu. Podobno nie wyskoczyły żadne błędy na kompie, stwierdzili, że może turbina się przycięła ( po sprawdzeniu turbiny stwierdzili że z turbiną jest wszystko ok ). Po miesiącu znowu dokładnie to samo dwa razy w ciągu tygodnia. Zauważyłem, że dzieje się to gdy samochód stoi przez noc na zewnątrz i jest wilgotno. Dziwne jest to, że dzieje się to w momencie gdy celowo jadę na bardzo niskich obrotach ( w serwisie zalecili żebym nie kręcił go mocno jeżeli silnik jest zimny).Po wyłączaniu zapłonu znowu wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc.
  7. Wymieniałem ostatnio klocki przednie w ASO. Klocki 270 zł + 100 zł wymiana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności